1. Discover Toyota
  2. Electrified
  3. Hybrid Electric
Odaberite

Toyotina hibridna električna vozila

Saznajte više o našim samopunjivim hibridnim vozilima

Preko 15 miliona vozača Toyotinih hibrida prelazi više električnih kilometara nego bilo ko drugi, svaki dan. Uz ponudu od devet, hibridno-električnih modela četvrte generacije, od kojih svaki pruža potpuno električni pogon uz nultu emisiju do 80% vaše gradske vožnje, s ponosom predvodimo ulazak u svijet elektrifikacije.

Ne nastaju svi hibridi na isti način

Zahvaljujući našoj stručnosti koju gradimo više od 20 godina, naša hibridno-električna tehnologija nove generacije, nudi performanse, doseg vožnje i bezbrižnost bez premca. Neprimijetno se prebacujući između potpuno električne vožnje i benzinskog pogona kada je on najučinkovitiji, naši samopunjivi hibridi nude brojne pogodnosti električnog pogona, bez potrebe za uključivanjem u struju.

Kako biste saznali kako još hibrid može učiniti vaš život lakšim, zašto ne postavite Toyotinom hibridu pitanje?

Trajna snaga

Kao i svaki drugi Toyotin sklop, baterije u našim hibridnim vozilima su konstruisane da budu trajne. Radi vaše opuštenosti, sve baterije se isporučuju sa garancijom od 10 godina, uz godišnju provjeru zdravlja hibrida (Hybrid Health Check).

Naš program povrata osigurava da, kada naše baterije hibridnih vozila dosegnu kraj svog životnog vijeka, njihovo zbrinjavanje bude sigurno i odgovorno. Toyotini ovlašteni serviseri trenutno zbrinjavaju više od 90% naših baterija, a naš je cilj reciklirati više od 50% težine hibridne baterije.

 

Hybrid Coaching (Poduka o hibridu)

Putem aplikacije za pametni telefon MyT možete uživati u nizu internet usluga osmišljenih da vožnju učine sigurnijom i zabavnijom. Poduka o hibridu osigurava trenutnu poduku  o vožnji hibrida, kako biste izvukli najviše iz električnog pogona (EV) i tako smanjili potrošnju goriva i utjecaj na okoliš.

Otkrijte MyT Connected Services

Pronađite najbolji hibrid za sebe

 

Od hibridnih SUV-ova do hibridnih gradskih automobila, nudimo paletu od devet različitih modela, za razne životne stilove. Bez obzira na to je li riječ o dinamičnom crossoveru C-HR ili elegantnom Yarisu, modelu RAV4 s pogonom na sve točkove ili prostranom Corolla karavanu, Toyota ima najbolji hibridni električni automobil za vas.

FAQS

Toyotini Hibridi su poznati kao „hibridno-električna“ vozila jer raspolažu sa dva izvora snage: benzinskim motorom i elektromotorom. Ono što ističe Toyotin „potpuno“ hibridni sistem u odnosu na druge, „umjereno“ hibridne automobile je činjenica da ova dva motora rade nezavisno jedan od drugog.

Toyotini Hibridi mogu koristiti električnu energiju za pokretanje s mjesta, pa čak i za vožnju do brzine od 50 km/h. Rezultat? Nulta potrošnja goriva, nulta emisija na ispušnoj cijevi i gotovo bešumna vožnja na do 80% vaših gradskih vožnji.

Imate li dodatnih pitanja o tome šta je hibridni automobil? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga česta pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Toyotini Hibridi mogu koristiti električnu energiju za pokretanje s mjesta, pa čak i za vožnju do brzine od 50 km/h. Poznati su kao „hibridno-električna“ vozila jer raspolažu s dva izvora snage: benzinskim motorom i elektromotorom. A, s obzirom na to da je većina Toyotinih hibrida samopunjiva, ne morate ih uključivati u struju da biste napunili njihove baterije. To je zato što je, kada se baterija isprazni, višak snage iz benzinskog motora ponovno napuni.

Dodatno, naši hibridi se odlikuju generatorskim kočenjem, tako da kada kočite ili vozite bez pritiska na papučicu gasa generator stvara električnu energiju koja se pohranjuje u bateriji za kasniju upotrebu. Rezultat? Nulta potrošnja goriva, nulta emisija na ispušnoj cijevi i gotovo bešumna vožnja na do 80% vaših gradskih vožnji.

