Pogonski sklopovi
Ponuda pogonskih sklopova novog Hiluxa je proširena dodavanjem novog, snažnijeg, 2,8-litarskog dizelskog motora od 204 KS, koji Toyotinom pick-upu daje visokokompetitivne performanse u ovom segmentu.
Dajući 500 Nm okretnog momenta, ovaj novi motor će ubrzati Hilux od 0 do 100 km/h za samo 10,0 sekundi (2,8 sekundi manje nego postojeći 2,4-litarski motor), uz prosječnu potrošnju goriva od 7,8 l/100 km i emisiju CO2 od 204 g/km.
Ciljajući na najzahtjevnije kupce koji traže vozilo za široku primjenu, novi 2,8-litarski motor će biti dostupan u izvedbama s produženom (Extra Cab) i dvostrukom kabinom (Double Cab), uz mogućnost izbora između ručnog mjenjača sa 6 brzina ili automatskog mjenjača sa 6 brzina uz koji dolazi i pogon na 4 točka.
Dinamika vožnje
Za novi Hilux, inžinjeri su željeli zadržati legendarne terenske sposobnosti uz istovremeno poboljšanje udobnosti u cestovnoj vožnji. Radi osiguravanja izvanrednih terenskih sposobnosti, Hilux je jedno od rijetkih vozila i dalje vjernih izvedbi sa šasijom koja bolje izdržava uvijanja i daje veću trajnost.
Udobnost i vozne sposobnosti novog Hiluxa su unaprijeđene poboljšanjem ovjesa i sistema servo upravljača. Ovjes je dorađen poboljšanjima prednjih i zadnjih amortizera, poboljšanom konstrukcijom lisnatih opruga i novim spojnicama radi postizanja mirnije vožnje i smanjenja udara prilikom prelaska preko rupa ili izbočina.
Hiluxove terenske sposobnosti, i tako već bez premca, dodatno su unaprijeđene novom elektronskom funkcijom koja oponaša učinak mehaničkog diferencijala s ograničenim proklizavanjem (na izvedbama s pogonom na dva točka); smanjenjem broja okretaja motora na praznom hodu s 850 na 680 okr/min te ugođenim odzivom gasa radi boljeg nadzora; unaprijeđenim sistemom stabilnosti (VSC) te novim sistemom nadzora ugla točkova.