MyT usluge povezivanja

Život je lakši kada ste povezani.

Bilo da ste u ili izvan vozila, možete zadržati potpunu kontrolu nad svojom Toyotom uz MyT, kompletan novi set usluga povezivanja, dostupan putem MyT aplikacije za mobilni telefon i MyT Multimedia na displeju vaše instrument table-dizajnirani da vožnju učine bezbjednijom i zabavnijom.

MyT aplikacija

Zadržite kontrolu nad svojom Toyotom sa svog telefona.


Koristeći MyT aplikaciju na svom telefonu, gdje god da idete, možete komunicirati sa svojim vozilom. Planirajte putovanja od kuće, locirajte svoje vozilo, optimizujte vožnju, pogledajte analizu vozača i obavještenja o održavanju.

/
Prebaci u automobil

Jednostavan način planiranja vaših putovanja
Planirajte putovanje iz udobnosti svog doma ili u hodu pomoću aplikacije MyT, zatim pošaljite lokaciju ravno u navigacijski sistem vaše Toyote i tako si polazak na putovanje učinite jednostavnijim

/
Podsjetnik za servis

Nemojte nikada više propustiti redovni servis
MyT vam pomaže da sačuvate performanse vaše Toyote na najvišem nivou zahvaljujući podsjetnicima za servis na temelju stvarne kilometraže vašeg vozila, kako nikada više ne biste propustili redovni servis.

/
Car to door (Od auta do vrata)

Od auta do vrata je funkcija koja vam omogućava prijenos dijela vašeg putovanja s navigacijskog sustava u automobilu na vaš pametni telefon.
* dostupan ako je vozilo opremljeno navigacijskim uređajem

/
Driving data (Podaci o vožnji)

MyT aplikacija djeluje kao zapisnik podataka o vozilu i omogućuje vam da pogledate prošle informacije o vožnji.

 

Kliknite ispod da odmah preuzmete MyT aplikaciju.

MyT Multimedia

Intuitivna ugrađena navigacija i softver za zabavu.


MyT Multimedia posjeduje preciznu navigaciju, opcije upozorenja za radare, obavještenja o rasporedu benzinskih stanica, kao i POI (zanimljiva mjesta). MyT Multimedia podrazumjeva i podršku za Apple CarPlay i Android Auto, tako da se možete povezati, reprodukovati muziku i koristiti svoje omiljene mobilne aplikacije na displeju automobila.
 

Aktuelne informacije o saobraćaju

Izračunava vašu putanju prema aktuelnom stanju u saobraćaju.
Budite uvijek informisani o stanju u saobraćaju, na putu do odredišta. Vaša ugrađena navigacija će se prilagoditi stanju i potražiti rezervne putanje, koje zadovoljavaju vaš odabir.  

POI automobil
Zanimljiva mjesta

Šta god da vas zanima, pronađite brže pomoću POI.
Uz naš intuitivni POI, osnažen Google-om, uvijek ćete naći najnovije informacije o mjestima koja su u vašoj blizini.  

MyT aplikacija
Upozorenje o radaru

Društveno bazirana upozorenja o radarima.
Nikada vas više neće zaustavljati radar. Uz našu tehnologiju, Coyote i Cyclops, uvijek ćete znati kada je radar u blizini, što čak možete prenijeti ostalima, tako upotpunjavajući ovaj sistem.  

MyT aplikacija
Benzinske stanice

Točenje goriva nikada nije bilo lakše.
Pronađite benzinske stanice na osnovu svojih kriterijuma-bilo da se radi o cijeni ili određenoj kompaniji čiju karticu posjedujete. Možete izabrati dopunu goriva na odredištu, dok vozite ili na trenutno najbližoj stanici.  

MyT aplikacija
Google pregled ulica

Upoznajte svoje odredište prije nego što dođete do njega.
Uz Google pregled ulica, možete da imate pregled vašeg odredišta u modu od 360 stepeni, tako da imate bolju predstavu o lokaciji i nađete je lakše.  

MyT aplikacija
Parkiranje

Nađite parking u blizini, na odredištu ili dok vozite.
Napravite izbor u zavisnosti od cijene, parking preduzeća ili udaljenosti od vaše trenutne lokacije.  

MyT aplikacija
Vremenski uslovi

Budite uvijek korak ispred vremenskih uslova.
Provjerite trenutne i prognozirane vremenske uslove na vašem odredištu prema terminu dolaska. Možete čak podesiti omiljene lokacije, tako da uvijek znate kakvi su vremenski uslovi tamo.  

