TOYOTA GAZOO Racing

ostaje u utrkama izdržljivosti

TOYOTA GAZOO Racing će se natjecati u FIA Svjetskom prvenstvu u utrkama izdržljivosti (WEC) u sezoni 2018/2019. FIA World nakon što je potvrdila svoju posvećenost razvoju tehnologije hibridnog pogonskog sklopa kroz motosport.

Nakon što su objavljena pravila za LMP1 za sljedeću sezonu, a Toyota je igrala aktivnu ulogu u njihovoj pripremi, momčad se može obvezati na sudjelovanje trkaćih modela TS050 HYBRID najmanje još i u sezoni 2018/2019.

Projekt WEC je pridonio Toyotinom globalnom cilju proizvodnje sve boljih automobila, posebno u razvoju hibridnih pogonskih sklopova čemu dodatno pogoduju pravila koja proizvođačima daju slobodu inovacije.

Na primjer, temeljna tehnologija koja je omogućila smanjenje potrošnje goriva za 35% od 2012. godine za Toyotine automobile u klasi LMP1 omogućava stalna poboljšanja Toyotinih cestovnih automobila.

Osim u pogledu tehnologije, projekt WEC je pridonio Toyotinom cilju sve boljih automobila podižući znanje i iskustvo inženjera zaduženih za pogonske sklopove cestovnih automobila. Od početka ovog projekta, inženjeri zaduženi za cestovne automobile su uključivani u ekipu WEC kako bi naučili nove procese i načine rada u okruženju koje je pod stalnim pritiskom.

TOYOTA GAZOO Racing će objaviti više pojedinosti o svojim planovima za sezonu 2018/2019., uključujući i vozačke posade, početkom sljedeće godine.

Akio Toyoda, Predsjednik, TOYOTA Motor Corporation: “Proteklo je više od 100 godina od rođenja automobila. Kako se približavamo vremenu velikih promjena koje se ocrtavaju u elektrifikaciji, automatizaciji i drugim vidovima razvoja, potpuno sam odlučan u tome da moramo osigurati da će automobili biti zabavni i tijekom sljedećih 100 godina.

/

Od 2012. uključili smo se u izazov FIA Svjetskog prvenstva u utrkama izdržljivosti, uključujući i 24 sata Le Mansa, gdje se natječemo našim trkaćim automobilima opremljenima hibridnim tehnologijama.

Naravno, uvijek smo tom izazovu prilazili sa željom da vozimo brže od drugih automobila i da pobijedimo. Ipak, naši automobili su pronosili i našu želju za više od toga.

Ne samo da smo željeli umanjiti utjecaj na okoliš u pogledu potrošnje goriva i slično, imali smo i vrlo jaku želju stvoriti hibridne automobile u kojima će vozačima biti zabavno voziti, u kojima će imati želju nastaviti voziti ih, željeti ih voziti još dugo.

Ove godine sam po prvi put išao u Le Mans i čuo sam publiku kako navija za Toyotu. Isto sam tako čuo mnoge kako kažu da bi željeli vidjeti Toyotin sportski automobil nalik našim automobilima u utrci. I ja bih želio da proizvodimo baš takav automobil, i mislim da bi takav automobil mogao omogućiti da automobili pružaju užitak i sljedećih 100 godina.

Ove godine su naši automobili bili izuzetno brzi na stazi u Le Mansu. Međutim, nisu bili u stanju objediniti brzinu i čvrstinu koja je potrebna za tako brzu vožnju tijekom 24 sata. Iako želimo ponuditi automobile koje će se naši kupci željeti voziti i željeti ih voziti, potpuno sam svjestan toga da je pred nama dug put.

/

Jako nam je žao da je naš suparnik u brušenju tehnologija na cestama Le Mansa otišao. Međutim, Svjetsko prvenstvo u utrkama izdržljivosti, u kojima se automobili različitih kategorija natječu istovremeno, a posebno Le Mansa, gdje se borba vodi 24 sata, uključujući i javne prometnice, i dalje predstavlja optimalni ispit u dosezanju cilja, a to je stvaranje automobila koji će biti veselje i sljedećih 100 godina.

Sve bolji automobili, što je cilj kojem Toyota stremi, bruse se i stvaraju kroz ekstremne uvjete motosporta. To je upravo razlog zbog kojeg smo uporno prisutni u motosportu i ne damo da nas ekonomski dobra ili loša vremena od toga odvrate.

TOYOTA GAZOO Racing će se nastaviti natjecati u ovom natjecanju i sljedeće sezone. Osim toga, i nadalje ćemo biti u stanju isporučivati našim strankama automobile koje je zadovoljstvo voziti i koje će i nadalje uvijek željeti voziti, i nastavit ćemo nadograđivati vještine i tehnologije koje smo do sada prikupili. Bili bismo jako sretni kada bismo na tom putu mogli dobiti podršku svih. Hvala vam puno.”

O TOYOTA GAZOO Racingu u FIA Svjetskom prvenstvu u utrkama izdržljivosti:

TOYOTA se počela natjecati u Svjetskom prvenstvu u utrkama izdržljivosti (World Endurance Championship - WEC) 1983. godine, započevši dugo razdoblje sudjelovanje u utrkama izdržljivosti. Od 1985. godine, Toyotini automobili su se 19 puta natjecali u utrkama 24 sata Le Mansa, postigavši najbolji rezultat osvajanjem drugog mjesta u pet navrata. Toyota se priključila obnovljenom natjecanju WEC 2012. godine kombinirajući stručnost Tehničkog centra Toyota Higashi-Fuji, gdje se odvija razvoj hibridnog pogona, s podrškom i opremom Toyota Motorsport GmbH.

Multinacionalna ekipa je smještena u Kölnu i uključuje inženjere iz Toyotinih odjela motorsporta i hibridnog pogona, koji prenose tehnologiju i znanje natrag u razvoj cestovnih vozila. Od 2012. godine Toyota, svjetski prvak u poretku konstruktora i vozača iz 2014. godine, sudjelovala je u 48 utrka u WEC, od premijernog nastupa 2012. godine, osvojivši 14 vodeći startnih mjesta i pobijedila u 16 utrka, završivši na postolju sveukupno 41 puta.

/

Saznajte više o Toyoti

Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.