Pronađite Toyotinog partnera
E-naručivanje na servis
Moja Toyota

Produženo jamstvo

Odabirom Toyotinog produženog jamstva uživajte u jednom od najsveobuhvatnijih jamstava na novo ili rabljeno vozilo.

Jamstvo na rabljeni automobil

• Za Toyotine rabljene automobil koji prodajete, ako nisu stariji od 7 godina od datuma prve registracije i nisu prešli 160.000 km.
• Osnovna zaštita prema jamstvenim uvjetima (pogonski sklopovi uključujući bitne električke i elektronske komponente)
• Nema dodatnih naknada na troškove popravaka
• Uključuje Toyota Eurocare pomoć na cesti (pomoć na cesti u slučaju nužde)
• Odabir 12 ili 24 mjesečnog jamstvenog razdoblja
- Bez ograničenja kilometraže
• Grupna klasifikacija naknade prema Toyotinom modelu
• Jamstvo ostaje vezano za vozilo i može se prenijeti u preostalom trajanju na novog vlasnika
• Maksimalna kompenzacija za gubitak je prodajna cijena vozila uključujući PDV.

Dodatno jamstvo na novi automobil

• Za Toyota vozila još uvijek pokrivena jamstvom proizvođača
• Odabir razine pokrivanja između Basic i Comfort zaštite
• Nema dodatnih naknada na troškove popravaka
• Uključuje Toyota Eurocare pomoć na cesti (pomoć na cesti u slučaju nužde)
• Jamstvo traje 24 mjeseca nakon završetka jamstva proizvođača ako nije prijeđena ukupna kilometraža, odnosno 100.000 km od prve registracije ili 160.000 km od prve registracije, ovisno o odabranoj polici.
• Grupna klasifikacija naknade prema modelu
• Jamstvo ostaje vezano za vozilo i može se prenijeti u preostalom trajanju na novog vlasnika.
• Maksimalna kompenzacija za gubitak je prodajna cijena vozila uključujući PDV

Početak i trajanje jamstva / geografsko područje važenja

Toyota Extracare jamstvo na rabljeni automobil samo vrijedi ako se vlasnik vozila'/jamstva složi s uvjetima koji su navedeni u jamstvenoj knjižici i to potvrdi potpisivanjem registracijskog obrasca.
Za rabljene automobile: Toyota Extracare jamstvo započinje s isporukom vozila, ili najranije nakon isteka postojećeg jamstva proizvođača. Prekida se bez ikakve obavijesti nakon isteka dogovorenog razdoblja, odnosno 12 ili 24 mjeseca.
Za nove automobile: Toyota Extracare jamstvo započinje nakon isteka jamstva proizvođača. Prekida se bez ikakve obavijesti nakon isteka dogovorenog razdoblja (24 mjeseca) ili nakon što se prijeđe odabrani broj kilometara (100.000 km ili 160.000 km). Kraj razdoblja jamstva određen je onim što prije nastupi. Jamstvo može stupiti na snagu samo ako kad se plati odgovarajuća naknada.
Geografsko područje važenja jamstva uključuje slijedeće države: Andora, Belgija, Danska, Njemačka, Finska, Francuska, Gibraltar, Grčka, Velika Britanija , Italija, Lichtenstein, Luksemburg, Malta, Monako, Nizozemska, Norveška, Austrija, Poljska, Portugal, Republika Irska, Švedska, Švicarska, Republika Slovačka, Slovenija, Španjolska, Češka Republika, Madžarska i Cipar.

Opseg jamstva

Ako se neki od jamstvom pokrivenih dijelova pokvari u jamstvenom razdoblju i potreban je odgovarajući popravak, nositelj jamstva (vaš klijent) u sklopu jamstva ima pravo na provođenje odgovarajućeg popravka prema jamstvu koje osigurava Toyotin prodavač ili drugi ovlašteni servis koji djeluje pod markom proizvođača (u slučaju oštećenja koje sprečava da se vozilo doveze do ovlaštenog prodavača).
Jamstvo uključuje kompenzaciju za sve potrebne, nastale troškove popravka uključujući sve zamjenske dijelove. Trenutna vrijednost radnog sata proizvođača djelovati će kao smjernica za plaćanje svih troškova rada. Ako troškovi popravka prijeđu vrijednost zamjenske jedinice, kako se obično izračunava za ovu vrstu oštećenja, zahtjev će biti ograničen na troškove ove zamjenske jedinice uključujući troškove uklanjanja i ugradnje. Obnova može značiti zamjenu ili popravak.
S troškovima povezan zahtjev za kompenzacijom svih popravaka ograničen je na ukupnu prodajnu cijenu vozila. Izračunato vrijeme popravka je određeno uz pomoć trenutne vrijednosti radnog sata proizvođača.

