Vaše vozilo u vrijeme pandemije korona virusa

Korona virus je za naše društvo donio neke sasvim nove i neočekivane izazove. Iako većinu vremena provodimo kod kuće, ipak ne možemo izbjeći vožnju automobilom za važne i hitne poslove. Bez obzira na sigurnosne mjere, možemo, u prodavnici ili apoteci, doći u dodir s virusom. Zato je, pored ostalih preporuka o postupanju prilikom kupovine u prodavnicama, važno i odgovarajuće čišćenje automobila.

Neka od ključnih mjesta na kojima se virus može zadržati i prenositi su volan, kvake vrata, ručica mjenjača te ručica odnosno dugme za otvaranje prtljažnika. Kako bismo vam pomogli umanjiti teškoće i izazove u vrijeme korona virusa, pripremili smo za vas nekoliko savjeta.

1. Šta da napravim u slučaju da ostanem na cesti zbog praznog rezervoara goriva, probušene gume ili kvara na vozilu?

Usluga pomoći na cesti Eurocare je dostupna, pa u svakom trenutku možete nazvati broj 0800 20 215 ili ukoliko se nalazite u inostranstvu broj +387 33 60 60 00, a ljubazni operateri će vam pružiti pomoć koja je besplatna u pet godine od preuzimanja novog vozila.

2. Moje vozilo mora na redovan servis. Ovlašteni servis me ne može primiti u vrijeme provođenja hitnih mjera uvedenih zbog korona virusa. Hoću li zbog toga izgubiti garanciju na vozilu?

Naši servisi rade i obavljaju popravke, poštujući pri tome stroge mjere zaštite i prevencije širenja virusa. Ako se ipak ne osjećate dovoljno sigurno da napustite svoju kuću, ne brinite, kašnjenje na redovan servis nastalo u vrijeme COVID-19 neće utjecati na važenje vaše garancije, pod uslovom da se pridržavate uputa koje možete pogledati ovdje.

U slučaju da na vašem vozilu koje je u garanciji uočite bilo kakav kvar, molimo vas da se obratite ovlaštenom servisu na dežurni broj telefona, koji možete potražiti ovdje.

3. Moje vozilo nije u voznom stanju, moram obaviti hitan popravak ili želim doći na pregled/servis. Šta i kako da učinim?

Svi ovlašteni Toyota servisi rade i dostupni su za popravke. Molimo vas samo da se za termin posjete obavezno dogovorite telefonom (podatke za kontakt možete naći ovdje .)

Automobil smije dovesti samo zdrava osoba, bez povišene temperature ili znakova respiratorne bolesti. Upotreba zaštitnih sredstava (maska i rukavice je preporučena). Zbog vaše i sigurnosti uposlenika, molimo vas da se pridržavate uputa servisnog osoblja - prije predaje vozila otvorite sve prozore, isključite provjetravanje, ne približavajte se osoblju ni drugim strankama. Naše osoblje će vašem vozilu pristupiti sa maksimalnom pažnjom, poštujući stroge mjere zaštite i prevencije širenja virusa.

4. Šta da učinim ako je moje vozilo kontaminirano (u njemu se vozila zaražena osoba ili osoba koja je mogla unijeti virus na rukama, odjeći li predmetima)?

Sve površine koje bi mogle biti kontaminirane (kvake, okvir vrata, prekidači, ručice, sigurnosni pojas i drugo) očistite papirnim ubrusima i alkoholnim dezinficijensom ili sredstvom za čišćenje stakla. OPREZ: sredstvo za čišćenje ne smije ostati na površinama duže vremena, površine odmah temeljito prebrišite. Ne koristite aceton, benzin ili druge otopine koje bi mogla oštetiti lakirane ili plastične dijelove vozila.

Alkoholni dezinficijens u umjerenoj količini neće oštetiti presvlake sjedišta, ali je potrebno izbjegavati čišćenje vodikovim peroksidom. Nakon čišćenja, ako imate mogućnost, barem na kožne površine nanesite sredstvo za održavanje.

5. Tokom karantina mi vozilo nije potrebno. Mogu li ga bez brige ostaviti da miruje više sedmica? Postoji li, s tim u vezi, neka posebna uputa vezana za hibridna vozila?

