Kupci određuju kvalitetu. Naš zadatak nikada ne završava.

Mišljenja stranaka

Najvažnije nam je slušati naše stranke kada je riječ o shvaćanju Toyotine kvalitete. Njihovo neovisno gledanje i njihova iskustva s vozilima govore nam jesmo li dosegnuli svoje ciljeve kvalitete i daju nam povratnu informaciju iz stvarnog svijeta koja nam treba da bismo napravili poboljšanja i proizvodili sve bolje automobile.

Podijelili su s nama mnogo dojmljivih priča o pouzdanosti naših vozila i njihovoj posebnoj privlačnosti koja ih čini pouzdanim i vrijednim dijelom života ljudi. Uvijek smo spremni slušati glas naših stranaka i podjednako pažljivo slušamo i kritike i pohvale.

Mišljenja zaposlenika

Priča radnika u tvornici

Ljudi koji rade u našim proizvodnim pogonima širom svijeta osjećaju veliki osobni ponos u tome što rade. Njihova posvećenost kvalitetnom radu na svakom koraku temeljna je u osiguravanju isporuke vozila najviše kvalitete našim strankama.

Priča koju je ovdje ispričao član proizvodne ekipe u UK pokazuje kako briga o kvaliteti stvara snažan tim i pokazuje poštovanje za naše stranke. On objašnjava: “Briga o kvaliteti je temeljni pristup.”


“Želimo osigurati da naša stranka ima najbolje vozilo koje možemo napraviti.”

Bob Chapman, Direktor operacija i John Cartwright, Osiguranje kvalitete, Toyota Motor Manufacturing (UK) Limited

Pristup kvaliteti

Uvijek bolji automobili

Kvalitetu postavljamo u središte svega što radimo i, u skladu s načelom kaizena, uvijek pratimo kako možemo uvesti poboljšanja i tako osigurati da isporučujemo proizvode i usluge najviše kvalitete našim strankama.

Svaki član naše ekipe shvaća koliko je važno ne dopustiti da neki dio loše kvalitete prijeđe u sljedeći korak procesa. To znači da možemo riješiti bilo koji problem u trenutku kada se dogodi, sprečavajući nastanak većih problema. Takav pristup se pronosi cijelim putem, od istraživanja i razvoja, kroz proizvodnju do postprodajnih usluga. Širom svijeta naše aktivnosti u pogledu kvalitete predvode direktori kvalitete na svakom području, pomažući nam u stalnom nadzoru izvedbe, učenju i uvođenju poboljšanja.

/

Povijest kvalitete

Proučavali smo i uvodili načine za poboljšanje kvalitete još od samih početka našeg poslovanja.

Kako su proizvodni procesi postajali složeniji, vozila postajala složenija, a potrebe i očekivanja stranaka su se širom svijeta razvijali, mi stalno poboljšavamo svoje znanje, procese i proizvode da bismo isporučili višu kvalitetu svega što proizvodimo i radimo.

Uz gotovo cijelo stoljeće iskustva, izgradili smo globalnu reputaciju i potpuno smo posvećeni njenom održavanju i širenju.

/
Od osnivanja, Toyota je postojano provodila aktivnosti za osiguranje kvalitete zahvaljujući čemu dobivamo najbolje ocjene od naših stranaka.

Tradicije kvalitete

Mnogo toga što danas radimo da bismo osigurali najvišu kvalitetu našeg poslovanja i naših proizvoda dio je našeg načina rada već dugi niz godina - još od prije nego smo počeli proizvoditi vozila. Ponosni smo na ove tradicije koje i dalje razvijamo i poboljšavamo da bismo odgovorili na nove izazove.

Osnovna načela na kojima počiva sustav osiguravanja kvalitete naše kompanije, uključujući ‘Customer First’, ‘Quality First’ i ‘Genchi Genbutsu (Kreni i vidi na licu mjesta)’, postavljena su kada je kompanija osnovana. Otada se ova načela prenose i s njima se upoznaju sve organizacijske razine današnje Toyote, od proizvodnje do izvršne uprave.

Konstruiranje kvalitete

Usađivanje najviše kvalitete u naša vozila počinje već u fazi konstruiranja.

Svaki novi model je podvrgnut strogim testiranjima korištenjem računalnog modeliranja, laboratorijskih ispitivanja i tisućama kilometara vožnje u stvarnim uvjetima. Kada je riječ o razvoju proizvoda, ogolimo svaki detalj u potrazi za mogućim problemima te kako bismo mogli dijeliti znanje i iskustvo među našim inženjerskim timovima.

Naši strogi standardi i dobro postavljeni procesi omogućavaju nam stvaranje temelja za uspostavljanje kvalitete na svakom koraku.

Proizvodnja kvalitete

Naša posvećenost proizvodnji vozila najviše kvalitete zahtijeva precizne proizvodne procese i stručnu i posvećenu radnu snagu.

Ulažemo u proizvodnju i obuku da bismo imali prave načine rada i ljude i tako osigurali da naši proizvodi zadovoljavaju naše zahtjevne standarde.

Timovi za osiguranje kvalitete izvode tisuće provjera na svakom vozilu koji siđe s proizvodne trake. Kvaliteta je u središtu naših programa obuke, ne samo za vrijeme pripravništva koje nudimo mladim ljudima nego i u programima razvoja vještina koje nudimo našim potvrđenim zaposlenicima.

Osiguranje kvalitete

Posvećeni smo isporučivanju najviše kvalitete i pružanju potpunog zadovoljstva kupaca stalnim poboljšanjem naših proizvoda i usluga.

Osmislili smo djelotvorne postupke kako bismo, za svaku stranku koja se suoči s nekim problemom, mogli napraviti procjenu i riješiti problem, uz najmanje neugodnosti za naše stranke.

Naša filozofija "customer first" (stranka na prvom mjestu) je dio Toyotinog DNK i znači da uvijek slušamo što naše stranke imaju za reći i koristimo njihova mišljenja i iskustva da bismo uveli poboljšanja.

Kvaliteta je posvuda, u svemu

Naš pristup kvaliteti temelji se na filozofiji Jikotei Kanketsu, što znači "osigurati da se na linijama ne događaju nepravilnosti te da se nepravilnosti ne prenose na sljedeći korak". Naš je cilj "nula nepravilnosti" u svim proizvodnim procesima. Ovaj koncept se očituje u Toyota Production System, u kojem svaki radnik preuzima vlasništvo nad svojim poslom.

To znači da svatko tko uoči neki problem u nekom dijelu procesa može uključiti uzbunu, možda čak i zaustaviti proizvodnu traku da bi se našlo i primijenilo trenutno rješenje. Time se postiže dosljedna kvaliteta kroz sve korake svakog procesa.

Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.