Toyota predstavlja Highlander u Europi

Toyotin najveći hibridni SUV, Highlander, po prvi put krenut će u prodaju u Europi. Dostupan isključivo s potpuno hibridnim pogonskim sklopom, Highlander - zajedno s RAV4 u segmentu D, C-HR u segmentu C i Yarisu Cross koji je u dolasku u segmentu B, najnoviji je dodatak Toyotinoj paleti SUV-ova u Europi.

Sa 23 godine iskustva u razvoju hibridne tehnologije, 15 milona kupaca hibrida, 9 hibridnih modela i četvrtom generacijom samopunjivih, potpuno hibridnih pogonskih sklopova, Toyota kombinuje svoje predvodništvo u hibridnoj tehnologiji i legendarnu kvalitetu, trajnost i pouzdanost kao i obimno iskustvo na tržištu SUV-ova kako bi stvorila Highlander Hybrid.
Uživajući pogodnosti Toyotine platforme GA-K, Highlander objedinjuje sve odlike Toyotinih SUV-ova kao što su udobnost i sigurnost, s malom emisijom i malom potrošnjom, te inteligentni pogon na sve točkove, obilje prostora i sposobnost vuče prikolice težine do 2 tone.

/
Dizajn i paketi opreme

Dužine 4950 mm sa aluminijskim naplatcima od 20“, Highlander Hybrid kombinuje elegantan, dinamičan i profinjen izgled vrhunskog gradskog SUV-a s čvrstoćom, snagom i trajnošću istinskog pogona na sve točkove.
Unutrašnjost je oblikovana tako da nudi praktičnost, trajnost i prostranost koju očekujete od SUV-a sa 7 sjedišta, dajući udobno, vrhunsko okruženje za sve putnike. Highlander Hybrid istinski raspolaže sa 7 sjedišta - hod uzdužnog pomicanja sjedišta u drugom redu je 180 mm što osigurava dovoljno prostora za dvoje odraslih i u trećem redu, te olakšava ulazak i izlazak.

Poklopac prtljažnika pokreće se na električni pogon uz aktiviranje pokretom noge, a prtljažnik nudi 658 litara prostora s dodatnim pretincem u podu, pri čemu se ukupni obim može značajno povećati potpunim preklapanjem i drugog i trećeg reda sjedišta, čime se dobija ukupno 1.909 litara.
Dostupna u dvije sheme boja, crna i grafitna, unutrašnjost se odlikuje i brojnim pretincima raspoređenima posvuda, što je upotpunjeno USB utičnicama za napajanje u prostoru oko prvog i drugog reda sjedišta.

/

Vrhunski nivoi opreme uključuju središnji ekran multimedijalnog sistema od 12,3“ sa satelitskom navigacijom, virtuelni ekran, Apple CarPlay i Android Auto, bežično punjenje telefona, ventilaciju sjedišta i digitalni retrovizor na kojem se prikazuje široka slika bez ometanja naslona za glavu ili drugih putnika.

Dinamika vožnje

Četvrta generacija potpuno hibridnog pogonskog sklopa u Highlanderu kombinuje 2,5-litarski benzinski motor s Atkinsonovim procesom i prednji i stražnji elektromotor - pri čemu stražnji elektromotor daje Toyotinom SUV-u inteligentni pogon na sve točkove (All-Wheel Drive-intelligent)- kao i snažnu nikal-metal-hidridnu bateriju smještenu ispod drugog reda sjedišta.
Ukupna snaga od 244 KS u kombinaciji s emisijom CO2 od samo 146 g/km i potrošnja od 6,6 l/100km predstavlja najbolji omjer snage i emisije CO2 u segmentu.

/

Prekidač za odabir načina vožnje omogućava izbor ECO, NORMAL, SPORT ili TRAIL programa. Sva četiri programa je moguće koristiti kada vozilo djeluje u električnom pogonu (program EV) kojim se zasebno upravlja.
Zahvaljujući akustičkom vjetrobranu i prednjim staklima, uz korištenje zvučne izolacije u krovu, prednjoj armaturi i podu, kao i obloge u lukovima točkova i prtljažniku, Highlander uživa značajno smanjenje buke uz prirođenu mirnoću i bešumni rad potpuno hibridnog pogonskog sklopa.
Na Highlanderovu platformu GA-K je postavljena lagana školjka velike krutosti te, uz nisko težište, zajedno pružaju ovom novom SUV-u okretnost u vožnji te udobnost u vožnji po autocesti.

/
Sigurnost

Highlander Hybrid je opremljen sistemom Toyota Safety Sense koji objedinjuje tehnologije aktivne sigurnosti usmjerene na sprečavanje ili ublažavanje sudara u velikom broju prometnih situacija.
Paket Toyota Safety Sense u Highlanderu uključuje sistem predsudarne zaštite s aktivnim zakretanjem upravljača radi izbjegavanja sudara, otkrivanje pješaka danju i noću te otkrivanje biciklista danju, prilagodljivi tempomat punog raspona, sistem čitanja saobraćajnih znakova, održavanje vozila u prometnoj traci, upozorenje za nenamjerno prestrojavanje i automatska duga svjetla.
Toyota Highlander Hybrid kreće u prodaju na europskim tržištima početkom 2021.

/

Saznajte više o Toyoti

Toyota Yaris WRC na podiju u Njemačkoj Toyota Yaris WRC na podiju u Njemačkoj TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team ostvario je istorijsko osvajanje podija na Rally Deutschland. Fernando Alonso se priprema za Dakar s TOYOTA GAZOO Racingom Fernando Alonso se priprema za Dakar s TOYOTA GAZOO Racingom Nakon uspješne sezone 2018./19. u FIA Svjetskom prvenstvu u utrkama izdržljivosti, Fernando Alonso i TOYOTA GAZOO Racing će ponovno udružiti snage u nadolazećim mjesecima u nizu testova s Toyotom Hilux, automobilom za kojeg se očekuje da će se natjecati u narednom Dakar reliju. Pobjeda na Finskom reliju Pobjeda na Finskom reliju Tänak i Toyota Yaris WRC osvojili su još jednu pobjedu u Finskoj Toyota počinje sa testiranjem autonomne vožnje Toyota počinje sa testiranjem autonomne vožnje Toyota Motor Europe (TME) objavila je da počinje automatiziranu vožnju (AD) na javnim cestama u Europi
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.