* Emisije mogu biti povezane s drugim aspektima koji utječu na vijek trajanja automobila (uključujući njegovu proizvodnju), od proizvodnje električne energije i vrste svakodnevne upotrebe, kao i primjerice vrsti guma koje se upotrebljavaju i kočnicama.
§ Kod hibrida sa samostalnim punjenjem motor s unutarnjim izgaranjem i jedan ili više elektromotora rade zajedno i čine jedan napredni pogonski sklop. Motor povećava performanse jer ujedno djeluje kao generator i višak energije pretvara u električni naboj, čime se smanjuje potrošnja goriva.
◊ Elektrificirani automobil do određene mjere pogoni jedan ili više elektromotora. Neki elektrificirani automobili, primjerice hibridni i Plug-in hibridni modeli, uz to imaju i benzinski motor. Drugi su pak, primjerice Toyota bZ4X, u potpunosti električni.
** Emisije ovise o brojnim drugim aspektima koji utječu na vijek trajanja automobila (uključujući njegovu proizvodnju), od proizvodnje električne energije i vrste svakodnevne upotrebe, kao i primjerice vrsti guma koje se upotrebljavaju i kočnicama.
§§ Dostupnost ovisi o tome u kojoj se državi nalazite i kakav ugovor o opskrbi električnom energijom imate
◊◊ Kako bi se osiguralo učinkovito punjenje i kako bi baterija ostala u dobrom stanju za čitavog vijeka trajanja vozila, snaga brzog punjenja istosmjernom strujom (eng. DC Fast Charging power) na Toyotinim električnim automobilima može se privremeno ograničiti (na otprilike 24 sata) nakon dvije sesije punjenja po danu (što odgovara dvama punjenjima do razine od 10 % do 80 %).
*** Navedeno vrijeme punjenja može varirati ovisno o lokalnim uvjetima za punjenje (primjerice, ovisno o vrsti i stanju stanice za punjenje, temperaturi baterije ili temperaturi okoline). Ove brojke navedene su isključivo u svrhu usporedbe.