MyT aplikacija
Integracija u telefon

Sa podrškom za Apple CarPlay i Android Auto.
Ostanite povezani dok ste u svojoj Toyoti, uz Apple CarPlay i Android Auto. Možete povezati svoj telefon, reprodukovati muziku i koristiti svoje omiljene mobilne aplikacije na displeju automobila.  

Učestala pitanja

Voziti se u Toyoti nikad nije bilo bolje a uz MyT usluge povezivanja, iskustvo postaje bolje, tako da je sve udobno i pod kontrolom, nebitno gdje vas put odvede.

Tehnologija ne mora da bude zastrašujuća. Imamo odgovore na sva vaša pitanja u vezi sa MyT uslugama povezivanja.

Uz MyT usluge povezivanja, vaše vozilo neprimjetno komunicira sa spoljašnjim svijetom. Možete da vozite efikasnije i inteligentnije. Napravili smo ovo, da bude što jednostavnije i intuitivnije ali sigurni smo da imate još pitanja. Rado ćemo na njih odgovoriti.

MyT usluge povezivanja

Šta su MyT usluge povezivanja?

MyT usluge povezivanja sastoje se od MyT aplikacije i MyT Multimedia. I jedno i drugo posjeduje svojstven set funkcija, koje vožnju čine bezbjednijom i zabavnijom, kako u vozilu, tako i izvan njega.

MyT aplikacija omogućava vam komunikaciju sa vozilom, bez obzira na to gdje se nalazite. Možete da planirate putovanja, locirate svoje vozilo na parkingu, kao i da dobijete informacije o poželjnom terminu održavanja vozila. Funkcija Hibridni trening analizira vašu vožnju i savjetuje vas kako biste mogli da uštedite više goriva dok vozite svoj hibrid.

MyT Multimedia vam omogućava povezanost vašeg telefona (kompatibilno sa iOS & Androidom) sa vašim vozilom*. Vaše omiljene aplikacije, kao što su Spotify, Whatsapp, Audible, Google Maps i Waze, možete koristiti u automobilu i kontrolisati putem Siri ili OK Google. MyT Multimedia vam takođe omogućava pristup korisnim informacijama, kao što su aktuelna upozorenja o stanju u saobraćaju ili radarima, kao i pretragu zanimljivih mjesta u okviru navigacije. *za kompatibilne modele

Zašto bih trebao da kreiram MyT nalog?

Sa MyT nalogom, možete upravljati svojim multimedijalnim sistemom i dobijati korisne informacije i savjete u vezi sa vašim vozilom, putem MyT aplikacije i My Toyota portalom za klijente.

Koja je razlika između MyT aplikacije i My Toyota portala za klijente?

Isti korisnički podaci omogućavaju vam pristup i MyT aplikaciji i My Toyota portalu za klijente.   

MyT aplikacija vam omogućava da koristite sljedeće MyT usluge povezivanja:   

• Pronađi moj automobil 
• Prebaci podatke u automobil
• Od automobila do praga 
• Hibridni trening      
• Analiza vožnje        
• Zakazivanje servisa
• Podsjetnici za servis
• Istorija servisa 

My Toyota portal za klijente pruža vam detaljne informacije o vašem vozilu i omogućava vam kupovinu i kontrolu usluga. Sljedeće usluge su dostupne na portalu:

• Istorija kupoprodaje vozila, detalji o vlasništvu i praćenje porudžbine
• Prebaci podatke u automobil
• Zakazivanje servisa
• Podsjetnici za servis
• Istorija servisa
• Podaci o vozilu
• Uputstvo za upotrebu
• Ažuriranje mapa  
• Upravljanje podešavanjima profila

Mogu li da koristim MyT usluge povezivanja u drugoj Toyoti?

MyT aplikacija je vezana za broj šasije vozila (VIN) i za vlasnika vozila, što znači da samo vi možete da koristite aplikaciju za usluge povezivanja u tom vozilu.

MyT Multimedia možete da koristite u drugoj Toyoti, dok god je aktivirana i u periodu važenja.

Mogu li članovi moje porodice da koriste MyT usluge povezivanja?

Korišćenje MyT aplikacije za usluge povezivanja je ograničeno na vlasnika automobila ali broj šasije može biti dodat na više naloga.

MyT Multimedia može koristiti bilo ko ko upravlja tim vozilom.

Imam automobil koji je kompatibilan sa MyT uslugama povezivanja ali mislim da nisu aktivirane. Šta da radim?