Imate li još pitanja o vožnji hibrida na struju? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga česta pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Osim Prius Plug-in i novog RAV4 Plug-in Hybrida, svi Toyotini hibridi se odlikuju pionirskom, samopunjivom baterijskom tehnologijom. Poznati su kao „hibridno-električna“ vozila jer raspolažu s dva izvora snage: benzinskim motorom i elektromotorom. To znači da ih, za razliku od čistih električnih vozila i plug-in hibrida, ne morate uključivati u struju da biste napunili njihove baterije.

Kada se baterija u Toyotinom Hibridu isprazni, višak snage iz benzinskog motora je ponovno napuni. To nije sve. Naši hibridi se odlikuju generatorskim kočenjem, tako da kada kočite ili vozite bez pritiska na papučicu gasa generator stvara električnu energiju koja se pohranjuje u bateriji za kasniju upotrebu.

Ako se još uvijek pitate treba li hibride puniti? Sjetite se da u Toyotinom Hibridu nema žica, nema utikača i nema nepraktičnosti. Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga česta pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Toyota razvija inovativnu, samopunjivu hibridnu tehnologiju već preko 20 godina. Sada je ovdje njena četvrta generacija, a hibridna tehnologija pogoni gotovo svaki drugi novi automobil koji prodamo u Europi te stvara temelj za novu paletu baterijskih-električnih Toyota koje će biti predstavljene tokom 2020-ih.

Pionirska baterijska tehnologija u Toyotinim Hibridima je konstruisana da traje cijeli životni vijek automobila. A neki mehanički sklopovi, kao što su spojka, alternator i elektropokretač su potpuno uklonjeni, dodatno smanjujući opasnost nepredviđenih troškova u budućnosti. Ne samo to; svi hibridni sklopovi, uključujući hibridnu bateriju, su pokriveni Toyotinom garancijom na 10 godina od trenutka prodaje novog vozila.

Još uvijek se pitate možete li imati povjerenja u hibridnu tehnologiju? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga česta pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Svi hibridni automobili za pogon koriste kombinaciju motora s unutarnjim izgaranjem i elektromotora. U uporedbi s blagim hibridima, glavna pogodnost Toyotinih punih hibrida je u činjenici da njihova dva pogonska sistema djeluju potpuno nezavisno jedan o drugom.

Dok blagi hibridi koriste svoje elektromotore kao podršku benzinskom motoru tokom ubrzavanja i vožnje stalnom brzinom (elektromotor ne može sam pokretati automobil), u Toyotinom punom ili samopunjivom hibridu, možete uživati u čistoj električnoj snazi u do 80% vaših gradskih vožnji te u vožnji stalnom brzinom na struju do 50 km/h. Pri višim brzinama ili prilikom preticanja na autocesti, benzinski motor i elektromotor rade zajedno kako biste imali na raspolaganju veću snagu.

Imate li još pitanja o razlikama između punog i blagog hibrida? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga česta pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Pionirska baterijska tehnologija u Toyotinim Hibridima je konstruisana da traje cijeli životni vijek automobila. A, kako je Toyotina hibridna baterija samopunjiva, nikada je ne treba spajati na struju radi punjenja. Svi hibridni sklopovi, uključujući hibridnu bateriju, su pokriveni Toyotinom 10-godišnjom garancijom.

Kao dio Toyotine provjere hibridnog sistema (Toyota Hybrid Health Check), Toyotini stručnjaci će provjeravati vaš hibridni sistem i hibridnu bateriju kako bi se uvjerili da su u odličnom stanju. Ako jednom godišnje napravite ovakvu provjeru, vaša Toyota će biti u garanciji sve do napunjenih 11 godina starosti automobila.


Pitate li se još uvijek koliko traju hibridne baterije? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga česta pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Za razliku od potpuno električnog vozila, u Toyotinom Hibridu ne morate brinuti o dosegu. Zahvaljujući izuzetno maloj potrošnji, među najmanjima na tržištu, imaju sličan doseg kao uporedivi benzinski ili dizelski automobili. Kada vam nestane goriva, dolijte gorivo i nastavite vožnju, kao u bilo kojem konvencionalnom automobilu.