Sadržaj jamstva / izuzeće jamstva

Kompletna mogućnost rada svih sklopova uz izuzetak ispod navedenih ograničenja, jamči se prema polici „Comfort zaštite“ za Toyotino vozilo, koja je detaljno opisana u registracijskom obrascu u skladu s ispod danim uvjetima:
• Održavanje (dijelovi i servis) = servisni intervali klijenta – svi radovi i zamjenski dijelovi koji se koriste u okviru servisnih intervala
• Troškovi testiranja, mjerenja i namještanja, koji ne spadaju pod oštećenja pokrivena jamstvom
• Opće trošenje, npr. Postepeno trošenje brtvi motora, što zahtijeva popravak ventila i/ili karika klipova ili koje uzrokuje postepeno povećanje potrošnje ulja • Namještanje traga kotača i balansiranje kotača, zamjena guma
• Akumulatori
• Komponente šasije, npr. vijci i šarke se moraju povremeno provjeriti; izravnavanje/ispravljanje branika
• Vodovi kočnica – obnova bubnjeva kočnica i vodova, diskova i obloga kočnica zbog općenitog normalnog trošenja
• Filtar, maziva, antifriz, goriva (diesel i benzin) i svjećice – osim ako se zamjena povezuje s popravkom dijela koji je pokriven jamstvom
• Kvačilo – obnova bilo koje komponente kvačila zbog općeg trošenja, nepravilnog namještanja ili nepravilne uporabe
• Sustav goriva – čišćenje vodova goriva, filtara, rasplinjača i pumpi zbog zaprljanog goriva
• Kućište gasa/gas (osim pumpe za ubrizgavanje)
• Električki sustav – obnova audio komponente (radio, kasetofon, CD/MD reproduktor) ili bilo koje druge električke/elektronske komponente ako nisu dio originalne ugradnje
• Staklo – obnova zbog puknuća, ogrebotina, zbog naknadnog ostakljivanja ili plastičnih prozora
• Curenje zraka ili vode, zbog buke vjetra, trošenja gumenih brtvi u okvirima vrata, poklopcu motora i krovnom otvoru; zbog škripanja i kloparanja
• Oštećenja laka i hrđa
• Katalizator
• Dijelovi koje proizvođač nije odobrio.

