Preskoči na glavni sadržaj (Press Enter)

Toyota najavljuje potpuno novi Hilux

Uključujući i prvu električnu verziju legendarnog pick-upa

Toyota otkriva potpuno novu, devetu generaciju svog legendarnog pick-up modela Hilux.
Novi model u potpunosti je usklađen s Toyotinim multipath pristupom, nudeći kupcima više opcija pogonskih sistema kako bi se što bolje prilagodio njihovim potrebama i lokalnim uslovima vožnje.

Po prvi put u ponudi je baterijski električni Hilux (Hilux BEV), zatim Hilux Hybrid 48V koji će biti glavni model za zapadnoevropska tržišta, te dizelske i benzinske verzije za tržišta istočne Evrope.
Toyota takođe potvrđuje da će Hilux s vodoničnim gorivnim ćelijama stići 2028. godine.

Svi modeli dolaze u izvedbi Double Cab, sa električnim servo upravljačem* i pogonom na sve točkove.
Novi „tough-agile“ dizajn kombinuje čvrstinu i agilnost, a kvalitet i doživljaj u unutrašnjosti su podignuti na viši nivo, inspirisani novim Land Cruiserom.
Tu je i potpuno digitalno korisničko iskustvo, kao i proširene sigurnosne i asistivne funkcije Toyota T-Mate sistema.

Lansiranje potpuno novog Hiluxa započet će s BEV verzijom u decembru 2025. godine.

Toyota danas najavljuje potpuno novi Hilux – devetu generaciju globalne ikone snage, pouzdanosti i trajne kvalitete.

Uvođenjem ovog modela, legendarni pick-up ulazi u novu eru elektrificirane snage, u skladu s Toyotinim multipath pristupom koji uključuje i prvi baterijski električni model, kao i verziju na vodonične gorivne ćelije – obje s nultom emisijom.

Filozofija „multipath“ priznaje da različite potrebe kupaca i lokalni uslovi ne mogu biti zadovoljeni jednim rješenjem, pa novi Hilux kupcima nudi niz opcija koje najbolje odgovaraju njihovim potrebama.
S uključenim Hybrid 48V, dizelskim i benzinskim motorima u okviru evropske ponude, Hilux će imati više pogonskih opcija nego bilo koji drugi Toyotin model – šireći svoj tržišni doseg uz zadržavanje poznate kvalitete, izdržljivosti i pouzdanosti (QDR) zbog kojih je postao najomiljeniji pick-up na svijetu.

Dizajn “TOUGH AND AGILE” i nove karakteristike upravljanja i sigurnosti

 

Novi vanjski dizajn Hiluxa razvijen je pod temom „Tough and Agile“ – snažan izgled s novim proporcijama i izraženim stavom.
Prednji dio ima tanje, nove farove povezane središnjom lajsnom koja u klasičnom stilu nosi natpis TOYOTA.
BEV verzija ima zatvoreni prednji dio bez klasične maske i posebne aluminijske felge.
Sve verzije dobijaju novu stepenicu na stražnjem dijelu tovarnog prostora radi lakšeg pristupa te redizajniranu bočnu stepenicu.

Nova generacija donosi samo jednu karoserijsku izvedbu – Double Cab, u skladu s preferencijama kupaca.
Unutrašnjost donosi viši nivo kvaliteta i osjećaja luksuza, inspirisan novim Toyota Land Cruiserom.
Središnja konzola ima novi vodoravni dizajn s digitalnim instrumentima od 12,3 inča i multimedijalnim ekranom do 12,3 inča.

Svi kontrole za AWD i off-road vožnju grupisani su centralno radi lakšeg rukovanja, dok BEV model ima shift-by-wire selektor vožnje.
Povezivost je unaprijeđena uz bežični punjač uređaja i nove USB priključke u zadnjem dijelu kabine.

Vlasnici novog Hiluxa mogu koristiti MyToyota aplikaciju za pristup udaljenim i povezanim uslugama – pogodnu i za privatne i za poslovne korisnike.
Upravitelji voznih parkova mogu pratiti podatke za do 10 vozila: lokaciju, nivo goriva, status punjenja i analitiku vožnje, uključujući historiju putovanja.

Ovo je ujedno prvi Hilux s električnim servo upravljačem, koji omogućava direktnije upravljanje, lakše manevrisanje i manji rizik od povratnog udarca pri vožnji po neravnom terenu.

