Besplatno isprobajte Toyotu Cjenici i katalozi E-novosti Sastavite svoju Toyotu Moja Toyota

Postolje za Toyota GAZOO Racing

u Nürburgringu

Toyota GAZOO Racing je po prvi put u svojoj povijesti osvojio mjesto na postolju na utrci 6 sati Nürburgringa u teškom danu za ekipu u četvrtoj utrci FIA Svjetskog prvenstva u utrkama izdržljivosti (WEC) 2017.

Nürburgring, koji se nalazi svega 90 km od sjedišta ekipe u Kölnu, je tradicionalno teška staza za Toyotu, što se i ovom prilikom potvrdilo.

Unatoč tome, automobil broj 7 TS050 HYBRID s vozačima u sastavu Mike Conway, Kamui Kobajashi i José María López ostvarili su, po prvi put u povijesti tima, mjesto na postolju osvajanjem trećeg mjesta nakon vodstva u početnim fazama utrke i postavljanja najbržeg kruga utrke.
Automobil broj 8 koji su vozili Sébastien Buemi, Anthony Davidson i Kazuki Nakajima imao je tehničke probleme u ranoj fazi utrke, a pobjednik utrke je bio Porsche s natjecateljskim brojem 2.
/
Utrka je započela na najgori način za automobil broj 8 jer je problem s pumpom za gorivo spriječila Sébastiena da normalno starta. Nakon vrlo sporog kruga za poredak bio je prisiljen otići u boks radi zamjene pumpe za gorivo zbog čega je izgubio osam minuta i pet krugova.

Dok je Kamui vodio u početnim fazama utrke u automobilu broj 7, krenuvši s prvog startnog mjesta, Sébastien je započeo povratak automobila broj 8. Borba za vodstvo je bila vrlo uzbudljiva, Kamui je uspijevao zadržati dva Porschea iza sebe tijekom prvog sata utrke prije predaje mjesta za upravljačem José Mariji kod prvog zaustavljanja u boksovima.
Nakon 80 minuta uzbudljive utrke, automobil broj 7 je pao na treće mjesto, ali se José i dalje borio i održavao pritisak na vodeće. Na početku dvoje druge smjene, nakon dva sata utrke, bio je unutar dvije sekunde iza vodećeg u utrci.
Međutim, kako se utrka odvijala, izmjena aerodinamičkih performansi negativno se odrazila na oba automobila. Uzrok ovakvog razvoja događaja bit će predmet analize aerodinamičkih postavki nakon utrke.
Shvaćajući da su šanse za promjene u redoslijedu male, osim u slučaju nesreće za Porsche, oba automobila TS050 Hybrid su se usredotočila na to da završe utrku i osiguraju vrijedne bodove u natjecanju za Svjetsko prvenstvo.

Kamui je u automobilu broj 7 završio utrku na trećem mjestu, osvojivši tako za ekipu po četvrti put mjesto na postolju ove sezone, sa zaostatkom za pobjednikom od 1 minute i 4,768 sekundi. Nakon probijanja kroz poredak natrag do četvrtog mjesta, Kazuki je završio utrku za automobil broj 8 pet krugova iza pobjednika.
gazoo
Ovaj rezultat znači da Toyota ostaje u borbi za pobjedu u Svjetskom prvenstvu u konkurenciji konstruktora, 39,5 bodova iza Porschea. Posada automobila broj 8 predvodi izazivače u poretku vozača te su sada 30 bodova iza vodećih.

