Kao globalni Toyotin model, RAV4 je, od predstavljanja, svakim korakom sve više jačao. Ponudivši svojim dolaskom nešto potpuno novo na tržištu - kompaktan, okretan, rekreacijski SUV-a, RAV4 je definisao cijeli jedan segment, a sa svakom generacijom, nastavio je postavljati standarde, dok je prodaja sve više rasla.
Prošle godine, RAV4 ne samo da je bio najprodavaniji SUV na svijetu, bio je i četvrti najprodavaniji putnički automobil uopšte. Sjeverna Amerika je daleko najjače tržište za ovaj model, sa godišnjom prodajom od preko pola miliona vozila, nakon čega slijede Europa (133.000) i Kina (127.000).
U Europi je RAV4 dostigao prodaju od preko dva miliona od 1994., a zadnja, peta generacija, predstavljena početkom 2019. godine, postavila je novi godišnji rekord od preko 130.000 vozila.
Ove će godine paleta modela RAV4 doživjeti značajan iskorak pokretanjem prodaje novog RAV4 Plug-in Hybrid, koji kupcima nudi još veću sposobnost vožnje isključivo na električni pogon bez ikakve emisije štetnih plinova i bez potrošnje goriva.