TOYOTA GAZOO Racing ekipa osvojila prva dva mjesta u utrci

Sedma runde natjecanja FIA World Endurance Championship (WEC) 2017.

Ekipa TOYOTA GAZOO Racing osvojila je prva dva mjesta na domaćem terenu nakon sadržajem bogatog, kišnog natjecanja 6 Hours of Fuji, sedme runde natjecanja FIA World Endurance Championship (WEC) 2017.

Sébastien Buemi, Anthony Davidson i Kazuki Nakajima osvojili su svoju treću utrku sezone u automobilu broj 8 TS050 HYBRID, i time donijeli TOYOTI petu pobjedu na stazi Fuji Speedway.

Današnja pobjeda s modelom TS050 HYBRID koji ima 1000 konjskih snaga dolazi u trenutku koji je poseban u tehnologiji hibridnih automobila: naime, prošlo je 20 tjedana od vikenda kada je lansiran Prius, prvo masivno proizvedeno hibridno vozilo u svijetu. Mike Conway, Kamui Kobayashi i José María López uautomobilu broj 7 zauzeli su drugo mjesto na dan kad je TS050 HYBRID pokazao svoje jake performanse u kišnim vremenskim uvjetima.

/

Neumoljiva kiša tijekom cijelom jutra značila je da će utrka započeti iza sigurnosnog automobila, s Kamuijema za upravljačem automobila broj 7 i Sébastienom u automobilu broj 8, ali nakon 12 minuta mahale su zelene zastavice. Kiša se pojačala, a magla se spustila na Fuji Speedway, uzrokujući nekoliko prekida utrke.

/

Prvi prekid nastupio je u četrdesetoj minuti uz sigurnosni automobil, potom je za 40 minuta kasnije utrka završila tako da je automobil broj 8 bio na drugom mjestu, a automobil broj 7 na trećem mjestu. Odmah nakon što je utrka nastavljena, dva TS050 HYBRIDA preuzela su prva dva mjesta, uz borbu za pobjedu s Porscheovim automobilom broj 1, ali je nekoliko puta prekinuta zbog kiše, magle i nesreća.

Modeli TS050 HYBRID imali su prednost u brzini u odnosu na svoje rivale u takvim izuzetno mokrim vremenskim uvjetima, no s obzirom na različite strategije s benzinom i prednostima koje su ostvarene tijekom perioda vožnje sigurnosnih automobila, nije bilo moguće predvidjeti konačan poredak na postolju.

U trenutku kada je ubrzo trebalo biti završeno 75% utrke, nakon čega se dodjeljuju svi bodovi u Svjetskom prvenstvu, spustila se još jača magla i pozvan je još jedan sigurnosni automobil. U tom trenutku Kazuki je vodio u automobilu broj 8 dok je Mike bio drugi u automobilu broj 7.

/

Vidljivost je također bila loša, osobito u prvom sektoru, pa je utrka ponovno prekinuta, ali ovaj put nije se nastavila. To se odvilo nekoliko krugova prije planirane promjene vozača u automobilu broj 8 pa je to značilo da Anothony nažalost nije imao priliku sudjelovati u utrci. Automobil broj 7 riješio je sve svoje probleme i osvojio drugo mjesto; José je ranije neplanirano završio u boksu zbog promjene upravljača zbog problema s brisačem.

/

TOYOTA GAZOO Racing sada nastavlja prema predzadnjoj rundi sezone, 6 Hours of Shaghai koja dolazi na red 5. studenoga, a ekipa još ima mogućnost pobijediti na oba Svjetska prvenstva. TOYOTA vodi Porsche za 58.5 bodova po poretku proizvođača dok su Sébastien i Kazuki 39 mjesta ispred Porscheovog automobila broj 2 po poretku vozača.

Akido Toyoda, Predsjednik, TOYOTA Motor Corporation; „Od onih koji dostavljaju dijelove za naše trkačke automobile, do naših obožavatelja koji nam kontinuirano pružaju podršku…, TOYOTA GAZOO Racing natječe se u World Endurance Championship s podrškom brojnih obožavatelja iz Japana. Ova borba u Fujiju bila nam je veoma važna jer se ovdje vaše i naše srce stapa u jedno.

Zaista sam sretan da smo bili u mogućnosti utrkivati se uz toliko jaku podršku i osjećaje svih ovih ljudi i pobijediti. Hvala vam svima na podršci. Malo je razočaravajuće da svi vozači nisu imali priliku voziti radi lošeg vremena. Želim zahvaliti svim našim vozačima koji su dobro i sigurno vozili u ovako lošim uvjetima, pouzdajući se u Toyotine inženjere, mehaničare i motore.

Ova utrka također je bila jedna od malobrojnih koje su preostale za borbu s našim konkurentom Porscheom. Kao kompanjoni koji se bore jedan protiv drugoga s istom vizijom za budućnost automobila, nadam se da će Porsche, nakon sudjelovanja u još dvije utrke, reći: „TOYOTA je bila dobar protivnik, želimo se ponovno natjecati protiv TOYOTE“.