A, s obzirom na to da su svi Toyotini hibridi samopunjivi, ne morate ih uključivati u struju da biste napunili njihove baterije. To je zato što je, kada se baterija isprazni, višak snage iz benzinskog motora ponovno napuni. To nije sve. Naši hibridi se odlikuju generatorskim kočenjem, tako da kada kočite ili vozite bez pritiska na papučicu gasa generator stvara električnu energiju koja se pohranjuje u bateriji za kasniju upotrebu.

Pitate li se i dalje koji je doseg hibrida? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga česta pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Toyotini Hibridi neprimijetno se prebacuju između dva izvora snage, benzinskog motora i elektromotora, kako bi vam pružili pravi odziv onda kada ga trebate. Elektromotor u hibridnom automobilu daje trenutačan priliv momenta (ili vučne snage) kada pritisnete papučicu gasa, dok pri većim brzinama ili prilikom preticanja na autocesti on radi u paru s benzinskim motorom radi isporuke dodatne snage.

Uvođenjem 2,0-litarskog hibridnog motora u novoj Corolli i 2,5-litarskog hibridnog motora u novom RAV4, Toyotini Hibridi su sada sasvim spremni za još bolje reakcije, još više snage, i dalje sasvim bez napora za vozača. Da biste dobili bolju sliku, novi RAV4 Hybrid ubrzava iz mirovanja do 100 km/h u samo 8,1 sekundu, a hibridni sistem sada može vući prikolicu mase do 1.650kg

Imate li još pitanja o snazi hibrida? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga česta pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Zahvaljujući kombinaciji benzinskog motora sjajnog odziva i snažnog elektromotora, Toyotini hibridni automobili su jako zabavni za voziti. Elektromotor u hibridnom automobilu daje trenutačan priliv momenta (ili vučne snage) kada ubrzate pri malim brzinama, dok pri većim brzinama ili prilikom preticanja na autocesti on radi u paru s benzinskim motorom radi isporuke dodatne snage.

Zahvaljujući uvoženju 2,0-litarskog hibridnog motora u novoj Corolli, vozači sada mogu uživati u još energičnijoj vožnji. Nova Corolla Hybrid se sada odlikuje većom snagom te iz mirovanja ubrzava do 100 km/h u manje od 8 sekundi, pri čemu lopatice mjenjača smještene na upravljaču pružaju još dinamičnije iskustvo vožnje. Povrh toga, najnoviji Toyotini Hibridi su izgrađeni na platformi TNGA čime je postignuta bolja stabilnost pri prolasku kroz zavoj, bolja upravljivost i veće zadovoljstvo u vožnji.

Pitate li se i dalje jesu li hibridi zabavni za voziti? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga česta pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Ništa u vezi s tehnologijom hibridnih automobila nije komplikovano. Zapravo, Toyotine hibride je možda čak i lakše voziti nego automobil na koji ste navikli. Vidite, naš samopunjivi hibridni sistem se sam nadzire, neprimijetno se prebacujući između tihog električnog pogona, benzinske snage odličnog odziva ili zajedničkog rada oba sistema za puno snage kada je trebate. Bez ručica, tipki ili kotačića.

Povrh toga, svi Toyotini hibridi su opremljeni automatskim mjenjačima, pa možete ubaciti ručicu mjenjača u Drive i nasloniti se za mirno, opuštajuće i udobno hibridno iskustvo.

Pitate li se i dalje je li hibride teže voziti? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga česta pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Toyotini hibridi imaju dva izvora snage koji djeluju nezavisno jedan o drugome: uobičajeni benzinski motor i elektromotor. Pri višim brzinama ili prilikom preticanja na autocesti, ova dva motora rade zajedno kako biste imali na raspolaganju veću snagu. Ne samo da je benzinski motor Toyotinog hibrida pri tim brzinama najučinkovitiji, on je i tih, miran i udoban pri vožnji stalnom brzinom.

Uvođenjem 2,0-litarskog hibridnog motora u novoj Corolli i 2,5-litarskog hibridnog motora u novom RAV4, Toyotini hibridi su sada spremni za više učinkovitosti i vožnju autocestom bez napora, nudeći kombinaciju performansi i male emisije koju konvencionalni motori ne mogu postići.

Pitate li se i dalje odgovara li hibridima vožnja po autocesti? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga česta pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Iako većina hibrida ima pogon na prednje točkove, sada postoje i Toyotini Hibridi s pogonom na sve točkove – ili 4x4 – u ponudi, za one koji trebaju automobile s dodatnim terenskim sposobnostima ili mogućnošću vožnje u svim vremenskim uslovima. Novi RAV4 Hybrid ili Highlander su opremljeni naprednim sistemom AWD-i koji je konstruisan tako da daje puno snažnije performanse u otežanim uslovima i sigurno upravljanje na klizavim površinama.