Svako savremeno vozilo u mirovanju troši malo električne energije i prosječno u dvije do tri sedmice isprazni akumulator (ako se potpuno isprazni, nepovratno je prazan i potrebno ga je zamijeniti). Zato preporučujemo da približno jednom sedmično obavite kraću vožnju (barem 5 kilometara). Kada parkirate vozilo, svakako provjerite jesu li zatvorena sva vrata i isključeni svi potrošači (na primjer unutrašnje osvjetljenje).

Ako imate nešto tehničkog znanja i iskustva, možete se odlučiti i za drugu mogućnost: ključem 10 otpustite maticu i skinite crni (minus) priključak na akumulatoru od 12V. U tom slučaju možete bez bojazni ostaviti auto u mirovanju i do 3 mjeseca.

U tom pogledu se hibridi ne razlikuju od konvencionalnih automobila, osim što se kod nekih modela akumulator od 12V može nalaziti na neuobičajenom mjestu; međutim bez straha: u Uputama za rukovanje je sve opisano i nacrtano. Za pomoć uvijek možete pozvati svog servisnog savjetnika ili nam pisati na info@toyota.ba.

6. Na mom vozilu se pojavio kvar koji želim prijaviti u okviru garancije. Međutim, vozilo izlazi iz garancije tokom epidemije. Šta da učinim?

Odmah se javite ovlaštenom servisu na dežurne brojeve telefona ili na info@toyota.ba. Sve evidentirane kvarove nastale tokom epidemije COVID-19, a prije isteka garancije, servis će rješavati nakon prestanka epidemije.

7. Čekam na isporuku novog vozila? Kada mogu očekivati preuzimanje?

Proizvodnja u svim Toyotinim europskim fabrikama je zaustavljena i neće se pokrenuti barem do 20. aprila. Slično je i sa fabrikama u ostatku svijeta. Zbog vanrednih okolnosti može doći do kašnjenja i s vozilima koja su već proizvedena. Toyota BiH redovno obavještava Toyota partnere o statusu svih naručenih vozila, pa sve dostupne informacije možete dobiti kod svog Toyota prodavača. Nova vozila za poznatog kupca ćemo prioritetno dostavljati čim to bude moguće.

8. Čekam na isporuku rezervnog dijela/dodatne opreme. Kada mogu očekivati preuzimanje?

Zbog zastoja u proizvodnji i logistici, proizvodnja i prevoz robe su značajno ograničeni. Svi u našoj organizaciji se trude da robu dostavimo kupcu najbrže moguće. Toyota BiH redovno obavještava Toyota partnere o statusu svih narudžbi, pa sve dostupne informacije možete dobiti kod svog Toyota servisera.

9. Na automobilu još uvijek imam zimske gume. Kada ih mogu doći zamijeniti?

SARAJEVO – BUNJO DOO – zakažite svoj termin na 033 223 810

MOSTAR – AUTO NUIĆ - javite se na dežurne brojeve telefona 063 484 074 i 066 863076

BANJA LUKA – SLADABONI – javite na dežurni broj telefona 051 329 329

TUZLA – javite na dežurne brojeve telefona 035 265 265

BIJELJINA – LD AUTO - servis radi skraceno, u periodu 8-14h, neophodna je najava na 055 294 400

Imate li još neko pitanje? Pišite nam na info@toyota.ba.

Ako je ikako moguće, ostanite kući. Da bismo uskoro opet bili zajedno! Jer vjerujemo u bolje.

Saznajte više o Toyoti

#ostanikući – Sjedite za upravljač nove GR Supre #ostanikući – Sjedite za upravljač nove GR Supre Hashtag #ostanikući puni društvene mreže porukama ohrabrenja i savjetima o tome kako trenutnu izolaciju učiniti ugodnijom. I Toyota vam donosi način da provedete vrijeme bez dosađivanja. #ostanikući - Zabava i razonoda od kuće #ostanikući - Zabava i razonoda od kuće Hashtag #ostanikući puni društvene mreže porukama ohrabrenja i savjetima o tome kako trenutnu izolaciju učiniti ugodnijom. I Toyota vam donosi način da provedete vrijeme bez dosađivanja. Kako dezinfikovati automobil u vrijeme pandemije COVID-19? Kako dezinfikovati automobil u vrijeme pandemije COVID-19? Dezinfikujte svoj automobil kako biste spriječili širenje koronavirusa Bez brige zbog gubitka garancije za vlasnike Toyote Bez brige zbog gubitka garancije za vlasnike Toyote Svjesni smo da ste zbog situacije sa Corona virusom zabrinuti za mnogo toga, ali barem garancija za Vašu Toyotu ne treba da vas brine.
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.