Polica „Osnovna zaštita“

Kompletna mogućnost rada slijedećih sklopova, jamči se prema ispod danim uvjetima za Toyotino vozilo, koja je detaljno opisana u registracijskom obrascu:
• Motor: okvir zupčanika, zamašnjak, radilica i kućište radilice, pumpa za ulje, mehanizam upravljanja motora, lanci za upravljanje, zupčanici i valjci, bregaste osovine, klackalica, zupčanici bregaste osovine, ventili i vodilice, klipovi i karike, glave cilindara, brtve glave cilindara, spojna šipka, obloge cilindara, provrti cilindara, pogon razvodne kape, nazubljeni remen i zatezač nazubljenog remena i brtveni prsteni i brtve, ako su povezani s gore navedenim dijelovima.
• Sustav hlađenja: pumpa za vodu, termostat i kućište termostata, hladnjak, ventilator hlađenja i viskozna spojka ventilatora
• Sustav goriva: rasplinjač, pumpa za gorivo, mjerač goriva i punjenje spremnika, sustav ubrizgavanja goriva, elektronska kontrolna jedinica i pumpa za ubrizgavanje (diesel)
• Kvačilo: cilindar za punjenje kvačila i cilindar za pražnjenje kvačila
• Mjenjač: mehanički ili automatski mjenjač uključujući električko namještanje i mehanizam razdjelnika, kao i pretvarač momenta, plus brtve i brtvene prstene, ako su povezani s popravkom gore spomenutih dijelova.
• Kardanska osovina: spojevi i kućište osovine
• Pogonski kardan: spoj pogonske osovine, kardanska osovina sa spojnicama i kućištem, kućište kotača i glavčine
• Diferencijal: krunski zupčanik i pogonski satelitski zupčanik, zupčanici, satelitski zupčanici, osovine, kućišta i spojnice
• Upravljanje: mehaničko upravljanje, pogon upravljača i nazubljena letva
• Sustav kočenja: glavni cilindar kočnica, pojačivač sile kočenja, ABS kontrolni uređaj i releji
• Električki sustav: starter, alternator, kontroler, razdjelnik, elektronsko kontrolirano paljenje, kontrolni uređaj za ubrizgavanje goriva i ABS kontrolna jedinica
• Brtve: unutrašnje brtve i brtveni prsteni, koje su povezane ili su potrebne za popravak ili zamjenu glavnih komponenata kao što su motor, mjenjač ili osovine • Izuzeto: sve komponente koje nisu navedene!

Inačica police „Osnovna zaštita“ ne osigurava jamstvo za:
• Održavanje (dijelovi i servis) = servisni intervali klijenta – svi radovi i zamjenski dijelovi koji se koriste u okviru servisnih intervala
• Troškovi testiranja, mjerenja i namještanja, koji ne spadaju pod oštećenja pokrivena jamstvom
• Opće trošenje, npr. Postepeno trošenje brtvi motora, što zahtijeva popravak ventila i/ili karika klipova ili koje uzrokuje postepeno povećanje potrošnje ulja • Namještanje traga kotača i balansiranje kotača, zamjena guma
• svi dijelovi koji nisu navedeni
• Dijelovi koje nije odobrio proizvođač, bez obzira na odabrano trajanje ugovora (12 ili 24 mjeseca)
Nadalje, ne može se tražiti povrat troškova za
• Indirektne ili direktne posljedične gubitke, npr. vuča vozila, troškovi hotela ili smještaja, troškovi parkiranja, kompenzacija za nemogućnost uporabe
• Avionski transport ili specijalne isporuke: Međutim, molimo vas obratite se Toyota Eurocare uslugama
Dodatno, nema jamstva bez uzimanja u obzir faktora koji doprinose šteti
• uzrokovana direktnim utjecajem oluja, tuče, munja, zemljotresa ili poplave kao i požara ili eksplozija
• uzrokovane ratnim događanjima bilo koje vrste, građanskim ratom, nemirima, štrajkovima, blokadama, zapljenom ili drugom suverenom akcijom ili nuklearnom energijom
• kao rezultat nesreće, odnosno događajem koji je uzrokovan naglom direktnom vanjskom mehaničkom silom
• zbog namjerne ili zlonamjerne akcije, pogotovo krađe, neovlaštene uporabe, pronevjere
• uzrokovana akcijom koju je treća strana poduzela kao proizvođač/prodavač ili će je poduzeti na osnovi ugovora o popravku ili druge jamstvene obveze
• zbog efekata koji su nastali jer je vozilo izloženo većim opterećenjima osovine ili prikolice nego što je to specificirao proizvođač
• kao rezultat uporabe neprikladnih maziva i goriva
• uzrokovano namjernim ili uglavnom nemarnim ponašanjem
• zbog uporabe stavke koja jasno treba popravak, osim ako se može dokazati da je u trenutku nastanka, oštećenje bilo nepovezano sa stavkom koja treba popravak.
• zbog promjene originalnog stanja vozila ili konstrukcije vozila i/ili proširenja/nadogradnje određene dodatne opreme koja negativno utječe na originalne tehničke specifikacije ili sigurnosne standarde ili koja nije jednake ili bolje kvalitete od originalno ugrađene opreme
• koja je pokrivena kampanjom opoziva ili produženim jamstvom proizvođača

Ovo jamstvo nema nikakav utjecaj na jamstvo iz bilo kakvog ugovora o kupnji koji je kupac potpisao s prodavačem. Također ne daje pravo na promjenu (poništavanje ugovora o kupnji), na popuste ili snižavanje prodajne cijene, niti izuzima takva prava.

