Preskoči na glavni sadržaj (Press Enter)

Auto Nuić među najboljima u Europi

Dobitnik prestižne Ichiban nagrade 2025.

  • Na svečanoj dodjeli, ovoga puta održanoj u Bolonji, Toyotino priznanje za izuzetnost predato je u ruke partnerima iz cijele Europe.
  • Toyotin partner iz Mostara, Auto Nuić, se našao u ovom ekskluzivnom društvu i osvojio prestižnu Ichiban nagradu.
  • Šest europskih partnera dobilo je i posebno priznanje „Going Beyond” za izuzetnu posvećenost.
Toyota Motor Europe tradicionalno ističe i nagrađuje svoje najbolje partnere. U mreži koja broji preko 2.500 ritejlera širom Europe, priznanje Ichiban dobilo je 46 ritejlera koji posvećenošću i kvalitetom usluga najbolje reprezentuju brend Toyota i njegove tradicionalne vrijednosti. Pored toga, šest europskih ritejlera primilo je „Going Beyond” nagradu koja je namjenjena posebnim dostignućima, odnosno partnerima koji konstantno prevazilaze očekivanja. 
“Dobitnici nagrade Ichiban zaslužili su ovu čast zahvaljujući dosljednosti, brizi i dubokom razumjevanju onoga što je ljudima važno. Oni nas podsjećaju da se odlično korisničko iskustvo gradi jednom osobom, jednim rukovanjem u isto vrijeme, da prevazilaženje ciljeva nije izuzetak, već navika. Sljedeće poglavlje Toyote u Europi piše se upravo sada – a ovi prodavci su koautori na ovom uzbudljivom putovanju, ispunjavajući promjenljive potrebe kupaca i razvijajući pouzdane, trajne odnose”.

Yoshihiro Nakata, predsednik i CEO Toyota Motor Europe

Ceremonija dodjele nagrada održana u Bolonji, u Italiji, okupila je pobjednike u srcu Motorne doline, regiona prožetog automobilskim naslieđem. Ovogodišnja tema je inspirisana trkačkom stazom, gdje preciznost, disciplina i timski rad definišu uspjeh. Danas priznati visokokvalitetni timovi pokazali su izuzetnu sposobnost da rade zajedno i da se istaknu pod pritiskom. Upravo je taj kolektivni napor omogućio ovim ritejlerima da zasluže prestižnu nagradu Ichiban. 

Nagrada Ichiban je zato više od trofeja. To je znak povjerenja stečenog djelovanjem. Za Toyotu, ona odražava jednostavnu istinu: kada trgovci uspiju, kupci ostaju.