Postolje u Teksasu

za Toyota Gazoo Racing

TOYOTA GAZOO Racing je završio na postolju u utrci 6 sati Circuit of the Americas nakon borbe za pobjedu koja je trajala cijelu utrku u 6. krugu FIA Svjetskog prvenstva u utrkama izdržljivosti (WEC) 2017.

TS050 HYBRIDI su se oporavili nakon razočaravajućeg kvalifikacijskog nastupa da bi dobrim nastupom Sébastien Buemi, Stéphane Sarrazin i Kazuki Nakajima u automobilu broj 8 završili na trećem mjestu, 21,860 s iza pobjedničkog Porschea broj 2, nakon 1.058 km utrkivanja.
Mike Conway, Kamui Kobayashi i José María López TS050 HYBRID broj 7 odigrali su svoju ulogu u uzbudljivoj utrci u kojoj su osvojili četvrto mjesto, pa su tako obje Toyote završile istim redoslijedom kojim su i započele utrku.

Kada je utrka počela, po podnevnom suncu, oba su se automobila borila s Porscheom i, na kraju prvog kruga, Sébastien je pretekao broj 2 da bi dospio na drugo mjesto, a Mike se probio na treće nekoliko trenutaka kasnije.
Zbog temperature zraka od 34°C, pravila WEC traže da momčadi mijenjaju vozače prilikom svakog zaustavljanja, pa su Kazuki i José María preuzeli mjesta za upravljačima prilikom prvih zaustavljanja kada niti jedan automobil nije mijenjao gume, za razliku od Porschea.

Kazuki je bio vodeći u automobilu broj 7 nakon jednog sata utrke, ali je José, vozeći na drugačijoj mješavini od momčadskog kolege i trpeći veće trošenje, pao na četvrto mjesto unatoč borbi kotač uz kotač tijekom dva kruga s Porscheom broj 1.

race

U sljedećem zaustavljanju, kada su Stéphane i Kamui preuzeli upravljače, na oba automobila su postavljene nove gume iste mješavine što je omogućilo Porscheu povratak u vodstvo, zahvaljujući njihovom kraćem zaustavljanju pri čemu su samo nalijevali gorivo. Impresivna smjena koju je odradio Kamui rezultirala je pretjecanjem Stéphanea za treće mjesto i hvatanjem priključka s Porscheom broj 2.

Nakon tri sata vožnje oba su se automobila ponovno zaustavljala u boksovima radi zamjene vozača i nalijevanja goriva, a zbog 10-minutne vožnje iza sigurnosnog automobila radi popravka bankine, sva su se četiri automobila klase LMP1 skupila na vrhu poretka, pri čemu je Mike bio na drugom, a Sébastien na trećem mjestu.

Kada je utrka nastavljena oba TS050 HYBRIDA, na potrošenim gumama, su bila pod napadom Porschea broj 2 koji je bio na novim gumama. Mike je pao na četvrto mjesto, dok je Sébastien privremeno branio svoje drugo mjesto sve do sljedećeg zaustavljanja kada je automobil broj 8 pao na treće mjesto.

U preostala dva sata utrke vozači su održavali pritisak na Porsche, unatoč neugodnoj vrućini, međutim na kraju se pokazalo da su vodeći jednostavno izvan domašaja, pa su na kraju Kazuki i Kamui završili utrku na trećem odnosno četvrtom mjestu. Kamui je, automobilom broj 7, ušao u cilj sa zaostatkom od 13,070 sekundi iza momčadskog kolege, ali je kažnjen s dodatnih 10 sekundi zbog kontakta s LMP2 automobilom broj 24 u zadnjoj fazi utrke. Unatoč propuštenoj prilici za treću pobjedu u sezoni, momčad se sada, uz ojačano samopouzdanje, priprema za svoju domaću utrku na stazi Fuji Speedway 13. listopada.

toyota team
race
Hisatake Murata, Predsjednik momčadi:

“Momčad je vrlo naporno radila da bi se oporavila od razočaravajućih kvalifikacija i zadovoljan sam da smo se mogli boriti s Porscheom i pružiti navijačima uzbudljivu utrku. Svatko je danas mogao vidjeti naš borbeni duh i zato zahvaljujem cijeloj momčadi na velikom naporu; imali smo dobru strategiju, kratka zaustavljanja i snažnu borbu svih vozača u teškim uvjetima, po vrućem vremenu. Čestitam Porscheu na pobjedi. Iako smo razočarani što nismo pobijedili, današnji nastup nam je dao veliko ohrabrenje za našu domaću utrku; krećemo na Fuji Speedway ciljajući na središnje mjesto na postolju.”

