1. Discover Toyota
  2. Lexus
Odaberite

Lexus

Luksuz prilagođen Vama
Lexus redefinira luksuz profinjenim umijećem izrade i maštovitom tehnologijom. Na taj način postižemo posebno iskustvo vožnje i Omotenashi, nesebično japansko gostoprimstvo potpunog uvažavanja, koje naši kupci od nas i očekuju.

Iskusite fantastično

Od predstavljanja prvog luksuznog sedana prije više od 30 godina, Lexus je postao sinonim za besprijekorni dizajn, kvalitetu i profinjenost. Pioniri smo i predvodnici elektrifikacije luksuznih automobila, a naša ponuda automobila uključuje samopunjive hibride, plug-in hibride i potpuno električne pogonske sustave.  

Ponudom automobila, sportskom jahtom Lexus LY650, prostorima za susrete i razmjenu ideja Lexus Intersect i The LOFT by Lexus te dizajnerskom nagradom Lexus Design Award, nastojimo stvarati fantastična iskustva pretvaranjem funkcije u osjećaj, uspjeha u strast i tehnologije u maštu.

Evolucija kroz Kaizen

Prvi smo automobil predstavili 1989. godine. Zamišljen kao vozilo svjetske klase i luksuzno vozilo vrhunskih performansi, LS 400 je morao biti ekonomičniji, tiši, aerodinamičniji i lakši od konkurenata.  

Stvarajući LS 400, Lexusovi su inženjeri nastojali nemoguće učiniti mogućim i stvoriti automobil koji je istovremeno uzbudljiv, ali ekonomičan, tradicionalan, ali moderan, prirodan, ali stvoren ljudskim radom, snažan, ali lagan. Ta „ali“ filozofija koja spaja naizgled nespojive ideje u skladni spoj i dalje je smjernica našeg pristupa.

Ni u jednom trenutku naše evolucije ne prihvaćamo status quo, već tiho i neumorno radimo na poboljšanjima i inovacijama. Japanski naziv ove metodologije je „Kaizen“. 

Vođen strašću

Akio Toyoda, predsjednik i glavni izvršni direktor Toyote istinski je obožavatelj automobila. Vozio je Lexus u iznimno teškoj utrci 24 sata Nürburgringa.

Rezultat prve suradnje Toyode i Lexusa je LFA – superautomobil revolucionarne tehnologije koji doseže brzinu od 325 km/h. Broj proizvedenih primjeraka ovog superautomobila ograničen je na 500, pa je LFA postao legenda i san svakog entuzijastičnog ljubitelja automobila. Uzbuđenje koje izaziva sjedenje za upravljačem ovog automobila osjeća se u svakom Lexusu. 

„Moj prioritet nije zarada, već stvaranje izvrsnih automobila. Automobila koje je užitak gledati, u kojima je savršeno sjediti i koje je senzacionalan osjećaj voziti.“ 

Usavršili Takumi

Ne treba puno vremena za učenje nove vještine, no potrebno je 60 000 sati da biste ju usavršili. Naši vrhunski majstori i majstorice zanata poznati su kao Takumi. Njihovo umijeće rezultat je 60 000 sati usavršavanja.

Slavni po vještini uočavanja i najmanjeg detalja, Takumi moraju redovito dokazivati svoju spretnost izradom papirnate origami mačke za manje od 90 sekundi i to s rukom koja nije dominantna. 

Takumi imaju ključnu ulogu u procesu proizvodnje, čak i kad je ona automatizirana. Primjerice, pokreti robotske ruke za nanošenje boje u spreju programirani su da precizno kopiraju kretnje ruke Takumi majstora.

Tehnologija je ipak najmoćnija kad je u njenom srcu ljudskost.

Pogonjen maštovitom tehnologijom

Naši konceptni automobili zamišljaju pionirske tehnologije koje će promijeniti budućnost mobilnosti. Učimo, rastemo i eksperimentiramo – predviđamo potrebe i vrijednosti svojih kupaca i društva u cjelini. 

Lexus Hybrid Drive (2005.), LED headlights (2007.), Active Pedestrian Detection System (2013.) i Advanced Pre-Collision System (2017.) inovacije su koje su prvo predstavljene u našim konceptnim automobilima. 

Budući da nam je cilj postati tvrtka s nultom emisijom do 2050. godine i smanjiti emisije vozila tijekom njihovog vijeka uporabe, nesumnjivo ćete i u sljedećoj generaciji Lexusovih konceptnih automobila vidjeti pionirsku tehnologiju. 

Predstavljanje uz Omotenashi

Lexus je uvijek bio odlučan odnositi se prema kupcima bolje od svih drugih luksuznih marki.  

Ovo gostoprimstvo uz potpuno uvažavanje zovemo Omotenashi – predviđanje potreba i želja kupaca i odnošenje prema njima kao da su gosti u našem domu. 

Uvažavanje ovog načela jedan je od razloga zašto smo u vrhu po ocjenama zadovoljstva kupaca i što imamo ugled marke s uslugom bez premca. 

Ukratko, činimo sve kako bismo kupcima omogućili iskusiti fantastično.