Toyota GR Supra

Specifikacije

Najbitniji je osjećaj

Razvoj nove Toyote GR Supra nije bio usredotočen na puke brojke u pogledu performansi ili vremena po krugu, nego na osjećaj koji vas obuzima na upravljačem. Zahvaljujući zadivljujućoj mješavini snage, balansa i okretnosti, Supra nudi zaljubljenicima krajnji užitak vožnje.

/

Upravljanje

Nova Toyota GR Supra je osmišljena kao sportski automobil u svojem najčišćem obliku. Zahvaljujući kombinaciji kratkog međuosovinskog razmaka i velikog razmaka kotača, male težine i niskog težišta te velikoj krutosti karoserije, entuzijasti vožnje se mogu veseliti uzbudljivoj mješavini snage, okretnosti i preciznog upravljanja. Za postizanje takvog osjećaja, nije moguće raditi kompromise.
Pročitajte više

Spremna za igru

Nova Toyota GR Supra pleše na promjenljivom prilagodljivom ovjesu (Adaptive Variable Suspension - AVS). Zahvaljujući oprugama s dvostrukim zglobovima na MacPhersonovoj nozi na prednjem ovjesu te multi-link osovini s pet spona straga, uživat ćete u visokoj razini udobnosti kada se želite opustiti, kao i u odličnoj kontroli nad vozilom kada se zaigrate.

50:50 Bez kompromisa

Nova Toyota GR Supra se odlikuje motorom smještenim sprijeda i stražnjim pogonom čime je postignuta savršena raspodjela težine 50:50. Zahvaljujući laganom, ali krutom kompozitnom okviru od aluminija i čelika, vozači mogu uživati u stabilnosti koja ulijeva povjerenje, prianjanju na kolnik koje je naizgled bezgranično i neutralnom balansu upravljanja.

Veća krutost, bolja preciznost

Velika krutost karoserije nove Toyote GR Supra omogućila je preciznije i detaljnije podešavanje geometrije ovjesa i ugađanje amortizera. Podokvir prednjeg ovjesa i hvatišta kontrolnih spona su značajno ojačane kako bi se osigurali precizni prolasci kroz zavoje. Korištenjem aluminija za kontrolne spone i zakretnih ležaja smanjene su neovješene mase na automobilu, čime je postignuta vrhunska okretnost i učinkovitost.

Zlatni omjer

Najbolji balans odlične okretnosti i vrhunske stabilnosti se postiže omjerom međuosovinskog razmaka i traga kotača između 1,5 i 1,6. Izvlačeći inženjerska i konstruktorska iskustva iz motosporta, nova Toyota GR Supra se diči idealnim „zlatnim omjerom“ od 1,55, čime je postignuta izuzetna okretnost i stabilnost u vožnji na samoj granici.

Performanse

Kao kod kuće na cesti ili na stazi, 3,0-litarski redni, šesterocilindrični motor u novoj Toyoti GR Supra, ima sve sastojke koji će stimulirati vaša osjetila. Opremljen turbopunjačem s dvostrukim kolom, direktnim ubrizgavanjem goriva velike preciznosti i promjenljivim radom ventila, daje 340 KS i 500 Nm momenta što omogućava zastrašujućih 4,3 sekunde od 0 do 100 km/h i najveću brzinu od 250 km/h.
Više

Programi za vožnju

Dva programa za vožnju vam omogućavaju da skrojite novu Toyotu GR Supra prema vlastitom raspoloženju. Prebacite li iz Normal u Sport, zvuk i odziv motora, način rada mjenjača, prigušenje, upravljač i djelovanje aktivnog diferencijala se trenutno prilagođavaju za izuzetne performanse. Za još bolji nadzor performansi automobila, moguće je odabrati posebne postavke za „stazu“ čime se smanjuje djelovanje sustava kontrole stabilnosti vozila (VSC).

Aktivni diferencijal

Standardni aktivni diferencijal u novoj Toyoti GR Supra daje ogroman doprinos stabilnosti i učinkovitosti kada su gume na granici prianjanja. Ovaj učinak se osjeća u svim fazama prolaska kroz zavoj, kroz povećanu stabilnost u fazama kočenja i prolaska kroz zavoj i maksimalno prianjanje kada ubrzavate na izlasku iz zavoja.

Automatski mjenjač s 8 brzina

Ultramirni šesterocilindrični motor u novoj Toyoti GR Supra uparen je s naprednim automatskim mjenjačem s osam brzina – s lopaticama iza obruča upravljača – koji munjevito mijenja stupnjeve prijenosa i omogućava preciznu kontrolu u zavojima, kada to okolnosti omogućavaju.

Snažne performanse zaustavljanja

Kako bi vozači mogli iskoristiti sav njen dinamički potencijal, nova Toyota GR Supra se odlikuje kočnicama visokih performansi s čeljustima s po četiri klipa, dok su kovani naplatci od slitine aluminija od 19“ obuveni u odlične gume Michelin Pilot Super Sport.