MyT usluge povezivanja sastoji se od MyT aplikacije i MyT Multimedia. I jedan i drugi set sadrže svojstven set funkcija i moraju se aktivirati odvojeno.

Ako niste sigurni da li je vaša MyT aplikacija za usluge povezivanja aktivirana, otvorite MyT aplikaciju. Kliknite na ikonicu u obliku zupčanika, koja se nalazi u gornjem desnom uglu početnog ekrana. Otvorite ‘Podešavanja’ i odaberite karticu 'Vozilo'. Ako vidite poruku 'Aktiviraj usluge povezivanja', znači da do aktivacije još nije došlo. Moraćete da posjetite svog prodavca da biste aktivirali MyT aplikaciju za usluge povezivanja.

Najbrži način da provjerite da li je MyT aplikacija za usluge povezivanja uključena je da provjerite da li su na početnom ekranu aplikacije prikazani detalji vašeg posljednjeg putovanja.

Da aktivirate MyT Multimedia usluge povezivanja onlajn navigacije, povežite svoj telefon sa vozilom, koristeći dijeljenje veze putem bluetooth-a ili wi-fi-a a zatim kliknite na karticu 'Podesi'. Nakon toga, kliknite na karticu 'Online' i izaberite postojeći nalog. Unesite svoje MyT podatke. Unošenjem svojih podataka aktiviraćete 3 godine besplatnih usluga. Datum isteka pretplate na MyT Multimedia možete provjeriti na My Toyota portalu za klijente.

Ako već nemate nalog, možete ga kreirati direktno u vašem vozilu, birajući opciju 'Novi nalog'.

Kako da promjenim svoju MyT šifru?

Vašu šifru možete promjeniti u MyT aplikaciji. Kliknite na ikonicu u obliku zupčanika, koja se nalazi u gornjem desnom uglu početnog ekrana, da otvorite meni 'Podešavanja'. Odaberite opciju za promjenu šifre, zatim upišite svoju trenutnu i novu šifru. Potvrdite novu šifru i sačuvajte.

Ako ste zaboravili svoju šifru, možete zahtjevati drugu sa ekrana za logovanje, unošenjem svoje e-mail adrese.

MyT aplikacija

Koje platforme podržavaju MyT aplikaciju?

MyT aplikacija je dostupna i za iOS i za Android uređaje.

Da li su MyT usluge povezivanja dostupne za moj automobil?

MyT usluge povezivanja su dostupne u sljedećim Toyota vozilima:

• Novi RAV4 (od proizvodnje sa početkom u novembru 2018. nadalje)
• Nova Corolla H/B i Touring Sports (od proizvodnje sa početkom u januaru 2019. nadalje)
• Novi Camry (od proizvodnje sa početkom u januaru 2019. nadalje)
• Novi C-HR (od proizvodnje sa početkom u oktobru 2019. nadalje).

Koliko ove usluge koštaju?

MyT usluge povezivanja su uključene u kupovinu bilo koje Toyote kompatibilne sa MyT uslugama povezivanja, za period od deset godina.

Kako da promjenim svoju MyT šifru?

Ne. MyT aplikacija za usluge povezivanja je vezana za broj šasije vozila i za vlasnika vozila. Samo jedan nalog može pristupiti uslugama povezivanja.

Koliko dugo MyT usluge povezivanja ostaju aktivne?

Usluge povezivanja u okviru MyT aplikacije funkcionisaće 10 godina. Toyota će pokrivati troškove podataka korišćenih da pruže usluge povezivanja tokom 10 godina ali MyT aplikacija će funkcionisati i bez usluga povezivanja.

Šta ako kupim polovnu Toyotu? Hoću li imati pravo na MyT usluge povezivanja?

Ako kupite polovnu Toyotu, koja podržava MyT aplikaciju za usluge povezivanja, posjetite svog prodavca da prijavite vlasništvo. Nakon toga ćete moći da aktivirate MyT aplikaciju za usluge povezivanja.

Gdje mogu da nađem broj verzije MyT aplikacije instalirane na mom telefonu?

Da provjerite broj verzije na:

       iPhone: otvorite ‘Podešavanja’, zatim ‘Opšte’ pa ‘Upotreba’. Pod dijelom ‘Memorija’, odaberite MyT aplikaciju da biste vidjeli broj verzije.