Povrh kombinacije Toyotinog hibridnog motora i elektromotora koji pogone prednje točkove, modeli kao što je RAV4 Hybrid AWD imaju i drugi elektromotor smješten nazad za pogon zadnjih točkova. Takva konfiguracija omogućava raspodjelu do 30% okretnog momenta na zadnje točkove radi osiguravanja dobrog prianjanja i prenosa snage prilikom pokretanja iz mjesta na mekanim i skliskim podlogama.

Pitate li se i dalje mogu li hibridi imati pogon na sve točkove? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga česta pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Bit će vam drago čuti da je vožnja Toyota hibrida zimi ista kao vožnja konvencionalnog automobila zimi. Pogodnost našeg samopunjivog hibridnog sistema je da sam sebe nadzire, neprimijetno se prebacujući između električnog i benzinskog pogona, a kako su svi Toyotini hibridi automatski, nema ničeg složenog o čemu morate brinuti kada temperatura padne.

Radi bezbrižnosti vozača, novi Toyotini hibridi su opremljeni sistemom sprečavanja proklizavanja točkova i kontrolom stabilnosti vozila, koji pomažu u prenosu snage na podlogu i nadzoru nad vozilom na skliskoj ili zaleđenoj cesti. Ako želite postići performanse hibrida u još težim uslovima, Toyota nudi hibridne modele s pogonom na sve točkove (AWD), od modela RAV4 Hybrid do Highlandera, koji imaju drugi, stražnji elektromotor koji pogoni zadnje točkove, radi boljeg prenosa snage na podlogu i stabilnosti u svim uslovima.

Imate li još pitanja o ponašanju hibrida zimi? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga česta pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Toyotini hibridi su među najštedljivijim automobilima u svojoj klasi. Za kratke vožnje pri maloj brzini ili u gustom prpmetu s čestim zaustavljanjima, oni zapravo uopšte ne troše gorivo. To je zahvaljujući pogonu isključivo elektromotorom uz napajanje iz hibridne baterije. Kao primjer, Toyotin hibrid, kao što je dinamična Corolla Hybrid, se ponosi potrošnjom od svega 3,4 l /100km.

A, kako su svi Toyotini hibridi samopunjivi, odlikuju se tehnologijom generatorskog kočenja, što znači da se električna energija proizvedena prilikom kočenja ili vožnje bez pritiska na papučicu gasa, pohranjuje u bateriji. Na taj način možete voziti još dalje isključivo na električni pogon, pa je vaše putovanje još štedljivije. Rezultat? Nulta potrošnja goriva, nulta emisija na ispušnoj cijevi i gotovo bešumna vožnja na do 80% vaših gradskih vožnji.

Pitate li se i dalje jesu li hibridi štedljivi? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga česta pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Toyota razvija inovativnu, samopunjivu hibridnu tehnologiju već preko 20 godina. Naša pionirska tehnologija hibridnih baterija je konstruisana da traje koliko i automobil, a dokaz tome je činjenica da su neki Toyotini hibridi prešli više od milion kilometara s originalnom hibridnom baterijom i benzinskim motorom.

Dodatno, neki mehanički sklopovi, kao što su spojka, alternator i elektropokretač su potpuno uklonjeni, dodatno smanjujući opasnost nepredviđenih kvarova u budućnosti. Radi dodatnog spokoja, svi hibridni sklopovi, uključujući hibridnu bateriju, su pokriveni Toyotinom garancijom od 10 godina od trenutka prodaje novog vozila, ako jednom godišnje ili nakon pređenih 15.000 km (šta prije nastupi) obavite Toyotinu provjeru hibridnog zdravlja (Hybrid Heath Check).

Pitate li se još uvijek jesu li hibridi dugoročno pouzdani? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga česta pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Zahvaljujući rastu njihove popularnosti, velike vrijednosti kao rabljenih automobila i nizu konkurentnih ponuda finansiranja i leasinga, Toyotini hibridi nisu skuplji od uporedivih benzinskih ili dizelskih automobila.