Današnja kiša nije nam dozvolila da se utrkujemo koristeći svu svoju snagu, međutim, htjeli bismo nastaviti bitku koristeći svu svoju snagu u preostale dvije utrke. Našim kolegama u Porscheu poručujemo: učinimo sve da navučemo osmijeh na lice našim obožavateljima. A našim obožavateljima: Vaša neprestana podrška ohrabruje nas i motivira. Hvala vam.“

/

Hisatake Murata, Vođa tima: „Izvanredan je osjećaj stajati na vrhu postolja još jednom, za našu treću pobjedu ove sezone. Jako smo se trudili da ovo postignemo a sve je još posebnije budući da se radi o utrci na domaćem terenu. Hvala svima koji su došli na Fuji Speedway danas kako bi nas podržali, unatoč lošem vremenu.

Zaista su nam dali dodatnu motivaciju, a sretan sam da smo im mogli pokazati zanimljivu borbu s Porscheom. Naši vozači i automobili bili su izvrsni danas u ovim kišnim uvjetima. Naš cilj sada je opako se boriti s Porscheom u zadnje dvije utrke i osigurati uzbudljiv završetak sezone obožavateljima.“

TS050 HYBRID,automobil broj 7 (Mike Conway, Kamui Kobayashi, José María López) Utrka: 2. 113 krugova, 3 stajanja u boksu. Grid: 4. Najbrži krug: 1min 38,747 sec

/

Mike Conway (TS050 HYBRID,automobil broj 7): „Dečki u automobilu broj 8 napravili su izvrstan posao. Bravo! Fantastično je osvojiti prva dva mjesta u utrci na domaćem terenu i lijepa je to nagrada ekipi za sav njihov izniman trud. Ekipa u našem automobilu zaista je vrijedno radila kako bi maksimalno iskoristili ono što smo imali i stigli drugi. Moje vrijeme bilo je relativno dobro, iako bilo je dosta zeznuto u ovako teškim uvjetima. Borio sam se s Porscheom, a imali smo dovoljno dobru brzinu da zadržimo prednost.

/

Kamui Kobayashi (TS050 HYBRID,automobil broj 7): „Čestitke cijeloj ekipi na ovom rezultatu a osobito automobilu broj 8. Stvarno sam sretan zbog svih. Mučili smo se s našim automobilom ovaj tjedan, ali na kraju smo, pred utrku, pronašli nešto što je dobro funkcioniralo. Dosta smo poboljšali automobil tijekom utrke. Vremenski uvjeti bili su teški i za obožavatelje, pa im svima zahvaljujem na podršci. Nadam se da uživaju u ovom rezultatu.“

José María López (TS050 HYBRID, automobil broj 7): „Dečki iz automobila broj 8 odradili su izvrstan posao i zaslužili su pobjedu, ali zapravo, svaki vozač dobro je odradio svoj posao jer je stvarno bilo teško danas. Želim zahvaliti ekipi za sav njihov trud koji su uložili da poboljšaju performansu nakon onako teškog subotnjeg dana. Fuji je stvarno dojmljiv događaj. Meni je ovo bilo prvi put da sam se utrkivao ovdje i sada stvarno vidim zašto je to tako posebno. Uživat ćemo u ovom rezultatu i veselimo se sljedećem.“

TS050 HYBRID,automobil broj 8 (Sébastien Buemi, Anthony Davidson, Kazuki Nakajima) Utrka: 1. 113 krugova, 2 stajanja u boksu. Grid: 3. Najbrži krug: 1min 38,070 sec

/

Sébastien Buemi (TS050 HYBRID, automobil broj 8): „Ovo je zaista izvrstan rezultat za ekipu, ali i za naše domaće obožavatelje ovdje u Fujiju. Hvala im za tako genijalnu podršku, posebno uzevši u obzir vremenske prilike. Danas je Kazuki odvozio izvrsnu utrku pa bih ga htio posebno pohvaliti zbog toga. Iako sam i ja odradio nešto posla, Kazuki je više zaslužan za rezultat. Čestitke i cijeloj ekipi na izvrsno odrađenom poslu.“

Anthony Davidson (TS050 HYBRID, automobil broj 8): „Sve čestitke danas trebaju ići Kazukiju i Sébastienu. Odvozili su izvrsnu utrku usprkos teškim uvjetima. Cijela ekipa je bila izvrsna. Nažalost, ja nisam uspio voziti. Dva puta sam čak stavio kacigu, ali na kraju je ispalo da nisam vozio. Tako je kako je. To samo znači da se još više radujem sljedećoj utrci.“

/

Kazuki Nakajima (TS050 HYBRID, automobil broj 8): „Prije utrke ciljali smo na prva dva mjesta, tako da sam stvarno sretan da smo to uspjeli ostvariti. To je izvrstan rezultat za cijelu ekipu, zadovoljan sam svima. Mislim da smo zaslužili pobjedu jer smo imali dobro vrijeme, unatoč vremenskim uvjetima. Ovo je moja treća pobjeda u Fujiju i posebno je zadovoljstvo pobijediti na domaćem terenu pred obožavateljima koji su nam pružili tako dobru podršku.“

1. mjesto: automobil broj 8 TOYOTA GAZOO Racing 113 krugova 2. mjesto: automobil broj 7 TOYOTA GAZOO Racing +1.498secs 3. mjesto: automobil broj 1 Porsche (Jani/Lotterer/Tandy) +2.272secs 4. mjesto: automobil broj 2 Porsche (Bernhard/Bamber/Hartley) +1 krug 5. mjesto: automobil broj 13 Rebellion (Canal/Prost/Senna) +3 kruga 6. mjesto: automobil broj 36 Alpine (Lapierre/Menezes/Negrao) +3 kruga

Saznajte više o Toyoti

Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.