Ubrzanje od lansiranja

Funkcija Launch Control omogućava snažno ubrzanje iz mirovanja uz maksimalno prianjanje, što pomaže da nova Toyota GR Supra pojuri iz mirovanja do 100 km/h u samo 4,3 sekunde i dosegne najveću brzinu od 250 km/h.

/
Dizajn

Zahvaljujući dugačkom poklopcu motora, kompaktnoj karoseriji i krovom s dva ispupčenja, nova Toyota GR Supra se ističe dizajnom koji će zasigurno oduševiti entuzijaste i osvojiti srca i umove ljubitelja klasičnih sportskih automobila. Toyota je prvo predstavila svoj dramatični konceptni automobil FT-1 koji je oblikovao njen studio CALTY u Kaliforniji, a primijenjeni dizajnerski koncept „Condensed Extreme“ spaja trkaću aerodinamiku sa suvremenim, snažnim izgledom iz kojeg pršte performanse.
Više

Koncept Condensed Extreme

Dizajnerski koncept „Condensed Extreme“ pretočen je izravno u paket nove Toyote GR Supra. Onaj dio koji se odnosi na „Condensed“ je očit u odnosu između guma velikog promjera, kratkog međuosovinskog razmaka i ukupne dužine, dok se „Extreme“ ogleda u širokom stavu automobila, s malim proporcijama kabine i širokim razmakom kotača, što sve zajedno pridonosi visokoj razini manevarskih sposobnosti i stabilnosti.

Aerodinamika nadahnuta GAZOO Racingom

Zahvaljujući inženjerskom iskustvu iz natjecanja na svjetskoj razini, nova Toyota GR Supra se odlikuje optimalnim karakteristikama i otpora zraka i uzgona, kao i idealnom raspodjelom težine sprijeda/straga. Njen vrlo neobičan krov s dvostrukim ispupčenjem smanjuje otpor zraka ne smanjujući pri tome prostor za glave putnika, a lučni, tanki stražnji spojler smanjuje uzgon.

Istaknuti detalji

Široki stav i kratki međuosovinski razmak nove Toyote GR Supra upotpunjavaju dojmljivi kovani naplatci od lake slitine, veličine 19“ te istaknuta glavna svjetla sa šest LED. Kao poklon trkaćim korijenima, stražnje svjetlo za maglu i svjetlo za vožnju unatrag je sastavljeno od točkastih LED grupiranih u središtu stražnjeg branika.

Komfor

Unutarnje uređenje usmjereno je na vozača, sjedala su nalik trkaćima, uz obilje vrhunske tehnologije, što sve zajedno čini novu Toyotu GR Supra idealnim automobilom za sve namjene, pružajući vam udobnost GT-a kada je želite, a kontrolu sportskog automobila kada je trebate. Središnje smješten multimedijski sustav sa zaslonom od 8,8“ vam daje pristup navigaciji, Supra Connectu (za neka tržišta), glazbi i bezručnim pozivima, dok sustav pametnog ulaska i pokretanja (Smart Entry and Push Start) i veliki prtljažnik s mogućnošću proširivanja olakšavaju svakodnevni život.
Pogledajte više

/

Sjedala nadahnuta utrkivanjem

Nova Toyota GR Supra se odlikuje sjedalima koja svoje podrijetlo vuku iz utrkivanja, namještaju se električnim putem (uključujući i slabinski dio), a odlikuju se i grijanjem i funkcijom memorije položaja. Presvlake su od Alcantare na opremi Active, odnosno od kože na opremama Premium i A90 Edition, što znači da pružaju veliku udobnost i odlično podržavaju tijelo, posebno na stazi.

Prilagodljiva glavna svjetla

Uvijek ćete imati neometan pogled na cestu u novoj Toyoti GR Supra. Za prilagodljiva glavna svjetla, stražnja svjetla te dnevna svjetla se koristi LED tehnologija, svi retrovizori se automatski zatamnjuju, a automatski brisači vjetrobrana i stražnja kamera dodaju notu praktičnosti.

Visokokvalitetni sustav za informiranje i zabavu

Za trenutke kada se želite zavaliti u sjedalo i opustiti, nova Toyota GR Supra s opremom Active je opremljena audio sustavom s 10 zvučnika te sustavom Bluetooth® i USB ulazom, a tu je i središnje postavljeni zaslon veličine 8,8“ preko kojeg pristupate navigacijskom sustavu sa Supra Connectom (ovisno o tržištu). Oprema Premium je nadogradnja na opremu Active s premium ozvučenjem JBL, s 12 zvučnika i bežičnim punjačem za mobilne telefone.

Sigurnost prije svega

Kako je nova Toyota GR Supra sportski automobil visokih performansi, sigurnost u njemu je važnija od svega. Paket Supra Safety + uključuje monitor mrtvog kuta (Blind Spot Monitor) i upozorenje za nenamjerno prestrojavanje (Lane Departure Alert), upozorenje za promet iza vozila (Rear-Cross Traffic Alert), upozorenje za nalet straga (Rear-end Collision Alert) inteligentni sustav pomoći pri parkiranju (Intelligence parking sensors) s automatskim kočenjem te funkciju e-Call koja će automatski poslati poziv u pomoć hitnim službama, s podacima o lokaciji, u slučaju teže nesreće. Sve izvedbe Toyote GR Supra su isto tako standardno opremljene prilagodljivim tempomatom (Adaptive Cruise Control) s funkcijom zaustavljanja i pokretanja.

