Toyota osigurava raznolika rješenja mobilnosti za Tokio 2020.

uključujući i cijelu paletu elektrificiranih vozila

- Otprilike 90 posto Toyotinih vozila na Olimpijskim i Paraolimpijskim igrama u Tokiju 2020 će biti elektrificirano., s ciljem postizanja najniže emisije plinova ikada zabilježene za flotu službenih vozila Olimpijskih i Paraolimpijskih igara

- Toyota planira razviti jedinstvenu verziju vozila prvenstveno namijenjenih korištenju tokom Igara u Tokiju 2020.

Toyota Motor Corporation (Toyota), globalni partner Olimpijskih i Paraolimpijskih igara, objavila je da će osigurati cijelu paletu električnih vozila, uključujući jedinstvene verzije modela razvijenih posebno za podršku Olimpijskim i Paraolimpijskim igrama u Tokiju 2020. Kroz elektrificiranu paletu, Toyota, zajedno s Organizacijskim odborom Olimpijskih i Paraolimpijskih igara u Tokiju, želi ostvariti najniži nibo emisija zabilježen za flotu službenih vozila bilo kojih Olimpijskih i Paraolimpijskih igara, doprinoseći tako i smanjenju utjecaja Igara na okoliš.

Toyota će osigurati preko 3.700 vozila za mobilnost Tokio 2020. Većina, ili gotovo 90 posto flote službenih vozila će biti elektrificirana. Elektrificirana vozila uključujući hibridna električna vozila (HEV), električna vozila s gorivnim ćelijama (FCEV), kao što su vodikom pogonjen MIRAI, plug-in hibridna vozila (PHEV), Prius PHV (na nekim tržištima poznat kao Prius Prime), te baterijska električna vozila (BEV) uključujući „APM“ (Accessible People Mover – pristupačno vozilo za prijevoz putnika) i e-Palette Tokyo 2020 kao i TOYOTA Concept-i, koji su razvijeni prvenstveno za korištenje na Igrama ili kao jedinstvena verzija za Igre.

Među elektrificiranim vozilima koja će biti osigurana, Toyota će uključiti otprilike 500 FCEV i otprilike 850 BEV, što je najveća flota za bilo koje Igre do sada.

Od otprilike 3.700 vozila za Tokio 2020. većina vozila, njih 2.700, će se koristiti uglavnom kao podrška prevozu između borilišta. To će biti vozila dostupna na tržištu, kao što je Mirai i sl. Preliminarni izračuni govore da će prosječna emisija CO2 vozila dostupnih na tržištu za Tokio 2020. biti manja od 80 g/km*1, što znači otprilike pola vrijednosti u uporedbi s flotom slične veličine konvencionalnih benzinskih i dizelskih vozila.

Dodatno, predviđa se dodatno smanjenje tokom Igara zbog kombinacije Toyotinih drugih naprednih rješenja mobilnosti, uključujući jedinstvene verzije vozila ili vozila posebno konstruisanih za korištenje na Igrama. U tom smislu, Toyota namjerava postići najnižu emisiju flote službenih vozila bilo kojih Olimpijskih ili Paraolimpijskih igara.

/

Povrh toga, radi izbjegavanja sudara i smanjenja/ublažavanja moguće štete ili povreda, sva vozila dostupna na tržištu za prevoz osoblja će biti opremljena Toyotinim preventivnim sigurnosnim tehnologijama, uključujući „Toyota Safety Sense“ i „Lexus Safety System +“. Dodatno, gotovo sva vozila dostupna na tržištu će isto tako biti opremljena Toyotinim sustavom Smart Stop Technology (SST), osmišljenim za pomoć u kočenju u slučaju nehotičnog pritiska na papučicu gasa.

Uz službenu flotu, Toyota će podržavati odvijanje Igara i drugim vozilima, uključujući i autobus na gorivne ćelije za masovni prevoz „SORA“, pomoćnim vozilima koja će podizati putnike do njihovih sjedala ili na sebi imaju pričvršćenu rampu radi omogućavanja putnicima u invalidskim kolicima ulazak u vozilo kroz stražnja vrata, kao i drugim vozilima kao što su viličari na gorivne ćelije koje proizvodi i prodaje Toyota Industries Corporation.

Toyotini principi za Tokio 2020.

Tri glavna Toyotina principa za Tokio 2020. oslanjaju se na:
(1) mobilnost za sve, ili omogućavanje svim ljudima slobode kretanja,
(2) održivost, s fokusom na ostvarivanje društva vodika (okoliš/sigurnost)
(3) podrška prevozu na Igrama korištenjem Toyotinog sistema proizvodnje (Toyota Production System - TPS). Na temelju ova tri principa, Toyota ima namjeru osigurati rješenja mobilnost koja pružaju znatno više od onoga što pružaju tradicionalna vozila.

Zahvaljujući cijeloj paleti elektrificiranih vozila radi smanjenja utjecaja na okoliš i rješenja za mobilnost koja kombiniraju TPS s različitim oblicima prevoza, Toyota će podržavati mirno odvijanje Igara, istovremeno omogućavajući prevoz posjetitelja Igara, uključujući osoblje, sportaše i posjetitelje. Povrh toga, zahvaljujući svojim robotima, Toyota će doprinijeti odvijanju natjecanja i postizanju jedinstvenog iskustva koje će premašivati uvriježeno shvaćanje toga šta mobilnost znači za Igre. Ove aktivnosti su osmišljene u sklopu izazova koji si je Toyota postavila, a to je osiguravanje „mobilnosti za sve“ nudeći različita rješenja za mobilnost kako bi Tokio 2020. bio jedinstveni događaj.