Što nije pokriveno jamstvom (Comfort i Basic zaštita)?
• Redovita korisnička usluga uključujući dijelove koji se moraju redovito zamijeniti ili očistiti, kao i dijelove koji se normalno troše, npr. filtri, gume, ispušni sustavi, obloge kočnica, brisači vjetrobrana i akumulatori.
• Defekti i indirektna šteta svih vrsta uzrokovani nemarom, nepravilnim rukovanjem i/ili namjernom zlouporabom.
• Defekti u slučaju potpunog gubitka.
• Defekti ili posljedična šteta bilo koje vrste uzrokovana/ili nastala tijekom krađe.
• Defekti uzrokovani nesrećom/sudarom.
• Defekti uzrokovani/nastali tijekom rata, nereda, prirodnih katastrofa i drugih nesreća uključujući ozbiljno nasilje.
• Osobne ozljede i oštećenja imovine.
• Gubitak prihoda.
• Uklanjanje i sve vrste posljedičnih šteta uzrokovane:
- Ulaskom vode;
- Korozijom;
- Kontaminiranim tekućinama.
• Nepravilno ugrađenim kotačima.
• Akumuliranjem ostataka izgaranja i time izgorenim ventilima
• Nepravilni popravak ili neopravdana zamjena pojedinih komponenata.
• Posljedice pogrešne ugradnje.
• Svjetla i leće
• Oštećenja uzrokovana vanjskim faktorima.
• Oštećenja uzrokovana neprovjerom razine tekućina (bez obzira jesu li ili nisu oštećene komponente pokrivene Toyota Extracare ugovorom).
• Svi troškovi i štete povezane s problemom godine 2000. i/ili bilo kojeg drugog uzroka povezanog s ovim datumom (nepravilan rad uzrokovan komponentom ili funkcijom, koja onemogućuje pravilnu obradu podataka).
• Defekti unutar okvira opoziva proizvođača ili produženog jamstva.
Što je izuzeto?
• Modifikacije vozila koje mijenjaju originalne značajke proizvođača.
• Unajmljivanje i uporaba automobila ili vozila kao taksija, u autoškolama, za transportne i kurirske usluge i kao produžene limuzine.
• Policijska vozila, vozila za vatrogasce, ambulantna kola i vozila koja koriste druge nužne službe i/ili vozila koja se koriste za slične namjene.
• Vozila koja se koriste za terensku vožnju, relije, utrke ili druge neočekivane namjene.
• Slučajevi, koji uključuju totalni gubitak.*
• Krađe, koje vode do nepovratnog gubitka vozila.*
• Slučajevi prijevare. U ovim slučajevima ne može se dati zahtjev za povratom novca ili za pomoć u slučaju oštećenja.
* Klijenti su obvezni informirati Toyotinog prodavača koji izdaje jamstvo o nesreći čim se ona dogodi.
Rješavanje tražbina
U principu, u obzir treba uzeti slijedeće korake
prije obavještavanja o šteti i početka popravaka:
• je li dokazana prezentacija valjanost jamstvene knjižice klijentu?
• jesu li poštovani potrebni servisni intervali i jesu li radovi održavanja pravilno provedeni, pogotovo ako je gubitak povezan sa završetkom ovih radova?
• je li gubitak/raspon popravaka pokriven jamstvenim uvjetima?
- Kompanija Toyota (izdavatelj jamstva) od koje je dobiveno jamstvo, u prvom koraku je odgovorna za provjeru oštećenja pokrivenih jamstvom.
- Ako, međutim, klijent (nositelj jamstva) nije u mogućnosti dovesti pokvareno vozilo do kompanije koja izdaje jamstvo radi procjene i popravka oštećenja, potrebne popravke koji su pokriveni jamstvom može provesti drugi ovlašteni Toyotin servis.
.- Nakon što se radovi provedu, Toyotin zastupnik mora informacije o šteti poslati direktno u tvrtku Toyota FREY Austria GmbH, preko Toyotinog jamstvenog sustava unutar 14 dana, bez obzira je li ili nije član Toyota Extracare Guarantee programa.
- Ako se uzrok ili razina predanog zahtjeva ne može odmah razjasniti na obavijesti, može se zatražiti stručno izvješće.
- Vrijeme čuvanja starih komponenata odgovara jamstvenim uvjetima u jamstvu proizvođača (iako to razdoblje iznosi najmanje 3 mjeseca).
Postupak nadoknade
Zahtjevi se rješavaju nakon završetka popravaka i to na normalan način. Molimo da u svezi toga obratite pažnju na sljedeće:
• Radovi će biti plaćeni u skladu s radnim satima proizvođača, a koji su s vama prethodno dogovoreni na godišnjoj osnovi.
• Plaćanje dijelova provodi se na osnovi prodajne cijene, koje određuje tvrtka Toyota FREY Austria GmbH prema neobveznoj preporučenoj cijeni. 
• Maksimalni iznos plaćanja odgovara prodajnoj cijeni vozila. 
Postupak plaćanja
• Ako provedete odobrene popravke u vašem aranžmanu kao izdavatelj jamstva, tvrtka Toyota FREY Austria GmbH će vam direktno nadoknaditi troškove popravka preko jamstvenog sustava.
• Ako su popravci provedeni u vanjskom servisu, refundiranje će također biti provedeno preko jamstvenog sustava, s time da troškovi moraju biti popraćeni računom za popravak, koji je unesen kao trošak vanjskog popravka.
Ograničenja
Svi zahtjevi na osnovi slučaja u kojem je zatražen zahtjev za popravak pokriven jamstvom, prestaju vrijediti 6 mjeseci nakon izvještavanja o šteti, i najmanje 6 mjeseci nakon završetka jamstva.
 
