1. Company
  2. News, Stories and Events
  3. 2020
  4. New brand design

Toyota predstavlja novi vizuelni identitet brenda

• Toyota Motor Europe uvodi novi logo i novi dizajnerski jezik
• Novi vizualni dizajn uvodi stranke u digitalno doba mobilnosti

Toyota predstavlja novi vizuelni identitet brenda u Europi s prerađenim verzijama loga i tipografije marke. Ovo označava početak novog doba za Toyotu, u našem prelasku iz proizvođača automobila u pružatelja usluga mobilnosti. Novi dizajnerski jezik je tečan u svakom digitalnom i fizičkom dodiru sa korisnikom i prilagođen je raznovrsnim strankama koje se susreću sa našim brendom, privučeni sve većom ponudom proizvoda i usluga za mobilnost.

Novi vizualni identitet oblikovan je na temelju četiri ključna načela: usmjerenost prema naprijed, spremnost na mobilnost, naglašeniji premium osjećaj i dosljednost u svim granama i segmentima poslovanja.

Toyotin novi logo ogoljen je na jednostavni 2D dizajn, izostavljeno je ime Toyota, jer je znak sam po sebi dobro poznat širom Europe. Ovaj dizajn komunicira jednostavnost, transparentnost i savremenost te je savršeno prilagođen digitalnom prostoru, ali podjednako je učinkovit i u fizičkom svijetu. Novi logo će se koristiti u svim vidovima komunikacije, dok će se aktuelni logo i dalje koristiti za vozila. Važeći vizualni identitet maloprodajne mreže će ostati na snazi, ali će ući u razmatranje u kontekstu Toyotine strategije razvoja mreže 2025. godine