Nebo je granica

Naša potraga za visokim performansama u WRC

Naoružani dodatnim znanjem, jačim i bržim Yarisom WRC i s tri znalačke vozačke posade, TOYOTA GAZOO Racing kreće u FIA Svjetsko prvenstvo u reliju (WRC) 2018. sa željom pomicanja granica radi napretka.

Sve ceste vode ka poboljšanju

/
Asfalt

Uski zavoji, ceste koje ne praštaju i izdržljive tvrde gume. Spušteni ovjes je nužan na brzim utrkama kakva je Korzikanski reli.

Šljunak

Izbrazdane ceste, šljunčana podloga i niz mješavina za gume. Povišeni ovjes za šljunak je ključan na utrkama po vrućem vremenu kakav je Meksički reli.

Snijeg

Zamrznute ceste, nanosi snijega i gume s čavlima. Ovjes podešen za klizavu podlogu je najbitniji na utrkama po hladnom vremenu kao što je Švedski reli.

Najteži testni poligon

Epski skokovi, senzacionalna klizanja i zastrašujuće najveće brzine, WRC je najteži testni poligon za automobile. Nakon 17 godina izbivanja, gladniji smo nego ikada boriti se na najtežim stazama na svijetu i dosegnuti naš cilj stvaranja sve boljih automobila za sve.

“Jako se veselim što ćemo
nastaviti učiti i ove godine”
Tommi Mäkinen
(Šef ekipe)

Stvoren za performanse

Yaris WRC je reli automobil nove generacije stvoren za vožnju na samom rubu mogućnosti u najzahtjevnijim reli utrkama na svijetu.

/

/
Motor:
Motor od 1,6 litara, 4 cilindra u redu, s direktnim ubrizgavanjem goriva. 
/
Najveća snaga:
Preko 380 KS - gotovo dvostruko veća snaga od Yaris GRMN
/
Najveća brzina:
201 km/h (ovisno o prijenosu) – spreman za nevjerojatna ubrzanja i odziv
/
Aerodinamika:
Novi prednji branici i blatobrani povećavaju pritisak na podlogu i poboljšavaju balans

Yaris GRMN: Od relija na cestu

Rođen s relijaškim DNK, cestovni automobil Yaris GRMN u ograničenoj seriji je sada dorađen i testiran na Nürburgring Nordschleife, ponovno budeći duh malih i brzih automobila iz prošlosti. Kombinacijom snage, preciznosti i performansi, Yaris GRMN budi duh malih i brzih automobila iz prošlosti.

Otkrijte Yaris GRMN

Upoznajte ekipu

TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team, predvođeni četverostrukim svjetskim prvakom, Tommijem Mäkinenom, pripremljena je i spremna pomaknuti granice u 2018.

/
/
Akio Toyoda

Predsjednik ekipe

/
Tommi Mäkinen

Šef ekipe

/
Automobil broj 7

Vozač:  Jari-Matti Latvala

Zemlja: Finska

Broj nastupa u WRC: 182

Uspjesi: Doprvak u WRC (2010., 2014. i 2015.)

/
Automobil broj 7

Suvozač: Miikka Anttila

Zemlja: Finska

Broj nastupa u WRC: 193

Uspjesi: Doprvak u WRC (2010., 2014. i 2015.)

/
Automobil broj 8

Vozač: Ott Tänak

Zemlja: Estonija

Broj nastupa u WRC: 79

Uspjesi: 3. u Svjetskom prvenstvu u reliju (2017.)

/
Automobil broj 8

Suvozač: Martin Järveoja

Zemlja: Estonija

Broj nastupa u WRC: 50

Uspjesi: Doprvak u WRC (2010., 2014. i 2015.)

/
Automobil broj 9

Vozač: Esapekka Lappi

Zemlja: Finska

Broj nastupa u WRC: 29

Uspjesi: Prva pobjeda u WRC (Finski reli, 2017.)

/
Automobil broj 9

Suvozač: Janne Ferm

Zemlja: Finska

Broj nastupa u WRC: 29

Uspjesi: Prva pobjeda u WRC (Finski reli, 2017.)

Više od TOYOTA GAZOO Racingu

Slavimo žensku snagu Slavimo žensku snagu U susret Međunarodnom danu žena, svake godine koristimo priliku da istaknemo Toyotinu posvećenost ka poboljšanju statusa žena u društvu i u našoj kompaniji. Predstavljena druga generacije Toyote Mirai Predstavljena druga generacije Toyote Mirai Sa predstavljanjem prve generacije Toyota Mirai, pogonjenog na gorive ćelije vodika, Toyota je još jednom postala predvodnik na polju tehnološki naprednih rješenja,ovaj put sa modelim bez negativnog utjecaja na okoliš. Toyota najavljuje GR Supru s novim 2,0-litarskim turbo motorom Toyota najavljuje GR Supru s novim 2,0-litarskim turbo motorom Godinu dana nakon svjetskog predstavljanja GR Supra na Međunarodnom sajmu automobila u Detroitu, Toyota je objavila detalje prvog proširenja svoje ponude sportskih automobila s uvođenjem novog 2,0-litarskog turbo-motora. Predstavljena Toyota Yaris WRC za novu sezonu Predstavljena Toyota Yaris WRC za novu sezonu Toyota Gazoo Racing je na Sajmu automobila u Tokiju predstavio Yaris WRC sa specifikacijama za 2020. godinu.
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.