Toyota napreduje u smjeru buduće mobilnosti sa drugom generacijom koncepta Mirai na sajmu u Tokiju

Predstavljanjem Toyote Mirai 2014. godine, sa pogonom na vodik, pri vožnji kojeg nastaju samo emisije vodene pare, Toyota je postavila nove standarde buduće mobilnosti. Sada se ova kompanija sprema povesti svoju naprednu tehnologiju električnih vozila s gorivim ćelijama vodika (FCEV) i nultom emisijom otpadnih plinova u nove visine, predstavljajući drugu generaciju Mirai na posebnoj izložbi na Salonu automobila u Tokiju.

Aktuelni Mirai je predvodnik u podizanju globalne svijesti o tome kako je moguće doseći buduće čisto i održivo društvo. Riječ je o automobilu koji je tehnički sofisticiran, a ipak impresivno praktičan zahvaljujući dosegu vožnje od oko 500 km, jednostavnim punjenjem „gorivom“ u samo nekoliko minuta, uz emisiju koju čini samo čista vodena para. Od predstavljanja do danas, prodato je oko 10.000 vozila, pri čemu je Toyota aktivno podržavala razvoj infrastrukture vodika kao goriva na ključnim tržištima u cijelom svijetu.

Na predstojećem Salonu automobila u Tokiju, Toyota će pružiti publici rani uvid u napredak koji novim Miraijem ostvaruje na svim poljima, u pogledu tehničke izvrsnosti, dinamičkih performansi i poželjnog dizajna.

Novi Mirai, čiji početak prodaje je planiran za 2020., počevši u Japanu, Sjevernoj Americi i Europi, će biti mnogo više nego eko-automobil, pokazujući da njegova tehnologija gorivih ćelija vodika (FCEV) nije prepreka za stvaranje vozila koji pruža užitak u vožnji, a istovremeno je i užitak za oči.

/

Učinkovitost je i dalje kritično područje, te Toyota cilja na povećanje dosega vožnje Miraija za 30% kroz poboljšanje sistema gorivih ćelija i korištenje većih spremnika vodika u vozilu.

Yoshikazu Tanaka, Glavni inžinjer za novi Mirai, kaže: „Cilj nam je bio stvaranje automobila koji će u kupcima probuditi želju da ga voze svo vrijeme, automobila koji ima emotivan i privlačan dizajn, kao i onu vrstu dinamičkih performansi i odziva koji izazivaju osmijeh na licu vozača.

„Želim da kupci kažu „Mirai je moj odabir ne samo zato što je FCEV, nego jednostavno zato što je ovaj automobil moja želja; a slučajno je i FCEV.“ Nastavit ćemo naš razvoj fokusirajući se na taj osjećaj, te se nadamo da ćemo s novim Miraijem nastaviti biti predvodnik u nastojanjima ostvarivanja društva vodikove energije.“

Glavni pečat novog Miraija je njegov vanjski izgled, zahvaljujući niskim linijama, elegantnim proporcijama, izduženim i zategnutim oblicima i velikim točkovima od 20“, što sve zajedno stvara snažan nastup koji se izdvaja. Ovaj izložbeni automobil će biti predstavljen u posebno razvijenoj novoj plavoj boji koja koristi više slojeva radi postizanja izuzetne svjetline i dubine boje.

/

Unutrašnjost je osmišljena kao jednostavan, savremeni prostor s toplim, udobnim ugođajem koji doprinosi osjećaju da ovaj automobil zaista pruža užitak u vožnji i na putovanju. Ključni elementi uključuju središnji ekran od 12,3“, te ploču s instrumentima koja obavija vozača. Platforma na kojoj je izrađen, kao i pametan raspored omogućavaju smještaj pet osoba u vozilu, umjesto četiri kao u aktuelnom Miraiju.

Novi Mirai konstruisan je na najnovijoj Toyotinoj modularnoj platformi za zadnji pogon, koja je otpočetka konstruisana tako da prihvata razne vrste pogonskih sklopova - uključujući i vodikove gorive ćelije. Ona osim toga novom Miraiju daje veći nivo krutosti konstrukcije, što doprinosi većoj okretnosti i boljem odzivu, kao i niže težište koje značajno unapređuje upravljivost.

Pored povećavanja dosega vožnje, poboljšanje djelovanja sistema gorivih ćelija vodika, daje novom Miraiju linearan i miran odziv prilikom pokretanja, te elegantan osjećaj u vožnji. Upravljanje je lako i precizno na oštrim zavojima, dok vožnja na autocesti daje izuzetan osjećaj snage pri svim brzinama.

/

Saznajte više o Toyoti

Toyotin grad budućnosti Toyotin grad budućnosti Toyota će u Japanu izgraditi prototip "grada budućnosti" koji će se koristiti za razvoj i testiranje budućih tehnologija TOYOTA GAZOO Racing započinje sa prodajom GR Supra GT4 za Europu u martu 2020. TOYOTA GAZOO Racing započinje sa prodajom GR Supra GT4 za Europu u martu 2020. TOYOTA GAZOO Racing je potvrdio danas da će započeti prodaju GR Supra GT4*1, trkačkog automobila, za kupce u Evropi od marta 2020. 200 sadnica za 200 hibrida 200 sadnica za 200 hibrida Toyota BiH nastavlja sa akcijom pošumljavanja u sklopu projekta „1 hibrid – 1 stablo“ Istorijska pobjeda u reli šampionatu Istorijska pobjeda u reli šampionatu TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team i vozač Ott Tänak sa suvozačem Martinom Järveojom upisali su se u istoriju osiguravanjem svojih prvih titula u FIA Svjetskom prvenstvu u reliju zahvaljujući rezultatu na Španskom reliju.
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.