Besplatno isprobajte Toyotu Cjenici i katalozi E-novosti Sastavite svoju Toyotu Moja Toyota

Toyota Gazoo Racing

teška utrka u Meksiku

TOYOTA GAZOO Racing je pretrpio razočaranje u petoj utrci FIA Svjetskog prvenstva u utrkama izdržljivosti (WEC) 2017. unatoč mjestu na postolju u utrci 6 sati Meksika.

TOYOTA GAZOO Racing je pretrpio razočaranje u petoj utrci FIA Svjetskog prvenstva u utrkama izdržljivosti (WEC) 2017. unatoč mjestu na postolju u utrci 6 sati Meksika.
Sébastien Buemi, Anthony Davidson i Kazuki Nakajima u automobilu broj 8 TS050 HYBRID osvojili su po peti put mjesto na postolju za Toyotinu momčad završivši na trećem mjestu u Ciudad Mexicu, ali to nije prikrilo razočaranje ekipe zbog izostanka borbe s Porscheom za pobjedu.
Automobil broj 7 TS050 HYBRID koji vozi posada u sastavu Mike Conway, Kamui Kobayashi i José María López završio je četvrti, pri čemu su oba automobila zaostala za jedan krug iza pobjedničkog Porschea broj 2.
/
Ovaj rezultat je naškodio borbi Toyotine momčadi u obje konkurencije za Svjetsko prvenstvo: TOYOTA sada zaostaje za Porscheom 56,5 bodova u poretku konstruktora, dok posada automobila broj 8 zaostaje 41 bod za vodećima.
Unatoč korištenju aerodinamičkog paketa s velikim downforceom na TS050 HYBRIDU, performanse u utrci su bile umanjene relativnim manjkom downforcea na rijetkom zrakom na 2.285 m nadmorske visine. To je za oba automobila predstavljalo hendikep u odnosu na konkurenciju što je bilo jasno od samog starta.
U početnoj fazi utrke, Mike je u automobilu broj 7 predvodio Toyotinu borbu s trećeg mjesta dok je Sébastien bio odmah iza njega, na četvrtom mjestu, ali su obojica povećavala zaostatak za vodećima.
Ubrzo nakon odvoženih 90 minuta, Sébastien je iskoristio promet na stazi da pretekne Mikea i postavi automobil broj 8 na treće mjesto iako je ubrzo uslijedio trenutak straha kada ga je automobil broj 28 udario u jednom sporom zavoju, što je vozaču tog automobila, u konkurenciji LMP2, donijelo upozorenje sudaca na stazi.
toyota
Nakon polovice utrke José María za upravljačem automobila broj 7 i Kazuki u broju 8, izmjenjivali su se na trećem mjestu.
Kada su upravljače preuzeli Kamui i Anthony, naišli su na prvo razdoblje utrke u kojem je cijela staza bila pod žutom zastavom jer je sa susjednog sportskog borilišta doletjela loptica za baseball u trenutku kada je do kraja utrke ostalo još 90 minuta.
Druga žuta zastava uslijedila je zbog krhotina na sat vremena do kraja, a kada je utrka ušla u svojih završnih 35 minuta, palo je nekoliko kapi kiše, ali je najavljeni pljusak izostao.
/
Radi osvajanja maksimalnog broja bodova u utrci za Svjetsko prvenstvo za posadu broj 8, momčad je preuzela kontrolu nad završnom fazom utrke, pa je Kamui usporio i omogućio Sébastienu da ciljem prođe kao treći unatoč kratkom zaustavljanju radi dolijevanja goriva u završnim minutama.
Toyotina momčad ne treba dugo čekati na priliku da poboljša današnji rezultat jer se šesta utrka sezone održava s druge strane granice, u Sjedinjenim Državama, u Austinu, na stazi Circuit of the Americas, 16. rujna.
toyota
Hisatake Murata, Predsjednik momčadi: “Bila je ovo jako razočaravajuća utrka. Došli smo ovamo s ciljem osvajanja pobjede i povećavanja naših izgleda za osvajanje Svjetskog prvenstva u obje konkurencije, ali nismo se mogli boriti s Porscheom. Čestitam im na pobjedi. Cijela momčad, uključujući vozače dala je sve od sebe ovaj tjedan, ali nismo ostvarili željeni rezultat i sada se moramo pripremiti za sljedeću utrku. Ne odustajemo od našeg sna o osvajanju Svjetskog prvenstva i čvrsto ćemo se boriti da budemo konkurentni u sljedećoj utrci.”
TS050 HYBRID broj 7 (Mike Conway, Kamui Kobayashi, José María López)

