1. Discover Toyota
  2. Quality

Toyota kvaliteta

Kupci određuju kvalitetu. Naš zadatak nikada ne završava.

Mišljenja stranaka

Najvažnije nam je slušati naše stranke kada je riječ o shvaćanju Toyotine kvalitete. Njihovo neovisno gledanje i njihova iskustva s vozilima govore nam jesmo li dosegnuli svoje ciljeve kvalitete i daju nam povratnu informaciju iz stvarnog svijeta koja nam treba da bismo napravili poboljšanja i proizvodili sve bolje automobile.

Podijelili su s nama mnogo dojmljivih priča o pouzdanosti naših vozila i njihovoj posebnoj privlačnosti koja ih čini pouzdanim i vrijednim dijelom života ljudi. Uvijek smo spremni slušati glas naših stranaka i podjednako pažljivo slušamo i kritike i pohvale.

Mišljenja zaposlenika

Priča radnika u tvornici

Ljudi koji rade u našim proizvodnim pogonima širom svijeta osjećaju veliki osobni ponos u tome što rade. Njihova posvećenost kvalitetnom radu na svakom koraku temeljna je u osiguravanju isporuke vozila najviše kvalitete našim strankama.

Priča koju je ovdje ispričao član proizvodne ekipe u UK pokazuje kako briga o kvaliteti stvara snažan tim i pokazuje poštovanje za naše stranke. On objašnjava: “Briga o kvaliteti je temeljni pristup.”

Želimo osigurati da naša stranka ima najbolje vozilo koje možemo napraviti.

Bob Chapman, Direktor operacija i John Cartwright, Osiguranje kvalitete, Toyota Motor Manufacturing (UK) Limited

Povijest kvalitete

Proučavali smo i uvodili načine za poboljšanje kvalitete još od samih početka našeg poslovanja.

Kako su proizvodni procesi postajali složeniji, vozila postajala složenija, a potrebe i očekivanja stranaka su se širom svijeta razvijali, mi stalno poboljšavamo svoje znanje, procese i proizvode da bismo isporučili višu kvalitetu svega što proizvodimo i radimo.

Uz gotovo cijelo stoljeće iskustva, izgradili smo globalnu reputaciju i potpuno smo posvećeni njenom održavanju i širenju.

Tradicije kvalitete

Mnogo toga što danas radimo da bismo osigurali najvišu kvalitetu našeg poslovanja i naših proizvoda dio je našeg načina rada već dugi niz godina - još od prije nego smo počeli proizvoditi vozila. Ponosni smo na ove tradicije koje i dalje razvijamo i poboljšavamo da bismo odgovorili na nove izazove.

Osnovna načela na kojima počiva sustav osiguravanja kvalitete naše kompanije, uključujući ‘Customer First’, ‘Quality First’ i ‘Genchi Genbutsu (Kreni i vidi na licu mjesta)’, postavljena su kada je kompanija osnovana. Otada se ova načela prenose i s njima se upoznaju sve organizacijske razine današnje Toyote, od proizvodnje do izvršne uprave.