Toyota predstavlja novi vizuelni identitet brenda

• Toyota Motor Europe uvodi novi logo i novi dizajnerski jezik
• Novi vizualni dizajn uvodi stranke u digitalno doba mobilnosti

Toyota predstavlja novi vizuelni identitet brenda u Europi s prerađenim verzijama loga i tipografije marke. Ovo označava početak novog doba za Toyotu, u našem prelasku iz proizvođača automobila u pružatelja usluga mobilnosti. Novi dizajnerski jezik je tečan u svakom digitalnom i fizičkom dodiru sa korisnikom i prilagođen je raznovrsnim strankama koje se susreću sa našim brendom, privučeni sve većom ponudom proizvoda i usluga za mobilnost.

Novi vizualni identitet oblikovan je na temelju četiri ključna načela: usmjerenost prema naprijed, spremnost na mobilnost, naglašeniji premium osjećaj i dosljednost u svim granama i segmentima poslovanja.

Toyotin novi logo ogoljen je na jednostavni 2D dizajn, izostavljeno je ime Toyota, jer je znak sam po sebi dobro poznat širom Europe. Ovaj dizajn komunicira jednostavnost, transparentnost i savremenost te je savršeno prilagođen digitalnom prostoru, ali podjednako je učinkovit i u fizičkom svijetu. Novi logo će se koristiti u svim vidovima komunikacije, dok će se aktuelni logo i dalje koristiti za vozila. Važeći vizualni identitet maloprodajne mreže će ostati na snazi, ali će ući u razmatranje u kontekstu Toyotine strategije razvoja mreže 2025. godine

new identity

Saznajte više o Toyoti

Toyota predstavlja Yaris Cross Adventure i Premiere edition Toyota predstavlja Yaris Cross Adventure i Premiere edition Potpuno nova Toyota Yaris Cross pokazuje svoje izvorne SUV kvalitete u izvedbi Adventure koja je sada predstavljena po prvi put. Predstavljamo potpuno novi Toyota Mirai Predstavljamo potpuno novi Toyota Mirai Toyota je započela razvoj električnih vozila s vodikovim gorivnim člancima 1992. godine, uspješnim predstavljanjem limuzine Mirai na svjetskim tržištima 2014. godine.  Toyoti nagrada SAFETYBEST  za najsigurniji element koji donosi Novi Yaris Toyoti nagrada SAFETYBEST za najsigurniji element koji donosi Novi Yaris AUTOBEST je Toyoti dodijelio nagradu SAFETYBEST 2020 kao rezultat razvoja i ugradnje središnjih zračnih jastuka u novi Yaris, po prvi put u automobil B segmenta u Europi. Upozorenje o lažnoj nagradnoj igri Upozorenje o lažnoj nagradnoj igri Obaviješteni smo da su u našoj zemlji počele kružiti SMS poruke u kojima se građani obavještavaju kako su srećni dobitnici nagradne igre u organizaciji Toyote.