Vozačko mjesto

Pod utjecajem razmještaja kakav se nalazi u trkaćim jednosjedima, vozačko mjesto u novoj Toyoti GR Supra je oblikovano tako da vozač bude u središtu zbivanja. Podesivi bočni oslonci u sjedalima i brižljivi podstavljeni oslonci za koljena pružaju oslonac u brzim prolascima kroz zavoje, dok digitalna ploča s instrumentima i virtualni zaslon (Head-up Display) (na opremi Premium) prikazuje brzinu, podatke sustava za informiranje i zabavu i navigacijske podatke u vidnom polju vozača.
Pogledajte više

Asimetrična središnja konzola

Asimetrična središnja konzola u novoj Toyoti GR Supra označava jasnu granicu između zatvorenije vozačke strane i nešto otvorenijeg suvozačevog dijela. Dvozonski automatski klima uređaj ponosno je smješten u središnjoj konzoli, s memorijskim prekidačima za sve postupke, dok je središnjim zaslonom multimedije od 8,8“ moguće upravljati izravno dodirom ili putem zakretnog upravljača.

Active Sound Design (aktivno oblikovanje zvuka)

Nova Toyota GR Supra se diči funkcijom Active Sound Design koja nudi izbor od dva zvuka vožnja, sukladno vozačevom raspoloženju. Za svakodnevnu vožnju, način rada Normal pruža tihu, profinjenu zvučnu kulisu koja je savršena za završetak napornog dana, dok način rada Sport stvara uzbudljive visoke tonove i zvučne udare prilikom mijenjanja u nižu brzinu nalik zvukovima s trkaćih staza.

Specifikacije performansi

Engine power340 DIN hp @ 5,000 - 6,500 rpm
Engine torque500 Nm @ 1,600 – 4,500 rpm
Acceleration
(0-100km/h)
4,3 sekunde
Najveća brzina
(Elektronički ograničena)
250 km/h
Emisije CO2
(Mješovita vožnja, NEDC)
170 g/km
/
Predstavljamo paletu Toyote GR Supra za 2019.

Od samog početka na raspolaganju će biti dvije bogate opreme uz 3,0-litarski motor: Active i Premium.

/
Nova Toyote GR Supra Active
Uz aktivni diferencijal i prilagodljivi promjenljivi ovjes (Adaptive Variable Suspension - AVS), kovane aluminijske naplatke od 19“ i paket sportskih kočnica, bogati popis opreme Toyote GR Supra Active pomaže vozaču da iskoristi puni dinamički potencijal ovog automobila.
19" Kovani aluminijski naplatci
Sportske kočnice
Aktivni diferencijal
Zaslon audio sustava 8.8" (10 zvučnika)
Prilagodljivi tempomat s funkcijom zaustavljanja i pokretanja
Sustav pametnog ulaska i pokretanja
Sportska sjedala s crnom Alcantarom
Navigacija 
Supra Connect (ovisno o tržištu)
Supra Safety +
Prilagodljivi promjenljivi ovjes (AVS)
Električno namještanja sjedala s grijanjem i memorijom
Prilagodljiva glavna svjetla
/
Nova Toyote GR Supra Premium
Nadogradnja na specifikaciju Active s crnim kožnatim presvlakama, premium ozvučenjem JBL s 12 zvučnika, virtualnim zaslonom za vozača i paketima pretinaca i osvjetljenja, Toyota GR Supra Premium je za vozače koji žele da visoka razina komfora bude u skladu sa sjajnim performansama automobila.
Naglasci za Premium (povrh opreme Active):
Crna kožnata sportska sjedala
Premium ozvučenje JBL (12 zvučnika)
Virtualni zaslon
Bežični punjač mobilnog telefona
Paket Storage
Paket Light
Crvena Prominence

Više o TOYOTA GAZOO Racingu

Novi Hilux 2019 Special Edition bit će predstavljen na Salonu teretnih vozila u Birminghamu Novi Hilux 2019 Special Edition bit će predstavljen na Salonu teretnih vozila u Birminghamu Na predstojećem Salonu teretnih vozila u Birminghamu, Toyota će predstaviti novi Hilux 2019 Special Edition. Nova Toyota Proace City Nova Toyota Proace City Nova paleta kompaktnog furgona ojačat će Toyotinu zastupljenost na europskom tržištu lakih teretnih vozila Toyota besplatno nudi skoro 24.000 tehnoloških patenata Toyota besplatno nudi skoro 24.000 tehnoloških patenata Toyota City, Japan, 3. april 2019. Fernando Alonso testira Dakar Hilux Fernando Alonso testira Dakar Hilux Vozač TOYOTA GAZOO Racinga Fernando Alonso je dovršio dvodnevnu provjeru za upravljačem pobjednika Relija Dakar, Toyote Hilux u Južnoj Africi 27. i 28. ožujka.
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.