Toyota predstavlja novi vizuelni identitet brenda

• Toyota Motor Europe uvodi novi logo i novi dizajnerski jezik
• Novi vizualni dizajn uvodi stranke u digitalno doba mobilnosti

Toyota predstavlja novi vizuelni identitet brenda u Europi s prerađenim verzijama loga i tipografije marke. Ovo označava početak novog doba za Toyotu, u našem prelasku iz proizvođača automobila u pružatelja usluga mobilnosti. Novi dizajnerski jezik je tečan u svakom digitalnom i fizičkom dodiru sa korisnikom i prilagođen je raznovrsnim strankama koje se susreću sa našim brendom, privučeni sve većom ponudom proizvoda i usluga za mobilnost.

Novi vizualni identitet oblikovan je na temelju četiri ključna načela: usmjerenost prema naprijed, spremnost na mobilnost, naglašeniji premium osjećaj i dosljednost u svim granama i segmentima poslovanja.

Toyotin novi logo ogoljen je na jednostavni 2D dizajn, izostavljeno je ime Toyota, jer je znak sam po sebi dobro poznat širom Europe. Ovaj dizajn komunicira jednostavnost, transparentnost i savremenost te je savršeno prilagođen digitalnom prostoru, ali podjednako je učinkovit i u fizičkom svijetu. Novi logo će se koristiti u svim vidovima komunikacije, dok će se aktuelni logo i dalje koristiti za vozila. Važeći vizualni identitet maloprodajne mreže će ostati na snazi, ali će ući u razmatranje u kontekstu Toyotine strategije razvoja mreže 2025. godine

new identity

Saznajte više o Toyoti

Početak proizvodnje nove Toyote Yaris u Francuskoj Početak proizvodnje nove Toyote Yaris u Francuskoj Toyota Motor Manufacturing France (TMMF) je pokrenula proizvodnju nove generacije Toyote Yaris u svojem proizvodnom pogonu u Valenciennesu u sjevernoj Francuskoj. TOYOTA ICHIBAN 2020 TOYOTA ICHIBAN 2020 Nagrađeni najbolji Toyota partneri u Europi u izvrsnosti i zadovoljstvu stranaka Briga za Vaše vozilo Briga za Vaše vozilo Ako namjeravate voziti automobil nakon dužeg razdoblja neupotrebe, dobra je ideja provjeriti svoje vjetrobransko staklo prije nego što krenete u vožnju. Toyota predstavlja Highlander u Europi Toyota predstavlja Highlander u Europi Toyotin najveći hibridni SUV, Highlander, po prvi put krenut će u prodaju u Europi. Dostupan isključivo s potpuno hibridnim pogonskim sklopom, Highlander - zajedno s RAV4 u segmentu D, C-HR u segmentu C i Yarisu Cross koji je u dolasku u segmentu B, najnoviji je dodatak Toyotinoj paleti SUV-ova u Europi.
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.