Toyotini hibridi ne samo da vam štede novac zahvaljujući manjoj potrošnji goriva, nego su i povoljniji u održavanju nego što možda mislite. S obzirom na to da se dijelovi kao što su kočione pločice manje troše, kao i na to da postoji povoljan raspored održavanja, troškovi održavanja su do 5% niži.

Vjerujete li još uvijek da su hibridi skupi? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga česta pitanja u vezi Hibrida.

Osiguranje Toyotinih hibrida košta otprilike isto kao i za bilo koji konvencionalni automobil. Usljed rasta njihove popularnosti, velike vrijednosti kao rabljenih automobila i nizu konkurentnih ponuda finansiranja i leasinga, oni nisu ništa skuplji od uporedivih benzinskih ili dizelskih automobila.

Povrh toga, naša pionirska tehnologija hibridnih baterija je konstruisana da traje koliko i automobil, a neki mehanički sklopovi, kao što su spojka, alternator ili elektropokretač, su potpuno uklonjeni, pa je moguće smanjiti troškove popravke koje osiguravatelji uračunavaju.

Pitate li se i dalje jesu li hibridi skupi za osiguravanje? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga česta pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Zahvaljujući prednostima našeg inovativnog generatorskog kočenja, dijelovi kao što su kočione pločice se na Toyotinim Hibridima troše manje, zahvaljujući čemu su troškovi održavanja do 5% manji.

Elektromotor i baterija na Toyotinim Hibridima ne zahtijevaju održavanje, a kao dokazana tehnologija, pouzdaniji su od složenih motora s unutrašnjim sagorijevanjem. Dodatno, neki mehanički sklopovi, kao što su spojka, alternator i elektropokretač su potpuno uklonjeni, dodatno smanjujući opasnost nepredviđenih troškova u budućnosti.

Vjerujete li još uvijek da su hibridi skupi za održavanje? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga česta pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Toyotini Hibridi održavaju značajnu vrijednost kao rabljeni automobili. Zahvaljujući nizu pogodnosti, od niskih troškova eksploatacije i povoljnog održavanja do sveobuhvatne garancije na hibridnu bateriju, ostatak vrijednosti je u prosjeku 4% viši nego kod konvencionalnih automobila.

Neprimijetnim prebacivanjem između čistog električnog pogona i učinkovitog benzinskog motora, Toyotini Hibridi ne samo da štede gorivo i novac, oni imaju i najmanju emisiju CO2 u klasi. Kao rezultat, hibridni automobili uživaju niz poticaja u brojim zemljama, od pristupa područjima male emisije do nižih cijena parkiranja, što doprinosi da i nakon 4 ili 5 godina korištenja, ostatak vrijednosti i dalje bude visok.

Brine li vas i dalje vrijednost hibrida kao rabljenog vozila? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga česta pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.

Toyota je pokrenula hibridnu tehnologiju Priusom, 1997. godine. Danas, kao predvodnik hibridnog razvoja, s preko od 12 miliona vozača hibrida širom svijeta, nudimo paletu od devet različitih modela koji odgovaraju različitim načinima života, od hibridnih SUV-ova, do hibridnih gradskih automobila.

Bez obzira na to je li riječ o privlačnosti dinamičnog crossovera C-HR Hybrid ili gradskom automobilu Yarisu Hybrid, modelu RAV4 Hybrid s pogonom na sve točkove ili prostranom karavanu Corolla TS Hybrid, Toyota ima najbolji hibridni automobil za vas.

Razmišljate li još uvijek koji je najbolji hibrid za vas? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga česta pitanja o hibridima ili pronađite hibrid za sebe u našoj ponudi.

Zahvaljujući njihovoj impresivno maloj potrošnji, Toyotini hibridi ne samo da vam štede gorivo i novac, nego vam nude i niz dodatnih pogodnosti.

Prebacujući se neprimijetno između tihog električnog pogona pri malim brzinama i učinkovite benzinske snage kada brzina naraste, Toyotini hibridi nude i najmanju emisiju CO2 u klasi. Kao rezultat, hibridni automobili uživaju niz poticaja u brojnim državama, od pristupa područjima male emisije do nižih cijena parkiranja i manjih poreza. A, kako su svi Toyotini hibridi samopunjivi, njihove baterije nije potrebno nikada spajati na električnu mrežu.

Imate li još pitanja o dodatnim pogodnostima hibrida? Dalje u tekstu pronađite odgovore na druga česta pitanja o hibridima ili pronađite najbolji hibrid za sebe u našoj ponudi.