       Android: otvorite ‘Podešavanja’ i odaberite ‘Aplikacije & obavještenja’. Otvorite listu aplikacija koje su instalirane na vaš uređaj. Na listi aplikacija, odaberite MyT aplikaciju, za detalje o broju verzije.

Savjetujemo vam da aktivirate automatsko ažuriranje MyT aplikacije. Kontinuirano dodajemo nove funkcije.

Kako mogu da preuzmem MyT aplikaciju?

Otvorite iOS prodavnicu aplikacija ili Google Play prodavnicu i potražite 'Toyota MyT App'. Zatim preuzmite aplikaciju, potpuno besplatno.

Kako mogu da kreiram nalog?

Kreirajte nalog direktno u MyT aplikaciji i unesite tražene lične podatke.

Poslije toga ćete morati da aktivirate svoj nalog putem aktivacionog e-mail-a, koji ćete dobiti ubrzo posle registracije. Na kraju, moći ćete da koristite sve funkcije MyT aplikacije. Pored toga, da biste koristili usluge povezivanja, vaš diler mora da vas registruje kao vlasnika vozila.

Kako da aktiviram MyT aplikaciju za usluge povezivanja za svoj automobil?

Na početnom ekranu, kliknite na ikonicu u obliku zupčanika, koja se nalazi u gornjem desnom uglu. Odaberite 'Podešavanja', zatim karticu 'Vozilo'.
Kliknite na ‘aktiviraj usluge povezivanja’.

• Ako dobijete poruku sa sadržajem ‘povezivanje’, bićete u mogućnosti da koristite usluge povezivanja, nakon 2 vožnje, brzinom većom od 10 km/h.
• Ako dobijete poruku sa sadržajem 'molimo kontaktirajte svog Toyota dilera, da vam pomogne da kompletirate proceduru', moraćete da posjetite svog dilera da potvrdite vlasništvo.
Za više informacija pročitajte uputstvo za upotrebu.

Zašto dobijam poruku 'posjetite svog dilera' u MyT aplikaciji?

Ako dobijete poruku 'Molimo posjetite svog dilera' u okviru MyT aplikacije a u toku aktivacije MyT usluga povezivanja, to znači da, u vrijeme porudžbine, vaša e-mail adresa nije bila postavljena za e-mail adresu vlasnika vozila. Moraćete da posjetite svog dilera da potvrdite vlasništvo.

MyT aplikacija signalizuje da sačekam aktivaciju, iako sam se složio sa svim uslovima privatnosti.

Da završite aktivaciju, moraćete da obavite 2 vožnje pri brzini većoj od 10 km/h. Nakon toga, MyT aplikacija za usluge povezivanja će se aktivirati i biće vidljiva u aplikaciji.

Kada mogu da pristupim MyT aplikaciji za usluge povezivanja?

Možete im pristupiti bilo kada. Podaci o automobilu se šalju aplikaciji, kada se motor ugasi. Moći ćete da vidite detalje o svojoj poslednjoj vožnji, kada se motor ugasi. Za slanje podataka potrebna je pokrivenost mobilnom internet mrežom, što znači da može doći do prekida, ako se nalazite u podzemnim područjima.

Ne mogu da nađem sva svoja putovanja u MyT aplikaciji. Gdje mogu da ih nađem?

Otvorite panel 'Usluge' i odaberite 'Analiza vožnje'. Zatim odaberite karticu 'Sva putovanja', da vidite svoja prethodna putovanja, pa kliknite na putovanje, za koje želite analizu vožnje. Informacije o vašem posljednjem putovanju takođe možete naći na panelu 'Početak'.

Usluga Prebaci podatke u automobil nije aktivna. Odredišta nisu prebačena u moj navigacioni sistem. Kako mogu to da podesim?

Morate da unesete svoje MyT podatke u multimedijalnu jedinicu svog automobila. Zatim treba da multimedijalnu jedinicu vežete za broj šasije (VIN). Za više informacija pročitajte uputstvo za upotrebu.

Poslije toga uključite dijeljenje mreže putem bluetooth-a, da automobil povežete na internet. Funkcija Prebaci podatke u automobil će sada biti aktivna. Za više informacija pročitajte uputstvo za upotrebu.

Moj automobil ne posjeduje navigacioni sistem. Mogu li da koristim uslugu Prebaci podatke u automobil?

Usluga Prebaci podatke u automobil zahtjeva navigacioni sistem.

Kako funkcioniše usluga Od automobila do praga?

