Preskoči na glavni sadržaj (Press Enter)

Toyota ostvarila rekordnu prodaju u Europi

rekordnih 635.328 vozila prodano u prvih šest mjeseci.

Brisel, 16. juli 2025. – Toyota Motor Europe (TME) prodala je rekordnih 635.328 vozila u periodu januar – juni 2025, što predstavlja rast od 1% u odnosu na isti period prošle godine, nadmašivši tržište koje je zabilježilo pad od -1,54%. Ključni faktor uspjeha bila je kontinuirana visoka potražnja za elektrificiranim vozilima brendova Toyota i Lexus, čija je prodaja porasla za 6% i sada čini 77% ukupne prodaje TME-a.

Toyota je zadržala poziciju drugog najprodavanijeg brenda  u Europi s prodajom od 591.115 vozila, dok je Lexus ostvario rast od 7% i prodao 44.213 vozila, s udjelom od 2,5% na premium tržištu.

Prodaja baterijskih električnih vozila Toyote i Lexusa porasla je za 42%, dok je prodaja plug-in hibrida porasla za čak 186%, a punih hibrida za 2%.

"Uprkos brojnim izazovima na tržištu, ohrabruje nas što potražnja potrošača za elektrificiranim vozilima Toyota i Lexus ostaje snažna. To potvrđuje snagu našeg portfolija, koji nudi širok spektar proizvoda s nultom ili niskom emisijom. Naš pristup s više tehnologija, u potrazi za ciljem karbonske neutralnosti, omogućio nam je da dosljedno odgovaramo na potrebe kupaca širom regije."

– Till Conrad, izvršni potpredsjednik za prodaju, Toyota Motor Europe

Prodaja brendova i modela – prvi dio 2025. godine

Toyota je u periodu januar–juni 2025. prodala 591.115 vozila, zadržavši poziciju drugog najprodavanijeg automobilskog Brenda u Europi. Među najtraženijim modelima su Yaris, Corolla, Toyota C-HR, RAV4 i Aygo X.

  • Udio elektrificiranih modela u ukupnoj prodaji Toyote iznosi 76%, s rastom prodaje od +6% u odnosu na prošlu godinu.
  • Prodaja baterijskih električnih vozila porasla je +46% (27.773 vozila),
  • Dok je prodaja plug-in hibrida skočila za +272% (42.200 vozila), zahvaljujući snažnoj potražnji za novim Toyota C-HR Plug-in Hybrid modelom.

Lexus je prodao 44.213 vozila, što je rast od +7% u odnosu na prošlu godinu, čime je nadmašio prosjek rasta premium tržišta u Europi.

  • Prodaja elektrificiranih Lexus modela porasla je +13%, a udio elektrificiranih modela iznosi 100% u Zapadnoj Europi i 95% u cijeloj regiji.
  • Najuspješniji modeli su Lexus LBX Hybrid i Lexus NX (dostupan kao hibrid i plug-in hibrid).

TME – Ključni rezultati (januar – juni 2025.)

Ukupna prodaja: 635.328 vozila (+1,4% u odnosu na 2024.)
Elektrificirana vozila: 491.197 vozila (+6%)
Udio elektrificiranih modela:

  • Zapadna Europa: 80%
  • Istočna Europa: 58%
  • Ukupno: 77%

Dodatne informacije:

(1) Europska prodaja bez Rusije.

(2) Toyota Motor Europe (TME) pokriva tržišta Zapadne, Centralne i Istočne Europe, uključujući Tursku, Izrael i zemlje Centralne Azije (Armenija, Azerbejdžan, Gruzija, Kazahstan).

*Prodaja u Rusiji je obustavljena 2022. godine.*

Toyota Motor Europe (TME) upravlja veleprodajom, marketingom i proizvodnjom Toyota, GR i Lexus vozila u Europi. Od 1990. godine uložili su preko 12 milijardi eura i zapošljavaju više od 26.000 ljudi u osam fabrika širom Europe, uključujući Portugal, Veliku Britaniju, Francusku, Poljsku, Češku i Tursku.

Danas je na europskim cestama oko 14,7 miliona Toyota i Lexus vozila, a prodajna mreža obuhvata 28 nacionalnih kompanija i oko 2.800 prodajnih mjesta u 53 zemlje. U 2024. godini TME je prodao 1.217.132 vozila, s tržišnim udjelom od 7,1%.

Više informacija: www.toyota-europe.com

Toyota vjeruje da kada su ljudi slobodni da se kreću – sve je moguće. Vođena misijom „Mobilnost za sve“, Toyota nastoji stvoriti sigurniju, povezaniju, inkluzivniju i održiviju mobilnost kako bi ostvarila svoju viziju „Sreća za sve“. U Europi je TME lansirao brend mobilnosti KINTO, koji nudi niz usluga u 20 zemalja i razvija B2B prodaju proizvoda na gorivne ćelije bez emisija i inženjerske podrške.

Toyota radi na karbonskoj neutralnosti u Europi, s ciljem da do 2035. ostvari nultu emisiju CO₂ kod svih novih vozila u Zapadnoj Europi, uz ponudu hibridnih, plug-in, baterijskih i vozila na gorive ćelije.