Toyota Extracare jamstvo može se prebaciti na novog vlasnika, uz uvjet da je vozilo održavano u Toyotinom servisu u skladu s preporukama proizvođača i da nije prijeđena maksimalna kilometraža i isteklo jamstveno razdoblje.
Novi vlasnik mora biti u mogućnosti predati certifikat i knjižicu održavanja koji su mu predani prilikom kupnje vozila. Prilikom prijenosa moraju Toyotinom prodavaču moraju se platiti administrativni troškovi od 20 Eura. Toyotin prodavač će nakon toga proslijediti informacije o uplati u Toyota Extracare Guarantee ured. 
Razno
Izvješća
Naravno da će te primati redovite ocjene i izvješća o
• prodaji jamstva
• transakcijama sa zahtjevima
• specijalne informacije o inovacijama ili drugim promjenama u programu
Kako Toyota Extracare Guarantee program radi u inozemstvu?
Toyota Extracare osiguranje vrijedi samo ako je boravak kraći od 90 dana u nizu u državama koje su navedene u jamstvenoj knjižici. U slučaju kvara molimo vas kontaktirajte Toyota Eurocare službu u vašoj domicilnoj državi i slijedite dobivene upute. U državama koje nisu vaša domicilna država, sve popravke treba provesti odobreni Toyotin prodavač ili prodavač automobila koji prodajte Toyotina vozila. Obavezni ste platiti troškove popravka koje se dogode u inozemstvu. Kada se vratite u vašu državu, račun za popravak možete odnijeti vašem Toyotinom prodavaču (ako je moguće, u paketu donesite i pokvarene komponente). Troškovi će biti vraćeni u iznosu koji odgovara maksimalnoj sumi koliko bi ovi popravci koštali u vašoj državi, i nakon odobrenja Toyota Extracare Guarantee ureda.
Kontakt broj za Toyota Extracare Guarantee
Ako imate dodatnih pitanja u svezi jamstva, molimo vas direktno se obratite
Toyota Extracare Guarantee ured
AON Warranty Group
Blechturmgasse 11
1050 Beč
Telefon: 0043-01-5456024
Fax: 0043-01-5453322-35
Vaš partner za kontakt:
Administracija: Mr. Werner LOCSMANDY
Radno vrijeme: Ponedjeljak - Petak 8:30 – 17:00.
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.