Usluga Od automobila do praga je dostupna na početnom ekranu MyT aplikacije. Usluga je dostupna u navigacionom sistemu vašeg vozila, kada se parkirate izvan oblasti vašeg konačnog odredišta.

Za više informacija pročitajte uputstvo za upotrebu.

Kako funkcioniše mod za privatnost?

Mod za privatnost je dostupan na stranici 'Podešavanja' MyT aplikacije. Možete ga aktivirati i deaktivirati po želji. Kada aktivirate mod za privatnost, vi deaktivirate GPS funkciju i nećemo moći da pratimo vaše vozilo. Za više informacija pročitajte uputstvo za upotrebu.

Šta da radim ako prodam svoju Toyotu?

Uklonite automobil sa svog MyT naloga. Nemojte poništavati nalog, jer postoji mogućnost da u budućnosti kupite Toyota vozilo, koje možete da dodate na nalog. Ne zaboravite da obavjestite novog vlasnika vozila da je vozilo opremljeno MyT aplikacijom za usluge povezivanja.

Kako mogu da deaktiviram MyT aplikaciju za usuge povezivanja?

Ako želite da privremeno zaustavite MyT aplikaciju za usluge povezivanja, možete da uključite mod za privatnost, tako ćete deaktivirati GPS funkciju.

Ako želite da trajno zaustavite MyT aplikaciju za usluge povezivanja, kliknite na ikonicu u obliku zupčanika, u MyT aplikaciji. Odaberite 'Podešavanja', zatim karticu 'Vozilo'. Tada ćete dobiti ponuđenu opciju trajne deaktivacije MyT aplikacije za usluge povezivanja.

Šta će se desiti ako uklonim broj šasije vozila iz MyT naloga? Hoće li usluge prestati?

MyT aplikacija za usluge povezivanja će se zaustaviti ako uklonite broj šasije vozila (VIN) iz svog naloga.

Mogu li da dobijam informacije poput 'nivo goriva u rezervoaru'? Ili 'vrata su/nisu zaključana'?

Ova usluga još nije dostupna, ali stalno radimo na dodavanju još usluga povezivanja u MyT aplikaciju. Redovno ćemo ažurirati aplikaciju, stoga provjerite da li vaša aplikacija redovno dobija najnovije podatke. Najlakši način da to uradite je da aktivirate automatsko ažuriranje iz vaše prodavnice aplikacija.

MyT Multimedia

Šta je MyT Multimedia i šta ona nudi?

MyT Multimedia podrazumjeva nekoliko onlajn navigacijskih usluga, pružajući korisne, aktuelne informacije, kao što su informacije o stanju u saobraćaju ili upozorenja o radarima.

Ove usluge zahtjevaju internet funkciju. Morate da povežete svoj mobilni telefon (koristeći funkciju dijeljenja mreže putem wi-fi-a ili bluetooth-a) ili bilo koji drugi wi-fi uređaj/bilo koju drugu wi-fi mrežu sa automobilom.  

Svaka nova Toyota dolazi sa 3 godine besplatnog ažuriranja mapa za navigacioni sistem, kao i drugim uslugama, poput:

• Informacije o trenutnom stanju u saobraćaju
• Coyote (gde je to dostupno) ili Cyclops
• Google pregled ulica (where available)
• Zanimljiva mjesta
• Gorivo
• Parkiranje
• Vremenski uslovi


Za više informacija pročitajte uputstva za aktivaciju i korišćenje usluga povezivanja onlajn navigacije. Unesite linkove za uputstva - kako aktivirati usluge povezivanja onlajn navigacije i kako ih koristiti

MyT Multimedia takođe podrazumjeva integraciju mobilnog telefona. Ovo vam omogućava da povežete svoj mobilni telefon (kompatibilno sa iOS & Androidom) sa svojim automobilom. Svoje omiljene aplikacije, poput Spotify, Whatsapp, Audible, Google Maps i Waze, možete koristiti u vozilu i kontrolisati putem Siri Voice Assist ili OK Google.

Neki modeli (novi C-HR, Yaris i AYGO, zavisi od stepena/paketa opreme (lokalizacija NMSC-a potrebna za proveru kompatibilnosti stepena), nova Supra*) su kompatibilni sa Apple CarPlay i Android Auto.
* Kompatibilno samo sa Apple CarPlay

Zašto mi treba pristup internetu za MyT Multimedia usluge povezivanja onlajn navigacije? U čemu se razlikuje od normalne navigacije?

