Odaberite

Svjetsko reli prvenstvo WRC

U WRC-u stalno težimo najvišim razinama performansi
Nepobjedivi Yaris WRC povlači se i neće sudjelovati u sjajnoj novoj eri FIA svjetskog reli prvenstva. Umjesto njega, u prve borbene linije sa svjetskim reli timom TOYOTA GAZOO Racing prelazi izvrsni hibridni GR Yaris Rally1, koji s timom nastavlja pomicati granice kroz najzahtjevnije etape relija.

Pobjednik 18 utrka svjetskog reli prvenstva

Jari-Matti Latvala najiskusniji je vozač u povijesti WRC-a, a sa svjetskim reli timom TOYOTA GAZOO Racing surađuje od samih početaka, od 2017. godine. U ulozi voditelja tima s tvrtkom nastavlja istim putem i prema istom cilju – izradi sve boljih automobila.

Osjetite uzbuđenje Toyote Gazoo Racing WRC na Croatia Rally.

Croatia Rally već treću godinu zaredom odredište je za sve ljubitelje WRC-a. Ovogodišnji trodnevni Croatia Rally starta u Zagrebu i uključuje utrku dugu 301,26 km s 20 iznimno atraktivnih brzinskih vožnji kroz pet hrvatskih županija: Varaždinsku, Krapinsko-zagorsku, Zagrebačku, Karlovačku, Primorsko-goransku te Grad Zagreb, koji će biti startna i završna točka utrke.

Sve počinje ceremonijalnim startom kod zagrebačkih Fontana, dok popularni Zagrebački velesajam ima ciljnu rampu na kojoj će biti i servisno parkiralište. Prijavljeno je ukupno 57 posada iz dvadeset zemalja.

U prethodna dva izdanja Rally Croatia tim TGR odnio je pobjedu. Ove godine u Hrvatsku stiže osmerostruki svjetski prvak, Francuz Sebastien Ogier, pobjednik prvog Rallyja Croatia, kao vodeći u WRC poretku. Uz njega, boje Toyote branit će i prošlogodišnji pobjednik Croatia Rallyja Finac Kalle Rovanperä, koji je ujedno i aktualni svjetski prvak te Velšanin Elfyn Evans. Kao četvrti vozač koji ne može osvojiti timske bodove, prijavljen je Japanac Takamoto Katsuta prijavljen.

 

Na ovom natjecanju TGR tim predstavlja svoj najnoviji model - GR Yaris Rally1 Hybrid, koji je dizajniran i izgrađen prema najvišim standardima sportske izdržljivosti i performansi.

Pratite nas na društvenim mrežama i budite u toku sa svim najnovijim informacijama. Vjerne navijače koji prate ekipu TGR u borbi za osvajanje trećeg uzastopnog pehara na Rally Croatia čeka i nagradna igra s bogatim nagradama.

Pridružite nam se i svjedočite kako Toyota pomiče granice dalje i jače.

 

 

 

 

GR Yaris Rally1

Predstavljamo vam model 2022 GR Yaris Rally1, nasljednika iznimno uspješnog modela Yaris WRC. Model GR Yaris Rally1, koji po prvi put u visoku klasu reli natjecanja donosi hibridnu tehnologiju, kombinira isti 1,6-litreni motor s turbopunjačem koji je imao Yaris WRC i bateriju od 3,9 kWh te jedinicu generatora motora (MGU), a vozaču pruža snagu veću od 500 PS. Budući da propisi nalažu manje složenu aerodinamičnost, vraćen je ručni mjenjač i uklonjeni su aktivni središnji diferencijali, pa će novi Rally1 svojim ekstremnim značajkama zasigurno još malo pomaknuti granicu performansi, kako za automobile tako i za vozače.
  • Motor

    1,6-litreni, s turbopunjačem i 4 cilindra u redu, direktnim ubrizgavanjem i hibridnom pogonskom jedinicom

  • Maksimalna snaga

    Više od 500 PS

  • Maksimalna brzina

    201 km/h (sa specifičnim omjerom) – s izvrsnim ubrzanjem i odazivom

  • Duljina – Širina

    4225 mm (uklj. aerodinamični uređaj) – 1875 mm

  • Visina

    Podesivo

  • Širina traga kotača

    Podesivo

  • Međuosovinski razmak

    2630 mm

  • Minimalna težina

    1260 kg

  • GR Yaris. Iskusite uzbuđenje koje nikad ne prestaje

    Razvijen u suradnji sa stručnjacima iz svjetskog reli tima TOYOTA GAZOO Racing, GR Yaris na cestu donosi ono najbolje od vodećih tehnologija i znanja stečenih u motosportu. GR Yaris ima snažan 1,6-litreni motor s turbopunjačem i 3 cilindra, napredni sustav GR-FOUR 4WD i laganu karoseriju s 3 vrata, a rođen je u WRC-u pa vam uzbuđenja na cesti nikad neće nedostajati.

  • Najbolje performanse na svim cestama

    Makadam: Krivudave ceste koje ne dopuštaju greške i postojane, tvrde gume. Spušteni ovjes obavezan je za utrke kao što je reli u Estoniji.

    Šljunak: Već utrte ceste, šljunčane staze i velik broj različitih smjesa gume. Povišen ovjes prikladan za šljunčane podloge ključan je za utrke u podnebljima s visokim temperaturama kao što je reli u Novom Zelandu.

    Snijeg: Zaleđene ceste, nanosi snijega i gumi s čavlima. Labava postavka ovjesa ključna je za utrke u podnebljima gdje temperature često padaju ispod ništice kao što je reli u Švedskoj.