Niže u tekstu su navedena glavna vozila koja će Toyota osigurati:

1) Vozila razvijena posebno za Tokio 2020.
APM
  • Otprilike 200 ovih vozila će pomagati posjetiteljima s invaliditetom da se kreću između borilišta Igara u Tokiju 2020., kao što su Olimpijski stadion i Teniski park Ariake, i savladavaju onaj zadnji dio puta, kao i u slučaju nužde
  • Pojedinosti o APM-u su objavljene 18. jula ( ovdje je cijela objava)
/
2) Jedinstvene verzije vozila za Tokio 2020.

e-Palette (verzija Tokyo 2020.)

• Toyotino prvo baterijsko električno vozilo (BEV) razvijeno posebno za Autono-MaaS*2, Tokyo 2020 e-Palette će služiti prevozu osoblja i sportaša, pri čemu će 12 ili više tih vozila imati neprekidnu rutu kretanja unutar Olimpijskog i Paraolimpijskog sela.

• Zahvaljujući niskom podu, električnoj rampi te preciznom zaustavljanju na svakoj stanici, ostavljajući mali ili nimali jaz između rubnog kamena i autobusa, e-Palette će olakšati putovanje putnicima u invalidskim kolicima i vršiti prevoz na kratkim udaljenostima.

• Predviđa se da će se ovo vozilo odlikovati automatiziranom vožnjom (do SAE razine 4*3). Pored kontrolora u svakom vozilu, koji će nadzirati odvijanje automatizirane vožnje, Toyota će osigurati i digitalni upravljački sistem radi praćenja stanja vozila.

/
/
Specifikacije vozila
D/Š/V (mm) 5.255 / 2.065 / 2.760
Broj putnika Do 20* (uključujući jednog rukovatelja)
*Za invalidska kolica: Do 4 kolica + 7 stajaćih mjesta
Toyota Concept-i (izvedba za Tokio 2020.)

• Odlikujući se karakterističnim vanjskim dizajnom „hight-tech siluetom u jednom potezu“, Concept-i se nada unijeti dodatno uzbuđenje i pažnju u Igre kroz svoje djelovanje kao vozilo u konvoju u prenošenju olimpijskog plamena i predvodničko vozilo u maratonu.

• Pored vozila osiguranih za Igre, javne ceste koje okružuju izložbeni prostor Toyota Cityja „MEGAWEB“ na području Tokio Odaiba/Toyosu će se koristiti za testne vožnje vozila s naprednim tehnologijama vožnje. Očekuje se da će ta događanja uključivati Toyota Concept-i, koji će demonstrirati automatiziranu vožnju (SAE razina 4*3) i njene funkcije, uključujući „razgovor s agentom („Agent conversation“), koji koristi umjetnu inteligenciju za razumijevanje ljudi, pomažući ljudima da iskuse nove načine kretanja kao i budućnost „voljenih automobila“.

/
/
Specifikacije vozila
D/Š/V (mm) 4.530 / 1.840 / 1.480
Broj putnika Do 4
3) Ostala vozila

MIRAI

• Bit će ih osigurano otprilike 500 za prijevoz osoblja Igara između službenih lokacija Tokija 2020., primjerice između zračnih luka i borilišta Tokija 2020.

/
Baterijska električna vozila (BEV) za pješačke zone

• Toyota će staviti na raspolaganje otprilike 300 komada svojih stajaćih prijevoznih sredstava zaštitarskom/medicinskom osoblju koji će se nalaziti na lokacijama Tokija 2020., kao što su Olimpijski stadion i Teniski park Ariake

• Povrh toga, Toyota istražuje korištenje sjedećih prijevoznih sredstava, kao i onih za povezivanje s invalidskim kolicima za osobe u kolicima i one s poteškoćama u kretanju

/
/
/
Glavne specifikacije
Stajaća izvedba Sjedeća izvedba Za povezivanje s invalidskim kolicima
D/Š/V (mm) 700 / 450 / 1.200 1.180 / 630 / 1.090 540 / 630 / 1.090
Najveća brzina (km/h) 2,4,6,10 km/h
(podesivo)
2,4,6 km/h
(podesivo)
2,4,6 km/h
(podesivo)
Doseg Otprilike 14 km Otprilike 10 km Otprilike 20 km
Trajanje punjenja 2,5 sata
(zamjenjiva baterija)
2 sata
(zamjenjiva baterija)
2,5 sata
(zamjenjiva baterija)

*1 Izračun je izradila Toyota na temelju podataka dostupnih u katalozima proizvoda. Izračun za PHEV se temelji na Toyotinim načinima izračuna objašnjenima u izvještaju koji je Ministarstvo gospodarstva, trgovine i industrije te Ministarstvo zemljišta, infrastrukture, prijevoza i turizma. Za neka vozila s posebnim prilagodbama za Tokio 2020., Toyota izračunava potrošnju goriva na temelju povećanja težine uslijed prilagodbi. Vrijedi od 23. kolovoza 2019.
*2 Kombinacija „autonomnog“ i „mobilnosti kao usluge“ u opisu Toyotinih usluga mobilnosti koristeći vozila s automatiziranom vožnjom
*3 Opise razina prema SAE možete pronaći ovdje

Saznajte više o Toyoti

Toyota kani stvoriti inkluzivnije društvo putem POI 2020. u Tokiju Toyota kani stvoriti inkluzivnije društvo putem POI 2020. u Tokiju Uz dvije godine do Paraolimpijskih igara u Tokiju 2020., Toyota podržava sport za osobe s invaliditetom i inkluziju kroz mobilnost na više razina Mobilnost za sve Mobilnost za sve Predstavljamo Toyotinu viziju za budućnost
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.