Integrisani navigacioni sistemi dobijaju podatke putem satelitskog GPS signala. MyT Multimedia zahtjeva pristup internetu za prijem signala, neophodnog za aktuelne podatke o saobraćaju, Coyote (gdje je to dostupno), Google pregled ulica (gdje je to dostupno), vremenski uslovi, gorivo, parkiranje i zanimljiva mjesta onlajn (online POI).

Da li je moj automobil kompatibilan sa MyT Multimedia?

Svi Toyota modeli koji su trenutno u prodaji podrazumijevaju onlajn usluge navigacije. Međutim, AYGO i Supra posjeduju poseban set usluga povezivanja.

Integracija mobilnih telefona je dostupna na određenim stepenima aktuelne generacije modela Aygo, Yaris, nove Supre (kompatibilno samo sa Apple CarPlay) i novih C-HR modela, počevši od proizvodnje u oktobru 2019. nadalje (lokalizacija NMSC-a potrebna za provjeru kompatibilnosti stepena). Kontaktirajte svog dilera da provjerite da li je dostupna integracija mobilnih telefona.

Koliko košta MyT Multimedia?

Prve 3 godine (lokalizacija NMSC-a potrebna za provjeru trajanja) MyT Multimedia onlajn usluga navigacije su besplatne. Nakon toga, možete kupiti pretplatu. Naš paket za održavanje mapa uključuje sva ažuriranja mapa i slične onlajn usluge a naš paket usluga sadrži setove naših onlajn usluga. Vrstu pretplate možete odabrati putem naše e-prodavnice. Pretražite e-Store za najnovije cjene.

Šta se dešava kada mi isteknu 3 godine besplatne MyT Multimedia usluge? Hoćete li me obavjestiti o tome?

Dobićete obavještenje na ekranu multimedijalnog sistema u svom vozilu, 30 dana pre isteka besplatnog 3-godišnjeg perioda.
U e-prodavnici, možete obnoviti paket za održavanje mapa, u trajanju od 1 ili 3 godine. Kada obnavljate naš paket usluga, možete birati između 1, 2 ili 3 godine. Provjerite e-Store za cijene.

Šta je e-prodavnica i gdje je mogu naći?

Možete pristupiti e-prodavnici putem multimedijalnog sistema svog vozila ili putem My Toyota portala.
Ukoliko portalu za klijente e-prodavnica, pristupite putem My Toyota portala, možete kupiti usluge koje nudi MyT Multimedia. Takođe, možete provjeriti status vaših aktuelnih pretplata putem e-prodavnice. U e-prodavnici, kliknite na karticu 'Kupljeno', da biste vidjeli koje pretplate su aktivne i koliko vremena vam je za korišćenje istih preostalo.

Ako pristupite 'e-prodavnica' aplikaciji sa multimedijalnog sistema u vašem vozilu, možete preuzeti usluge, kao što je Coyote (nakon prethodne kupovine istog na portalu). E-prodavnicu možete naći, tako što ćete otvoriti 'Meni', zatim dio sa aplikacijama i, konačno, odabirom opcije 'U vozilu'.

Kako mogu da kupim usluge sa MyT Multimedia?

Usluge možete preuzeti sa My Toyota portala za klijente. Da provjerite koje usluge već imate, kliknite na 'Kupljeno'.

Kupio sam polovnu Toyotu. MyT Multimedia usluge povezivanja onlajn navigacije su već aktivirane. Treba li da ih reaktiviram?

Možete ih koristiti odmah, s tim što ćete morati da podijelite mrežu putem bluetooth-a, da biste aktivirali usluge povezivanja navigacije onlajn. Međutim, preporučujemo vam da unesete svoje MyT / My Toyota podatke, da biste vezali multimedijalni uređaj za vaš nalog. Nakon toga ćete moći da kupujete usluge ili paket za održavanje mapa, sa portala, kao i da koristite uslugu Prebaci podatke u automobil sa MyT aplikacije.

Kako da kreiram MyT Multimedia nalog?

Isti nalog se koristi i za MyT aplikaciju i za My Toyota portal. Ako nemate nalog, predlažemo vam da preuzmete aplikaciju i kreirate nalog iz aplikacije.
Nalog takođe možete kreirati preko multimedijalnog uređaja (morate da prihvatite uslove korišćenja u roku od 14 dana, puta My Toyota portala).

Kako da aktiviram MyT Multimedia i usluge povezivanja onlajn navigacije?

