Besplatno isprobajte
E-naručivanje na servis
Pronađite Toyota partnera
Cjenici i katalozi
Moja Toyota
Preventivna servisna kampanja
Vaša sigurnost nam je na prvom mjestu
  • Provjerite da li je vaša Toyota uključena u preventivnu servisnu kampanju
  • Sve preventivne servisne kampanje su u potpunosti besplatne
Šta su preventivne servisne kampanje?

Toyota je snažno predana održavanju visokog zadovoljstva stranaka, te neprekidno pratimo ponašanje naših vozila u upotrebi, po raznim kriterijima i iz raznih izvora. Kada uočimo da neki sklop na vozilu ne zadovoljava Toyotine stroge standarde kvalitete i sigurnosti pokrećemo preventivne servisne kampanje. Provjerite da li je vaše vozilo uključeno u neku od Toyotinih preventivnih servisnih kampanja i dovedite vaše vozilo u besprijekorno stanje.

Postupak
  1. Provjerite broj šasije ili se prijavite na MyT korisnički račun
    Unesite broj šasije vašeg vozila (VIN broj) kako biste provjerili da li je vaše vozilo obuhvaćeno preventivnom servisnom kampanjom.
  2. Naručite se na besplatan servis
    Rezervišite svoj termin online kako biste jednostavno odabrali najbližeg Toyota partnera i datum koji vam najviše odgovara.
  3. Dovezite svoje vozilo na dogovoreni termin
    Ovlašteni Toyota partner će se pobrinuti da vaše vozilo bude sigurno i ispravno u najkraćem mogućem roku.
Provjera preventivne servisne kampanje

Za provjeru da li je vaša Toyota uključena u jednu od preventivnih servisnih kampanja pripremite broj šasije vozila (VIN broj) i slijedite upute za provjeru, prijavite se na MyT korisnički račun ili kontaktirajte najbližeg ovlaštenog Toyota partnera.

Vaša Toyota

Provjerite da li je Vaša Toyota uključena u preventivnu servisnu kampanju

Prazno polje
Nažalost ne možemo pronaći podatke o vašem vozilu u našoj bazi podataka.

Molimo provjerite da li je broj šasije ispravno upisan ili se javite ovlaštenom Toyota partneru

Neispravna automatizirana sistemska provjera.

Prije provjere vaše oznake VIN moramo provjeriti da nije riječ o automatskom sustavu. Molimo vas da označite donju kućicu.

Neispravan format

Nešto nije bilo ispravno tijekom vašeg zahtjeva. Molimo vas da pokušate kasnije ili se obratite vašem trgovcu Toyote koji može provjeriti status vašeg vozila.

Prije nego započnete, preporučujemo da pripremite sljedeće podatke:

Broj šasije (identifikacijski broj vozila - VIN)

je niz od 17 znakova koji se sastoji od brojeva i slova, a koristi se za jedinstvenu identifikaciju motornih vozila. Broj šasije može se pronaći u vozilu ili u prometnoj dozvoli.

NAPOMENA: Slova I, O i Q se ne koriste u brojevima šasije. Također, provjerite ostale znakove koji se mogu zamijeniti, kao što su Z i 2.

Detalji o vozilu

Da li je ovo Vaša Toyota?

  • VIN:
  • Godina:
  • Model:
  • Motor:
  • Vrsta mjenjača:
Your vehicle image
Potvrda
  • VIN:
  • Godina:
  • Model:
  • Motor:
  • Vrsta mjenjača:

Za vozilo s navedenim brojem šasije utvrđeno je kako je uključeno u preventivnu servisnu kampanju. Pregled i popravak u sklopu preventivne servisne kampanje su za Vas besplatni. Za sva dodatna pitanja u sklopu preventivne servisne kampanje, molimo kontaktirate najbližeg ovlaštenog Toyota partnera

Za vozilo s navedenim brojem šasije utvrđeno je kako nije uključeno u preventivnu servisnu kampanju. Za sva dodatna pitanja, molimo kontaktirate najbližeg ovlaštenog Toyota partnera

Česta pitanja

Šta mogu učiniti ako sam primio obavijest o preventivnoj servisnoj kampanji, ali više nisam vlasnik Toyota vozila.

Ukoliko ste primili obavijest za vozilo, a više niste vlasnik vozila molimo vas da nas o tome obavijestite e-mailom na info@toyota.ba ili putem našeg live chata.

Može li moje vozilo popraviti neki neovlašteni mehaničar ili radionica?

Ne, preventivne servisne kampanje provode se u okviru ovlaštene Toyota mreže u skladu sa Toyotinim standardima kvalitete i sigurnosti i samo tamo su besplatne.

Koliko traje pregled i popravak u preventivnoj servisnoj kampanji?

Vrijeme pregleda ili popravke zavisi od vrste preventivne servisne kampanje. Vaš ovlašteni Toyota partner pružit će vam sve potrebne informacije prilikom rezervacije termina.