Utrka: 4., 239 krugova, 6 zaustavljanja. Start: 3. Najbrži krug: 1 min 26,240 s
Mike Conway (TS050 HYBRID broj 7): “Vozili smo najbrže što smo mogli da održimo priključak s vodećima, ali se danas uopće nismo mogli boriti i to je razočaravajuće. Na kraju se radilo samo o postizanju čim boljeg rezultata uz nadu da će se nešto dogoditi, ali kiša nije pala i Porsche je imao otvoren put do pobjede. Naporno ćemo raditi da na sljedećoj utrci budemo bolji.”
Kamui Kobayashi (TS050 HYBRID broj 7): “Dao sam sve od sebe, ali na žalost nismo danas mogli pritisnuti Porsche. Znamo da naš automobil na ovoj stazi nije najbolji, ali na sljedećim utrkama moramo biti bolji i sada ćemo se usredotočiti na brz i snažan oporavak. Šteta je da smo propustili mjesto na postolju, ali takve su utrke i sada smo motivirani napraviti bolji rezultat u Austinu.”
toyota
José María López (TS050 HYBRID broj 7): “U kvalifikacijama smo uspjeli postići vrlo dobre performanse, pa smo se nadali da ćemo danas biti konkurentni, ali nismo imali brzinu. Učinili smo sve što smo mogli i imali smo dobru, čistu utrku. Zadovoljan sam svojim nastupom, kao i nastupima Mikea i Kamuija, kao i cijele momčadi.”
TS050 HYBRID broj 8 (Sébastien Buemi, Anthony Davidson, Kazuki Nakajima)

Utrka: 3., 239 krugova, 6 zaustavljanja. Start: 4. Najbrži krug: 1 min 26,445 s
Sébastien Buemi (TS050 HYBRID broj 8): “Bila je ovo teška utrka. Očekivali smo da će biti teško nakon treninga na kojem nismo imali brzinu za borbu s konkurencijom. Zadovoljan sam svojom današnjom vožnjom jer sam vozio u tri navrata, što znači više od tri sata. Zadovoljan sam i pouzdanošću jer je automobil vozio vrlo mirno; samo nismo bili dovoljno brzi.”
Anthony Davidson (TS050 HYBRID broj 8): “Za nas je ovo bila jako teška utrka. Izgleda da nam je nedostajalo downforcea jer smo bili brzi na ravnim dijelovima, ali ne i u zavojima, posebno u zavojitom drugom sektoru. Ja sam se mučio s ravnotežom automobila, drugačije se ponašao nego na slobodnom treningu. Zato je treće mjesto na postolju najbolje što smo mogli napraviti.”
toyota
Kazuki Nakajima (TS050 HYBRID broj 8): “Dobro je što smo barem završili utrku bez problema i osvojili mjesto na postolju nakon teške utrke za sve nas. To je prvo pravo mjesto na postolju za naš automobil nakon pobjede u Spa i to je dobro. To je bio maksimum koji smo mogli postići nakon ukupno teškog vikenda.”
Rezultati 6 sati Meksika:

1. broj 2 Porsche (Bernhard/Bamber/Hartley) 240 krugova
2. broj 1 Porsche (Jani/Lotterer/Tandy) +7.141 s
3. broj 8 TOYOTA GAZOO Racing +1 krug
4. broj 7 TOYOTA GAZOO Racing +1 krug
5. broj 31 Rebellion (Canal/Senna/Albuquerque) +21 krug
6. broj 36 Alpine (Lapierre/Menezes/Negrao) +21 krug
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.