Možete ga aktivirati putem multimedijalnog sistema u vašem vozilu. Molimo vas da zapamtite da vozilo mora biti povezano na internet, funkcijom dijeljenja veze bluetooth-om ili wi-fi-em, čak i wi-fi-em iz svog doma (ako je vozilo parkirano u dometu istog), pošto su usluge koje nudi MyT Multimedia bazirane na internetu. Za postupak korak po korak, pročitajte uputstvo.
Prvim povezivanjem aktiviraćete besplatne 3 godine usluga povezivanja navigacije onlajn. Ako ne pratite postupak, nećete moći da pristupite ovim uslugama.

Kako mogu da uspostavim wi-fi konekciju u automobilu, koristeći mod za dijeljenje mreže?

Nisu svi novi Toyota automobili kompatibilni sa modom dijeljenja mreže putem wi-fi-a ali jesu sa istoimenim modom putem bluetooth-a.

Otvorite meni svog multimedijalnog sistema i pritisnite 'Podesi', zatim 'wi-fi', pa 'Uključi wi-fi'. Odaberite svoju mrežu, unesite šifru i odaberite 'OK'. Ako ste uspjeli, dobićete poruku, da se navigacioni sistem povezao na hotspot.
Vodič korak po korak možete naći ispod.

Kako mogu da uspostavim konekciju putem bluetooth-a?

Otvorite meni svog multimedijalnog sistema i odaberite 'Podešavanja'. Zatim odaberite 'Povezivanje putem bluetooth-a' i pratite korake da uspostavite mrežnu konekciju. Nakon toga, morate na svom telefonu da aktivirate mod za dijeljenje mreže putem bluetooth-a. Vodič korak po korak možete naći ispod.

Kako mogu da instaliram i aktiviram Coyote?

Otvorite meni svog multimedijalnog sistema i odaberite opciju 'U vozilu', dok ste u e-prodavnici (trebaće vam internet veza i moraćete da budete ulogovani). Odaberite Coyote aplikaciju i kliknite na 'instaliraj'. Iskačući prozor će se pojaviti kada se Coyote instalira. Kada ga otvorite, odaberite 'OK' , da ga automatski startujete. Coyote će se sada uvijek pojavljivati po 'aplikacije'.  

Molimo vas da zapamtite da Coyote možete koristiti samo nakon 200 km vožnje svojim vozilom.

Za više informacija pročitajte uputstvo za upotrebu.

Kako funkcionišu Apple CarPlay i Android Auto?

Apple CarPlay možete aktivirati tako što ćete priključiti svoj iOS uređaj u USB ulaz svog automobila. Sa menija za informacije i zabavu, kliknite na taster 'meni', zatim na 'Car Play'.

Android auto možete aktivirati tako što ćete prvo preuzeti Android Auto aplikaciju. Zatim priključite svoj Android uređaj u USB ulaz svog automobila. Sa menija za informacije i zabavu, kliknite na taster 'meni', zatim na 'Android Auto'.

Mogu li da koristim Google Maps, Waze ili Spotify u svom automobilu?

Da, ako imate pristup internetu sa svog telefona. Takođe, trebaće vam kabl za priključivanje telefona u auto. Ako imate android telefon, treba da instalirate Android Auto aplikaciju. Poslije toga će aplikacije biti dostupne putem 'Android Auto / Apple Car Play' menija na ekranu za informacije i zabavu.  

Novi Toyota C-HR, aktuelna generacija Yaris (određeni stepeni), aktuelna generacija AYGO (određeni stepeni) i Supra (kompatibilno samo sa Apple car play) podobni su za integraciju mobilnih telefona.

Kako da aktiviram uslugu Prebaci podatke u automobil, putem MyT aplikacije?

Uz uslugu Prebaci podatke u automobil, možete unaprijed pripremati putovanje pretragom putanja na svom telefonu, zatim prebacivanjem istih u automobil. Trebaće vam automobil sa ugrađenim navigacionim sistemom i MyT nalog, uz vezivanje vašeg vozila za taj nalog.  

Da aktivirate ovu uslugu, morate povezati svoj automobil sa svojim MyT nalogom.   

