Toyota u 2019. godini u Europi koristila 100% obnovljivu električnu energiju

Toyota Motor Europe (TME) je objavila da je ostvarila 100% potrošnje obnovljive električne energije u svom cjelokupnom poslovanju u Europi u 2019. godini. Toyotino poslovanje u Europi uključuje 9 proizvodnih pogona, 14 distribucijskih centara za rezervne dijelove, 7 logističkih centara za vozila, 29 nacionalnih kompanija za marketing i prodaju (NMSC), glavno sjedište TME-a i njihove podružnice, te Toyotin tehnički centar, koji su imali ukupnu potrošnju električne energije od oko 500 GWh.

„Prebacivanje na 100% obnovljivu električnu energiju za potrebe našeg cjelokupnog poslovanja u Europi je značajan korak prema našem Ekološkom izazovu 2050.“ rekao je Dr.Johan van Zyl, Predsjednik i CEO u Toyota Motor Europe. „Ostvarivanje održivog poslovanja u Europi je vrlo važno ako želimo da građani i potrošači nastave podržavati Toyotu. Zahvaljujući tržišnom uspjehu naših hibridnih električnih vozila, na dobrom smo putu ispunjavanju naših europskih ciljeva o emisiji CO2 za nova vozila – ali kada je riječ o okolišu, usvojili smo pristup od 360° te se ne želimo zaustaviti samo na emisiji iz vozila.”

Potrošnju 100% obnovljive električne energije moguće je ostvariti u svim vidovima poslovanja kroz poticanje proizvodnje obnovljive električne energije u Toyotinim objektima (solarni paneli u TPCE, solarni paneli u TMUK, solarni zid u TMMF , vjetroelektrana u Zeebrugge, solarni paneli u Toyotinom logističkom centru u Madridu,…) ili kupovinu obnovljive električne energije tamo gdje je dostupna.

/

Dostignuće u isključivanju ugljika iz potreba za električnom energijom je nadogradnja Toyotinih neprestanih napora za smanjenje ukupne potrošnje energije u poslovanju. Na primjer, u našim proizvodnim pogonima, od 2013. godine (referentna godina za Izazov 2050.), utrošak energije po proizvedenom automobilu je smanjen za 18%. U usporedbi s industrijskim prosjekom za EU28 od 2.3 MWh energije po proizvedenom vozilu, Toyota treba 48% manje energije po proizvedenom vozilu.

Ekološka održivost je za Toyotu uvijek najvažnija. Pitanja okoliša su predmet razgovora vrha Toyotine uprave od 1963. kada je osnovan Odbor za okoliš. Od 1973. tvrtka promiče svijest svojih zaposlenika o okolišu kroz Mjesec okoliša. Kompanija je 1992. pokrenula 5-godišnje akcijske planove radi smanjenja svojeg ekološkog otiska i očuvanja resursa važnih za planetu; ne samo smanjenjem ekološkog utjecaja automobila, nego posvećujući pažnju i svim pratećim djelatnostima.

Toyotin ekološki izazov 2050. je predstavljen 2015. On sadrži 6 izazova te je temelj Toyotine dugoročne strategije koja pokriva Toyotine najveće utjecaje na okoliš.

Ostvarivanje 100% obnovljive električne energije doprinosi ciljevima kompanije za Izazov 2 (Životni ciklus s nultom emisijom CO2) i Izazov 3 (Proizvodni pogon s nultom emisijom CO2), koji ima za cilj eliminirati emisiju CO2 kroz cijeli životni ciklus vozila, uključujući prateće djelatnosti i proizvodne pogone.

Saznajte više o Toyoti

TOYOTA GAZOO Racing započinje sa prodajom GR Supra GT4 za Europu u martu 2020. TOYOTA GAZOO Racing započinje sa prodajom GR Supra GT4 za Europu u martu 2020. TOYOTA GAZOO Racing je potvrdio danas da će započeti prodaju GR Supra GT4*1, trkačkog automobila, za kupce u Evropi od marta 2020. 200 sadnica za 200 hibrida 200 sadnica za 200 hibrida Toyota BiH nastavlja sa akcijom pošumljavanja u sklopu projekta „1 hibrid – 1 stablo“ Istorijska pobjeda u reli šampionatu Istorijska pobjeda u reli šampionatu TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team i vozač Ott Tänak sa suvozačem Martinom Järveojom upisali su se u istoriju osiguravanjem svojih prvih titula u FIA Svjetskom prvenstvu u reliju zahvaljujući rezultatu na Španskom reliju. Toyota predstavlja ultra-kompaktni BEV na Salonu automobila u Tokiju Toyota predstavlja ultra-kompaktni BEV na Salonu automobila u Tokiju Toyota je danas objavila da će predstaviti svoj novi ultra-kompaktni BEV (baterijsko električno vozilo), koji je spreman za proizvodnju, na posebnoj izložbi FUTURE EXPO Salona automobila u Tokiju 2019. kao najavu planiranog početka prodaje ovog vozila u Japanu 2020. godine. Naredna generacija rješenja za mobilnost je osmišljena da pruža mobilnost na kratkim relacijama uz minimalan utjecaj na okoliš.
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.