Današnja utrka je označila kraj europske serije sezone u WEC jer se ekipe sele u sjevernu Ameriku radi utrka u Ciudad Mexicu (3. rujna) i Austinu (16. rujna), prije završne tri utrke sezone 2017. koje se održavaju u Aziji.
/
Toshio Sato, Predsjednik tima:
„Nürburgring je ponovno bila teška utrka za nas. Prikazali smo dobru brzinu u krugu i uživali smo u tijesnoj borbi s Porscheom otprve, ali se balans automobila promijenio tijekom utrke i zbog toga su naše performanse oslabile. Današnja utrka je u stvari bila primjer ograničavanja štete u smislu borbe za Svjetsko prvenstvo. Vjerujemo da ćemo biti jači tijekom ostatka sezone jer preostale staze bolje odgovaraju našem TS050 Hybridu.
Uspjeli smo svesti gubitak u odnosu na Porsche na minimum i sada se okrećemo narednim utrkama u kojima će naš cilj biti nadoknaditi zaostatak i boriti se za Svjetsko prvenstvo.“
TS050 Hybrid broj 7 (Mike Conway, Kamui Kobayashi, José María López)
Utrka: 3, 204 kruga, 6 zaustavljanja. Startni poredak: 1. Najbrži krug: 1 min 40,633 s
Mike Conway (TS050 Hybrid broj 7):
„Uvijek je dobro naći se na postolju, ali zapravo nismo zadovoljni današnjim danom. Neke stvari su dobro funkcionirale ovaj vikend; kvalifikacije su bile dobre za nas i pokazali smo dobru brzinu u ranim fazama utrke. Ali smo počeli padati kako se aerodinamička ravnoteža izmijenila. Porsche je danas bio jako dobar i čestitam im. Veselim se narednim utrkama, siguran sam da ćemo u njima biti bolji.“
Kamui Kobayashi (TS050 Hybrid broj 7):
„Na početku utrke stvari su izgledale dobro. Imali smo brzinu tijekom moje prve smjene; bili smo u vodstvu i ostvarivali dobra vremena po krugu. Kasnije tijekom utrke balans nije bio dobar i nismo se mogli boriti. Iskreno, očekivali smo tešku utrku nakon treninga u petak i to se ostvarilo. Međutim osvojili smo stanovit broj bodova i pokušat ćemo popraviti stvari za Meksiko.“
gazoo
José María López (TS050 Hybrid broj 7):
„Iako je ovo bila teška utrka, završili smo na postolju, što je za mene prvi put u WEC. Bili smo iznenađeni u subotu osvajanjem prvog startnog mjesta nakon što je ekipa odradila odličan posao, ali smo danas očekivali tešku borbu. U mojoj drugoj smjeni gume su mi zadavale velike poteškoće. Sigurno je da smo htjeli više i zato ćemo i dalje naporno raditi i vratiti se jači za sljedeće utrke.“
TS050 Hybrid broj 8 (Sébastien Buemi, Anthony Davidson, Kazuki Nakajima)
Utrka: 4, 199 krugova, 6 zaustavljanja. Startni poredak: 4. Najbrži krug: 1 min 41,771 s
/
Sébastien Buemi (TS050 Hybrid broj 8):
„Očigledno je ova utrka bila za nas veliko razočaranje. Nismo se mogli boriti za sami vrh zbog problema na samom startu; mogli smo samo nastaviti voziti i osvojiti čim više bodova u borbi za prvenstvo. Sada moramo krenuti dalje i usredotočiti se na sljedeće utrke gdje očekujemo da budemo konkurentniji.“
Anthony Davidson (TS050 Hybrid broj 8):
„Ovo nije bila utrka kakvu smo danas željeli. Problem na startu je bio veliko razočaranje jer smo imali automobil koji je identičan broju 7. Šteta je da niti u jednom trenutku nismo imali prilike boriti se za mjesto na postolju, ali barem smo se uspjeli vratiti do četvrtog mjesta. Za ostatak sezone trebamo se uključiti u borbu za pobjede i nastavit ćemo se koncentrirati na Svjetsko prvenstvo."
Kazuki Nakajima (TS050 Hybrid broj 8):
„Bila je ovo teška utrka za nas. Startati onako kako smo danas startali, s tehničkim problemom u krugu za poredak ostavilo nas je bez izgleda. U pogledu brzine pokazali smo potencijal, ali je bilo nekih problema. Četvrti smo i nismo izgubili previše bodova u borbi za titulu imajući na umu problem koji nas je mučio; ostanimo pozitivni."
gazoo
Rezultati 6 sati Nürburgringa:

1. broj 2 Porsche (Bernhard / Bamber / Hartley) 204 kruga
2. broj 1 Porsche (Jani / Lotterer / Tandy) +1,606 s
3. broj 7 Toyota GAZOO Racing +1 min 4,786 s
4. broj 8 Toyota GAZOO Racing +5 krugova
5. broj 38 Jackie Chan (Tung / Jarvis / Laurent) +13 krugova
6. broj 31 Rebellion (Canal / Senna / Albuquerque) +14 krugova
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.