Toyotin partner, kompanija Sladaboni Banja Luka, završila je temeljiti redizajn salona u skladu s najnovijim standardima japanskog proizvođača automobila. Novi koncept označava važan korak u ambiciji Toyote da postane najelektrificiranija marka mobilnosti po izboru kupaca.
Posebna pažnja je data i ponudi lakog teretnog programa i rabljenih vozila s Toyotinom garancijom. Ovim korakom, Sladaboni je među prvim partnerima u regiji okončao izuzetno zahtjevne aktivnosti.
Slavko Jotanović, vlasnik firme Sladaboni, istakao je zadovoljstvo povodom obilježavanja velike rekonstrukcije Tojotinog salona.
-Ovo je novi korak u razvoju Sladabonija i Tojote, a da nije bilo naših kupaca, koji su na prvom mjestu, ne bi bilo ni nas - kazao je Jotanović.
Direktor Tojote BH, Damir Višišević je dodao kako je cilj uređenja salona želja da se automobili i sve usluge digitalizacijom približe mlađim generacijama i onome što dolazi u budućnosti.
Tojotin partner Sladaboni je čak devet puta osvojio posebnu nagradu Ichiban, što na japanskom znači "broj jedan", namijenjenu isključivo trgovcima iz Evrope za odlične rezultate u nizu aktivnosti.