 Ovo možete uraditi na dva načina:  

• U vozilu, sa aktiviranim modom dijeljenja mreže putem bluetooth-a ili wi-fi-a, kliknite na 'Uspostavljanje', na multimedijalnom uređaju. Otvorite karticu 'Onlajn' i odaberite 'Toyota onlajn', zatim 'Postojeći nalog'. Unesite svoje MyT podatke. Poslije toga ćete morati da posjetite MyT portal za klijente. Dobićete poruku 'pronađen novi identifikacioni broj uređaja'. Potvrdite i sve je spremno.
• Takođe, možete aktivirati uslugu Prebaci podatke u automobil direktno, u aplikaciji, tako što ćete otvoriti meni vozila, odabrati ikonicu u obliku zupčanika, zatim 'Podešavanja' i, u okviru kartice 'Vozilo', opciju registracije multimedijalnog uređaja. Pratite uputstva iz aplikacije i zapamtite da morate biti u vozilu da biste kompletirali proceduru povezivanja.

 Za više informacija pročitajte uputstvo za upotrebu.

Kako da ažuriram softver i mape? Da li je to automatizovano?

Ažuriranje mapa putem bežične mreže moguće je na najnovijim multimedijalnim sistemima iz 2019. godine, aktiviranim u e-prodavnici, za najnovije kompatibilne modele. Za više informacija pročitajte uputstvo za upotrebu. 
Takođe možete da ažurirate sistem tako što ćete preuzeti najnoviji sadržaj iz e-prodavnice My Toyota portala, prebaciti ga na USB stik i zatim stik priključiti u automobil.

Koji je najbolji način za planiranje putanje?

Možete koristiti uslugu Prebaci podatke u automobil, u MyT aplikaciji, da biste planirali svoju putanju. Prvo, otvorite karticu 'Usluge', odaberite 'Prebaci podatke u automobil', kliknite na 'kuda?', unesite adresu i možete planirati putovanje sa do 9 mjesta za zaustavljanje i konačnim odredištem, tako što ćete kliknuti na '+' taster. Zatim pritisnite 'pošalji podatke u automobil'.

Kada ste u vozilu, provjerite da li imate wi-fi konekciju. Najlakši način za to je da aktivirate mod za dijeljenje mreže putem bluetooth-a na vašem telefonu. Kada se uspostavi internet veza i vaš auto može da preuzme plan putovanja, odaberite omiljena putovanja na multimedijalnom uređaju i naći ćete svoje unaprijed isplanirano putovanje.

U novim RAV4, Corolli, Camry-ju i C-HR, putovanje možete naći pod menijem 'omiljeno'. Za više informacija pročitajte uputstvo za korišćenje usluga Prebaci podatke u automobil, Pronađi u automobilu, Putovanja prebačena iz aplikacije u automobil.

Kada počinju sa trajanjem 3 besplatne godine MyT Multimedia?

Vaš trogodišnji period počinje kada unesete svoje MyT podatke u jedinicu za informacije i zabavu.

Kako mogu da provjerim datum isteka pretplata na paket održavanja mapa i MyT Multimedia usluga?

Dobijaćete obavještenje na ekranu multimedijalnog sistema u svom vozilu, 30 dana prije isteka besplatnog 3-godišnjeg perioda, jednom sedmično. 15 dana prije isteka 3-godišnjeg perioda, obavještenje ćete dobijati svaki dan. Kada 3 godine isteknu, poruka će se pojavljivati svaki put kad pokušate da otvorite aplikaciju.

Više o Toyota uslugama

Toyota predstavlja novi vizuelni identitet brenda Toyota predstavlja novi vizuelni identitet brenda Toyota predstavlja novi vizuelni identitet brenda u Europi s prerađenim verzijama loga i tipografije marke. Toyota Corolla Sedan dobija snažniji izgled i privlačnost sa novom izvedbom GR SPORT Toyota Corolla Sedan dobija snažniji izgled i privlačnost sa novom izvedbom GR SPORT Toyota Corolla Sedan dobit će novu, još atraktivniju verziju sa novim modelom GR SPORT koji će se pridružiti postojećoj paleti, nastavljajući uspjeh Hatchback i Touring Sports Corolle GR SPORT. Briga za Vaše vozilo Briga za Vaše vozilo Ako namjeravate voziti automobil nakon dužeg razdoblja neupotrebe, dobra je ideja provjeriti svoje vjetrobransko staklo prije nego što krenete u vožnju. Novi Hilux – Još boljih voznih sposobnosti i atraktivnijeg izgleda Novi Hilux – Još boljih voznih sposobnosti i atraktivnijeg izgleda Novi Hilux kombinuje upečatljiv novi dizajn, uključivanje snažnog 2,8-litarskog motora i poboljšanje cestovnih i terenskih sposobnosti uz veću udobnost, unaprijeđenu opremu, kao i proširenu paletu zbog sve veće potražnje vozila široke primjene u Europi.
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.