Mike Conway (TS050 HYBRID broj 7):

“Nakon prve smjene izgledalo je obećavajuće, ali je drugi dio bio težak jer smo zbog guma izgubili prianjanje na kolnik, a time i vrijeme. Osim toga, sigurnosni automobil nam nije pomogao jer je omogućio Porscheu broj 2 da nas sustigne. Sveukupno gledano, bilo je pomalo razočaravajuće, iako smo danas bili puno bolji nego u kvalifikacijama.”

Kamui Kobayashi (TS050 HYBRID broj 7):

“Dali smo danas sve od sebe i žestoko smo se utrkivali da bismo se mogli natjecati s Porscheom. Šteta je što nismo osvojili više bodova iako smo bili relativno konkurentni, ali jednostavno nismo bili dovoljno brzi. Dobar znak je da smo danas bili bolji nego u Meksiku i očekujemo napraviti daljnji iskorak u Fujiju.”

José María López (TS050 HYBRID broj 7):

“Osjećaji su mi pomiješani jer sam zadovoljan da smo se dobro borili i uživao sam u svojoj borbi s Porscheom broj 1; to nismo očekivali. S druge strane, četvrto mjesto nije ono za što se natječemo; svi mi želimo pobijediti. Međutim, trebamo sagledati pozitivne strane. Nismo se predavali, vratili smo se u puno boljem izdanju u odnosu na kvalifikacije i nadam se da ćemo u sljedećoj utrci biti još bolji.”

Sébastien Buemi (TS050 HYBRID broj 8):

“Iskreno, nakon kvalifikacija nisam očekivao da ćemo se boriti s Porscheom jer je izgledalo da jako zaostajemo. Na potrošenim gumama u sredini utrke imao sam jako dobro razdoblje. Morali smo biti agresivni u prometu da bismo ostali u utrci i borio sam se koliko sam mogao. Na kraju, nedostajalo nam je samo malo brzine da bismo ih pobijedili.”

Stéphane Sarrazin (TS050 HYBRID broj 8):

“Lijepo je ponovno stajati na postolju s Toyotom. Sébastien i Kazuki, kao i cijela momčad, su danas bili sjajni. Bio sam razočaran nakon kvalifikacija, ali imali smo dobru utrku i zaostatak je malen. Moramo poboljšati automobil da bismo mogli biti konkurentni na stazi Fuji, gdje smo uvijek jaki; mi to možemo.”

Kazuki Nakajima (TS050 HYBRID broj 8):

“Uživao sam na vodećem mjestu u mojoj prvoj smjeni; iskreno, to je bilo neočekivano. Bili smo brzi i uspijevali smo održavati razmak. Dakle, počelo je vrlo dobro, ali prema kraju utrke smo gubili na brzini. Treće mjesto je isti rezultat koji smo ostvarili u Meksiku, ali ovo je zapravo dobar korak naprijed. Borili smo se i bili smo blizu; na stazi Fuji bi to trebalo biti bolje, a i u ostatku sezone.”

Rezultati 6 sati COTA:


1. broj 2 Porsche (Bernhard/Bamber/Hartley)192 kruga
2. broj 1 Porsche (Jani/Lotterer/Tandy) +0,276 s
3. broj 8 TOYOTA GAZOO Racing +21,956 s
4. broj 7 TOYOTA GAZOO Racing +45,026 s
5. broj 36 Alpine (Lapierre/Menezes/Negrao) +15 krugova
6. broj 13 Rebellion (Beche/Heinemeier Hansson/Piquet)+16 krugova

toyota team

Saznajte više o Toyoti

Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.