930.452 vozila u prvih devet mjeseci godine
“Zadovoljni smo našim prodajnim rezultatima u izuzetno konkurentnom tržištu. Oni odražavaju kontinuiranu snažnu potražnju kupaca za Toyotinim i Lexusovim višetehnološkim pristupom koji odgovara raznolikim potrebama evropskog tržišta. Naš rast je potaknut time što kupcima nudimo izbor tehnologija, uz snažnu ponudu proizvoda i izvanrednu podršku naših prodajnih partnera.”
Till Conrad, izvršni potpredsjednik – prodaja, Toyota Motor Europe
Segment Toyota Professional također bilježi snažan rast – prodaja je povećana za 21%, uz rekordnih 117.410 vozila i tržišni udio od 6,7%. Najveći doprinos tom uspjehu dali su modeli Hilux i Proace Family, koji su prepoznati po svojoj izdržljivosti, praktičnosti i naprednim tehnologijama.
Najprodavaniji modeli Toyote u Europi su Yaris Cross (151.494), Yaris (129.085), Corolla (116.406), Toyota C-HR (109.143), Aygo X (76.057) i RAV4 (68.799). Ovi rezultati potvrđuju snažnu poziciju Toyote u svim segmentima tržišta – od kompaktnih gradskih automobila do SUV i komercijalnih vozila.
(1) Europska prodaja bez Rusije.
(2) Toyota Motor Europe pokriva sve zemlje Zapadne, Centralne i Istočne Europe, uključujući Tursku, kao i Izrael i više tržišta Centralne Azije (Armenija, Azerbejdžan, Gruzija i Kazahstan). Napomena: TME je obustavio prodaju u Rusiji 2022. godine.
- Istočna Europa uključuje Kazahstan, Kavkaz, Ukrajinu, Tursku i Izrael.
- Modeli napisani kurzivom proizvode se lokalno u Toyotinim evropskim proizvodnim pogonima.
- Toyota Motor Europe NV/SA (TME) nadgleda veleprodaju i marketing vozila marki Toyota, GR (Gazoo Racing) i Lexus, kao i dijelova, dodatne opreme te proizvodne i inženjerske operacije Toyote u Europi. Toyota direktno zapošljava više od 26.000 ljudi i od 1990. godine uložila je više od 12 milijardi eura u Europi. Njenih osam europskih proizvodnih pogona nalazi se u Portugalu, Ujedinjenom Kraljevstvu, Francuskoj, Poljskoj, Češkoj Republici i Turskoj.
- Danas na europskim cestama vozi oko 14,7 miliona Toyota i Lexus vozila, čiji su vlasnici podržani mrežom od 28 nacionalnih marketinških i prodajnih kompanija i oko 2.800 prodajnih salona u 53 zemlje (EU, UK, zemlje EFTA-e, Izrael, Turska i druge zemlje Istočne Europe).
- U 2024. godini, TME je prodao 1.217.132 vozila u Europi, s tržišnim udjelom od 7,1%. Više informacija dostupno je na www.toyota-europe.com.
- Toyota vjeruje da kada su ljudi slobodni da se kreću – sve je moguće. U skladu s filozofijom „Mobilnost za sve“ (Mobility for All), Toyota teži stvaranju sigurnije, povezanije, inkluzivnije i održivije mobilnosti, s misijom da pruži „Sreću za sve“ (Happiness for All).
- U Europi je TME pokrenuo brend KINTO, koji nudi različite usluge mobilnosti u 20 zemalja, a istovremeno razvija i poslovanje sa proizvodima s pogonom na vodikove gorivne ćelije te inženjersku podršku u B2B segmentu.
- Doprinosom Ciljevima održivog razvoja Ujedinjenih nacija (UN SDGs), Toyota nastoji postići karbonsku neutralnost u svim aspektima svog poslovanja u Europi. Kao historijski lider u smanjenju CO₂ emisija u Europi, TME ima za cilj postići 100% smanjenje CO₂ emisija u svim novim vozilima u Zapadnoj Europi do 2035. godine, te će nastaviti nuditi kompletnu ponudu elektrificiranih pogona kupcima širom regije — uključujući hibridna, plug-in hibridna, baterijska i vozila na gorivne ćelije.