Preskoči na glavni sadržaj (Press Enter)

930.452 vozila u prvih devet mjeseci godine

Toyota Motor Europe nadmašila tržište s rekordnom prodajom
Toyota Motor Europe (TME) zabilježila je rekordnu prodaju od 930.452 vozila u prvih devet mjeseci 2025. godine, što predstavlja rast od 2% u odnosu na prethodnu godinu i tržišni udio od 7,3%. Ovim rezultatima Toyota je potvrdila svoju poziciju drugog najprodavanijeg brenda u Europi, s ukupno 865.401 prodanim vozilom, što je povećanje od 2% u odnosu na isti period prošle godine. Lexus je također ostvario izvanredan uspjeh, postigavši svoj najbolji rezultat do sada65.051 prodano vozilo, što predstavlja rast od 2%.
TME je u ovom periodu prodala 716.990 elektrificiranih vozila, što je porast od 5% i čini impresivnih 77% ukupne prodaje kompanije. Prodaja baterijskih električnih vozila (BEV) porasla je za 41%, dok su plug-in hibridni modeli (PHEV) zabilježili izvanredan rast od 209%. Ovi rezultati potvrđuju da kupci u sve većem broju biraju Toyotine elektrificirane pogone, zahvaljujući širokoj ponudi tehnologija i dokazanoj pouzdanosti.

“Zadovoljni smo našim prodajnim rezultatima u izuzetno konkurentnom tržištu. Oni odražavaju kontinuiranu snažnu potražnju kupaca za Toyotinim i Lexusovim višetehnološkim pristupom koji odgovara raznolikim potrebama evropskog tržišta. Naš rast je potaknut time što kupcima nudimo izbor tehnologija, uz snažnu ponudu proizvoda i izvanrednu podršku naših prodajnih partnera.”

Till Conrad, izvršni potpredsjednik – prodaja, Toyota Motor Europe

Segment Toyota Professional također bilježi snažan rast – prodaja je povećana za 21%, uz rekordnih 117.410 vozila i tržišni udio od 6,7%. Najveći doprinos tom uspjehu dali su modeli Hilux i Proace Family, koji su prepoznati po svojoj izdržljivosti, praktičnosti i naprednim tehnologijama.

Najprodavaniji modeli Toyote u Europi su Yaris Cross (151.494), Yaris (129.085), Corolla (116.406), Toyota C-HR (109.143), Aygo X (76.057) i RAV4 (68.799). Ovi rezultati potvrđuju snažnu poziciju Toyote u svim segmentima tržišta – od kompaktnih gradskih automobila do SUV i komercijalnih vozila.

Brend Lexus ostvario je izuzetne rezultate s 94% elektrificirane prodaje na nivou cijele regije i 100% u Zapadnoj Europi. Njegovi najuspješniji modeli, LBX Hybrid, NX i UX, doprinijeli su rekordnom rastu brenda, potvrđujući uspjeh Lexusa u premium segmentu koji spaja luksuz, tehnologiju i održivost.
Toyota Motor Europe danas zapošljava više od 26.000 ljudi i upravlja s osam proizvodnih pogona smještenih u Portugalu, Ujedinjenom Kraljevstvu, Francuskoj, Poljskoj, Češkoj i Turskoj. Od 1990. godine, kompanija je uložila više od 12 milijardi eura u Europi, a na evropskim cestama trenutno se nalazi oko 14,7 miliona Toyota i Lexus vozila.
Kao dugogodišnji lider u smanjenju CO₂ emisija, Toyota Motor Europe nastavlja svoju misiju stvaranja održive budućnosti mobilnosti. Kompanija je posvećena postizanju potpune dekarbonizacije svih novih vozila u Zapadnoj Europi do 2035. godine, te kupcima širom regije nudi kompletan spektar elektrificiranih pogonahibridnih, plug-in hibridnih, baterijskih i vozila na gorivne ćelije.

(1)   Europska prodaja bez Rusije.

(2)    Toyota Motor Europe pokriva sve zemlje Zapadne, Centralne i Istočne Europe, uključujući Tursku, kao i Izrael i više tržišta Centralne Azije (Armenija, Azerbejdžan, Gruzija i Kazahstan). Napomena: TME je obustavio prodaju u Rusiji 2022. godine.

  • Istočna Europa uključuje Kazahstan, Kavkaz, Ukrajinu, Tursku i Izrael.
  • Modeli napisani kurzivom proizvode se lokalno u Toyotinim evropskim proizvodnim pogonima.
  • Toyota Motor Europe NV/SA (TME) nadgleda veleprodaju i marketing vozila marki Toyota, GR (Gazoo Racing) i Lexus, kao i dijelova, dodatne opreme te proizvodne i inženjerske operacije Toyote u Europi. Toyota direktno zapošljava više od 26.000 ljudi i od 1990. godine uložila je više od 12 milijardi eura u Europi. Njenih osam europskih proizvodnih pogona nalazi se u Portugalu, Ujedinjenom Kraljevstvu, Francuskoj, Poljskoj, Češkoj Republici i Turskoj.
  • Danas na europskim cestama vozi oko 14,7 miliona Toyota i Lexus vozila, čiji su vlasnici podržani mrežom od 28 nacionalnih marketinških i prodajnih kompanija i oko 2.800 prodajnih salona u 53 zemlje (EU, UK, zemlje EFTA-e, Izrael, Turska i druge zemlje Istočne Europe).
  • U 2024. godini, TME je prodao 1.217.132 vozila u Europi, s tržišnim udjelom od 7,1%. Više informacija dostupno je na www.toyota-europe.com.
  • Toyota vjeruje da kada su ljudi slobodni da se kreću – sve je moguće. U skladu s filozofijom „Mobilnost za sve“ (Mobility for All), Toyota teži stvaranju sigurnije, povezanije, inkluzivnije i održivije mobilnosti, s misijom da pruži „Sreću za sve“ (Happiness for All).
  • U Europi je TME pokrenuo brend KINTO, koji nudi različite usluge mobilnosti u 20 zemalja, a istovremeno razvija i poslovanje sa proizvodima s pogonom na vodikove gorivne ćelije te inženjersku podršku u B2B segmentu.
  • Doprinosom Ciljevima održivog razvoja Ujedinjenih nacija (UN SDGs), Toyota nastoji postići karbonsku neutralnost u svim aspektima svog poslovanja u Europi. Kao historijski lider u smanjenju CO₂ emisija u Europi, TME ima za cilj postići 100% smanjenje CO₂ emisija u svim novim vozilima u Zapadnoj Europi do 2035. godine, te će nastaviti nuditi kompletnu ponudu elektrificiranih pogona kupcima širom regije — uključujući hibridna, plug-in hibridna, baterijska i vozila na gorivne ćelije.