Toyota pokreće KINTO, kompaniju za pružanje usluga mobilnosti u Europi

Toyota je objavila da pokreće svoju novu kompaniju i brend - KINTO, posvećenu pružanju usluga mobilnosti korisnicima širom Europe. To je dio Toyotine globalne vizije prelaska u kompaniju za mobilnost pružanjem svih vrsta usluga povezanih s prevozom ljudi širom svijeta.

Toyota planira povećati svoju ponudu usluga mobilnosti kroz strategiju koja se oslanja na četiri stuba:

- Korištenje izdvojene i posebne marke radi privlačenja novih kategorija korisnika mobilnosti, od pojedinaca do korporativnih stranaka, kao i gradova;
- Povećanje svog tržišnog udjela u leasingu s punom uslugom (full service leasing - FSL), koji se sastoji u davanju objedinjene ponude vozila i usluga, više trgovačkih marki, korporativnim i pojedinačnim strankama;

- Korištenje snagu povezivanja podataka i vozila radi razvoja i pokretanja usluga kao što su dijeljenje automobila (car sharing), zajednička vožnja (carpooling) ili pretplata, gdje je to isplativo;
- Priprema integracije budućeg napretka u automatiziranoj vožnji do tržišnog ispitivanja automatiziranog prevoza gdje je mobilnost usluga (mobility-as-a-service), na primjer korištenjem koncepta e-Palette koji je trenutno u razvoju na globalnoj razini.

„KINTO je dio naše strategije povećanja našeg ukupnog poslovanja u Europi“ rekao je Johan van Zyl, Predsjednik i CEO TME-a. „Na tržištima na kojima je to isplativo i održivo, dodavanje usluga mobilnosti našem tradicionalnom poslovnom modelu će nam omogućiti odgovor na nove potrebe stranaka te ćemo tako podržati rastuće zahtjeve za mobilnosti u gradovima i regijama.”

Toyota je 2018. započela stvaranje temelja nužnih za pripremu europske organizacije za integraciju novih usluga mobilnosti u svoje postojeće poslovanje proizvodnje i prodaje automobila. Toyota je osnovala dva društva, društvo za upravljanje flotama (Toyota Fleet Mobility, sa sjedištem u Kölnu) odnosno društvo za digitalnu platformu (Toyota Connected Europe, sa sjedištem u Londonu).

Toyota Fleet Mobility je usredotočena na rast leasinga pune usluge na europskom tržištu. TFM raste generički (trenutno s podružnicama u Španjolskoj, Francuskoj i Italiji) te kroz akvizicije. Nedavno je kupila Inchcape Fleet Solutions (IFS) radi povećanja poslovanja na tržištu u UK. TFM je zajednički pothvat dvaju društava: Toyota Financial Services Corporation i Toyota Motor Europe.

/

Toyota Connected Europe je europska podružnica Toyotine tvrtke za tehnološki razvoj i upravljanje podacima. Ima zadatak razvijati i uvoditi niz proizvoda i usluga u vezi sa sistemima povezanih vozila, kao što je Toyota Big Data Centre, kao i usluga unutar Toyotinog vlastitog Mobility Services Platform (MSPF).

Matthew Harrison, Izvršni podpredsjednik za prodaju Toyote i Lexusa: „Naša nova marka za mobilnost KINTO signalizira da je naša kompanija više nego ikada odlučna zadovoljiti izmijenjene potrebe stranaka za mobilnošću. Toyota i Lexus su etablirane automobilske marke koje se temelje na pouzdanim i kvalitetnim automobilima. Uz KINTO naša ambicija je stvaranje podjednako snažne marke za usluge mobilnosti – marke koja dosljedno pruža izuzetno iskustvo strankama, bilo da je riječ o kretanju u blizini kuće i putovanju u druge zemlje. KINTO utjelovljuje Toyotinu ambiciju pružanja sve bolje mobilnosti svima.”

Ime nove marke je izvedeno iz japanske riječi Kintoun ili Leteći nimbus, oblak koji slavnom crtanom liku u Japanu služi za putovanje. Upravo kao Kintoun, KINTO želi biti dostupan svaki put kada neka stranka traži jednostavan i pametan način kretanja, kada god, gdje god.

Usluge pod markom KINTO će se uvoditi tržište po tržište, na temelju isplativosti i održivosti poslovanja. Početne usluge koje će se uvoditi na nekim europskim tržištima uključuju:

• KINTO One: ponuda leasinga pune usluge (Full Service Lease), koji osigurava jednostavnost vlasništva objedinjavajući vozilo, održavanje i osiguranje u jednoj mjesečnoj rati.
• KINTO Share: usluga dijeljenja automobila (car sharing) na temelju široke palete hibridnih vozila dostupnih po konceptu samoposluge, bez tekućih troškova. Toyotina postojeća usluga dijeljenja automobila (Yuko) koja već djeluje u nekoliko gradova u Europi (Dublin; Venecija, Kopenhagen i Madrid), će biti prebačena u program KINTO.

• KINTO Join: Zajednička vožnja (carpooling), povezuje zaposlenike koji žele dijeliti svoju svakodnevnu vožnju na posao, donoseći pogodnosti zaposlenicima i tvrtkama zahvaljujući smanjenju njihovog CO2 otiska.
• KINTO Flex: Leasing automobila na temelju pretplate, nudi povećanu prilagodljivost uz pružanje vrhunskog iskustva.

Dodatne usluge su u postupku ocjenjivanja, kao što su dozivanje prijevoza (ride-hailing) i multimodalna aplikacija. Ove usluge će nuditi jednostavan pristup putem mobilnih aplikacija i integrisano plaćanje.

Saznajte više o Toyoti

VAŽNO UPOZORENJE – LAŽNA NAGRADNA IGRA VAŽNO UPOZORENJE – LAŽNA NAGRADNA IGRA Obaviješteni smo da su u našoj zemlji počele kružiti Viber/SMS/WhatsApp poruke u kojima se građani obavještavaju kako su srećni dobitnici nagradne igre u organizaciji Toyote. Toyota Motor Europe postigla rekordnih 6% tržišnog udjela u 2020. godini  i značajno nadmašila tržište Toyota Motor Europe postigla rekordnih 6% tržišnog udjela u 2020. godini i značajno nadmašila tržište Toyota Motor Europe (TME) danas je objavila rezultate prodaje za 2020. godinu. Od januara do decembra, ukupno je prodato 993.113 vozila Toyota i Lexus, što je pad od samo 9,0% u odnosu na prošlu godinu, na tržištu koje je palo za 20%. Toyota omogućuje pristup pionirskoj tehnologiji gorivnih članaka radi ubrzavanja društva vodika Toyota omogućuje pristup pionirskoj tehnologiji gorivnih članaka radi ubrzavanja društva vodika Potencijal vodika kao pomoći u ostvarenju društva budućnosti s nultom emisijom, budi rastuće zanimanje i ulaganja širom svijeta, pri čemu tvrtke i potrošači podjednako postaju svjesniji pogodnosti koje vodik može donijeti. Predstavljamo potpuno novi Toyota Mirai Predstavljamo potpuno novi Toyota Mirai Toyota je započela razvoj električnih vozila s vodikovim gorivnim člancima 1992. godine, uspješnim predstavljanjem limuzine Mirai na svjetskim tržištima 2014. godine.