Sigurnosni paket Toyota T-Mate znatno je proširen.
U zavisnosti od verzije i tržišta, novi Hilux donosi poboljšane i nove funkcije, uključujući prošireni Toyota Safety Sense s funkcijama Low Speed Acceleration SuppressionProactive Driving Assist i Emergency Driving Stop System.
Dostupna su i bežična ažuriranja (over-the-air) koja omogućavaju jednostavno dodavanje novih funkcija.

Ostale nove funkcije uključuju: Blind Spot Monitor, Safe Exit Assist i Driver Monitor Camera.

“NEPOBJEDIVI” Hilux postaje potpuno električan

 

2026 TOYOTA Hilux BEV

Uvođenje baterijski električnog pogona predstavlja revolucionarnu inovaciju za Hilux – postignutu bez kompromisa po pitanju poznate kvalitete, izdržljivosti i pouzdanosti.

Posebno će biti privlačan flotnim kupcima koji traže pick-up s nultom emisijom, svakodnevnom praktičnošću, terenskom sposobnošću i neporecivom QDR reputacijom.
Zadržava robusnu body-on-frame konstrukciju i posebno je konstruisan za off-road performanse, uz zaštitu baterije od oštećenja i prodiranja vode.
Dubina gaza ostaje ista kao kod modela s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem.

Hilux BEV ima Multi-Terrain Select sistem koji prilagođava performanse vozila različitim terenima pomoću kontrole kočenja i obrtnog momenta – ekvivalentno vožnji u L4 režimu kod klasičnog vozila.

Pogon čini litij-ionska baterija od 59,2 kWh i prednja i stražnja e-osovina koje osiguravaju stalni pogon na sve točkove, s 205 Nm obrtnog momenta naprijed i 268,6 Nm nazad.
Preliminarni podaci (prije homologacije) pokazuju nosivost od oko 715 kg, vučnu moć do 1.600 kg i WLTP doseg od približno 240 km.
Toyota cilja na najbolje u klasi mogućnosti punjenja, kako bi se vrijeme zastoja vozila svelo na minimum.

HILUX HYBRID 48V: Elektricifiran, višenamjenski i spreman na sve

 

2026 TOYOTA Hilux Hybrid 48V

Sistem Hybrid 48V uveden je u aktuelnoj generaciji Hiluxa 2025. godine, a u novoj generaciji postat će najprodavanija verzija u Evropi. Proizvodnja počinje u proljeće 2026. godine.

Sistem se sastoji od 48V litij-ionske baterije (smještene ispod zadnjih sjedišta, bez gubitka prostora), električnog motora-generatora i DC-DC pretvarača.
Zahvaljujući Toyotinom bogatom iskustvu u hibridnoj tehnologiji, sistem podržava 2,8-litarski motor, osiguravajući glatku, tihu i uglađenu vožnju, na cesti i van nje.
Posebno se ističe uglađen start i ubrzanje.

Nosivost ostaje izvanredna – do 1.000 kg tereta i vuča do 3.500 kg.

Komponente hibridnog sistema dizajnirane su za jednostavnu integraciju i otpornost na zahtjevne uslove rada.
Motor-generator je postavljen visoko na motoru, pa vozilo zadržava dubinu gaza od 700 mm.

Off-road performanse dodatno su unaprijeđene pomoću sistema Multi-Terrain Select, koji vozač može aktivirati prema površini, uz opcioni Multi-Terrain Monitor za bolju kontrolu položaja vozila u izazovnim uslovima.
Dostupan je i Panoramic View Monitor za pomoć pri parkiranju i preciznim manevrima.

Motori s UNUTRAŠNJIM SAGORIJEVANJEM: I dalje dio ponude za istočna tržišta

 

Motori s unutrašnjim sagorijevanjem i dalje će imati važnu ulogu u Hilux ponudi, ali će biti ograničeni na tržišta istočne Evrope, u skladu s lokalnim potrebama kupaca.
Snažni i efikasni 2.8-litarski dizel zamijenit će dosadašnji 2.4-litarski, a ostaje i provjereni 2.7-litarski benzinski motor.

 

HILUX NA VODONIK: Potvrđena produkcija

 

Toyota potvrđuje da će Hilux s pogonom na vodonične gorivne ćelije stići 2028. godine.
Ova verzija još jednom potvrđuje Toyotinu predanost razvoju vodonika kao izvora čiste energije, čime će dodatno podstaći širu primjenu vodonične infrastrukture i ekosistema u Evropi.

* EPS (električni servo upravljač) za zapadnoevropska tržišta; hidraulični sistem zadržan za istočna tržišta.