Paket Toyota Safety Sense za novi Yaris nudi više funkcija nego ijedan trenutni Toyotin model ili bilo koji njegov konkurent u segmentu B, te uključuje:
• Sistem predsudarne zaštite s otkrivanjem vozila, otkrivanjem pješaka (danju/noću), otkrivanjem biciklista (danju), pomoć u raskrsnici (otkrivanje vozila i pješaka), pomoć u zakretanju upravljača u nuždi
• Inteligentni prilagodljivi tempomat (puni raspon brzine za Yaris Hybrid)
• Čitanje prometnih znakova
• Upozorenje za nenamjerno prestrojavanje sa zakretanjem upravljača i pomoć u zadržavanju u prometnoj traci
• Automatska duga svjetla
Pomoć u izbjegavanju sudara
Pomoć u izbjegavanju sudara je unaprijeđena uz poboljšano djelovanje, kao i povećanje broja funkcija. Prije svega, brzina pri kojoj je moguće održavanje razmaka od vozila u sklopu sistema predsudarne zaštite (Pre-Collision System - PCS) je povećana na 180 km/h.
PCS isto tako sada ima mogućnost otkrivanja pješaka na putanji vozila, u vožnji danju ili noću, pri brzinama do 80 km/h, te biciklista u vožnji danju.
Pomoć u skretanju na raskrsnici
Novi Yaris je prva Toyota opremljena sistemom pomoći u skretanju na raskrsnici. Ovaj sistem pomaže u izbjegavanju uobičajene opasnosti od sudara s nekim vozilom ili naleta na pješaka prilikom skretanja na križanju.
Ako sistem otkrije pješaka koji prelazi cestu u koju vozilo skreće, ili ako postoji opasnost da vozilo uđe u putanju nadolazećeg vozila, oglasit će se zvučno upozorenje i, ako vozač ne reaguje, automatski će se uključiti kočnice. Ova funkcija djeluje pri brzinama između 10 i 25 km/h.
Prilagodljivi tempomat
Unapređenje sistema Toyota Safety Sense uključuje prilagodljivi tempomat na Yarisu Hybridu, koji djeluje pri brzinama od 0 do 180 km/h. Zaustavit će automobil ako se vozilo ispred zaustavi. Ako zaustavljanje traje kraće od tri sekunde, sistem ponovno pokreće automobil, ako zaustavljanje traje duže, automobil je moguće pokrenuti laganim pritiskom na papučicu gasa ili pritiskom na prekidač ACC. Pored povećanja sigurnosti, ovime se omogućava opuštenija vožnja u gustom prometu s čestim zaustavljanjima.
Upozorenje za nenamjerno prestrojavanje sa zakretanjem upravljača i pomoć u zadržavanju u prometnom traku
Pomoć u zadržavanju u prometnom traku isto tako je po prvi put u ponudi u Yarisu, zajedno s upozorenjem za nenamjerno prestrojavanje sa zakretanjem upravljača. Ako automobil nenamjerno počne izlaziti iz prometnog traka, prelazeći kolničku crtu, oglašava se zvučno upozorenje. Vozač sada može uključiti zakretanje upravljača, koje automatski vraća vozilo u središte prometnog traka.
Ovaj sistem prepoznaje standardne bijele i žute kolničke trake, kao i rubove kolnika (rubni kamen, travu ili zemlju), pa je zakretanje upravljača raspoloživo više vremena, na ravnoj cesti, ali i na zavojitoj.
Ako su kolničke crte blijede ili ih sustav ne može prepoznati, on će pratiti putanju vozila ispred, održavajući vozilo unutar prometnog traka.