Besplatno isprobajte Toyotu
Cjenici i katalozi
E-novosti
Sastavite svoju Toyotu
Moja Toyota

Zašto Japanci

razmišljaju drugačije od nas?

Intervju: gospodin vodik, Katsuhike Hirose, šef Toyote za vozila na gorive ćelije

Toyota je predstavila serijsko vozilo za koje Japanci kažu da je važno poput Priusa - pionira među hibridnim vozilima. Mirai će biti jedan od ključnih modela za prodor automobila na gorive ćelije. Naš sugovornik je Katsuhike Hirose, koga zovu gospodin vodik.
Katsuhiko Hirose je čovjek koji svojim radom gleda u budućnost. Fizičar koji se već kao dijete uključivao u istraživanja o nuklearnoj fizici. Danas je voditelj Toyotinih istraživača za naprednu tehnologiju kod vozila koja pokreću gorive ćelije.
/
Elon Musk i mnogo drugi iz auto industrije uvjereni su da jedino električna vozila mogu riješiti probleme u prijevozu u budućnosti. Istina je, i Mirai ima elektromotor, ali ga pokreće vodik. Zašto ste se zapravo odlučili za tehnologiju gorivih ćelija, a ne za isključivo električno vozilo?
Za početak se trebamo vratiti u prošlost i pogledati model Prius. To je snažan hibrid. To znači da nema samo mali električni motor i start stop sustav koji pomaže kod ubrzavanja i potrošnje goriva, već ima električni motor koji može pokretati vozilo. Zato je na cestama već više od pet milijuna Priusa.
Ono što želim reći jest to, da je Toyota auto tvrtka koja razmišlja drugačije i gleda u budućnost. Ne proizvodimo vozila samo za danas, već i za sutra. Kada smo prije skoro dva desetljeća počeli prodavati Prius, među stručnjacima i vozačima bilo je puno nepovjerenja. Prius je više nego očigledno prošao test, pogledajte samo prodajne brojke. Isto to smatramo i za vozila na gorive ćelije. Mirai bi mogao imati isti učinak za auto industriju kao Prius, ali će biti potrebno još neko vrijeme, da se to i dokaže.
Ali ipak, kako odgovarate ocu Tesle Motors, Elonu Musku, koji je sa snažnim električnim vozilima osvojio dosta pristalica?
Ne slažem se s Muskom koji kritizira druge i kaže da će uspjeti samo potpuno električna vozila. Zašto će vozila na gorive ćelije biti uspješna u budućnosti? Da napunimo Mirai vodikom potrebne su nam tri minute, a ne nekoliko sati koliko je potrebno za električna vozila.
Električna vozila su zbog toga još uvijek tabu tema među vozačima. Vozačima smeta i to što moraju puniti baterije nakon svakih 200 ili 300 kilometara. Automobili na vodik mogu jednim punjenjem prijeći 500 kilometara. Ali naravno, mi i dalje razvijamo baterijska vozila. Imamo tvrtku koja razvija svoje baterije kako litij-ionske tako i nikal-metal hibridne baterije.
/
Limuzinu s četiri vrata pokreće elektromotor koji pokreće energija iz gorivih ćelija. Ova energija se dobiva reagiranjem vodika i kisika koji su smješteni u dva odvojena spremnika, a jedini nusproizvod je voda.
Kakve su performanse Mirai-a u usporedbi s električnim vozilima, ili čak Teslom S?
Mirai ima sve karakteristike električnog vozila, čak je i osjećaj u vožnji i ubrzanje jednaki. Zvuk motora je isti. Poput sportskih vozila, ponosi se vrlo niskim težištem i optimalno raspoređenom težinom. To smo postigli preraspoređivanje glavnih dijelova, kao što su sklop gorivih ćelija i dva spremnika za vodik na sredini dna vozila.
Dobro je poznato da je naš predsjednik, gospodin Toyoda, veliki ljubitelj sportskih vozila. Kada je isprobao Mirai, bio je oduševljen.
/
Snaga pogona je 114 kW (155 KS), a s jednim punjenjem može prijeći 483 km. Spremnik je pun za samo pet minuta. Ubrzanje od 0 do 96 km/h postiže za devet sekundi, a fleksibilnost pokazuje pri srednjoj brzini, jer od 40 do 65 km/h prođu samo tri sekunde.
Što je bio, sa stajališta tehnologije, najveći izazov u razvoju Toyote Mirai?
Bilo je puno izazova sa zajedničkim ciljem da se napravi vozilo koje će biti dovoljno moćno, a istovremeno su troškovi izrade trebali biti podnošljivi, što vrijedi i za maloprodajnu cijenu. Na prvom mjestu je bila sigurnost. Morali smo se pobrinuti da vodik nigdje ne curi.
Rješenje je prekid dovoda i sprječavanje skupljanja vodika u automobilu, što je malo vjerojatno. Mirai je izuzetno siguran automobil. Napravljen je tako da u slučaju sudara apsorbira energiju sudara preko više dijelova, i tako, bez obzira u koju stranu udari drugo vozilo, štiti gorive ćelije i spremnike za vodik.
Vrlo je važna izrada spremnika za vodik. Strukturu spremnika čine unakrsno isprepletena ugljična vlakna. Spremnike smo ojačali jer je vodik pod tlakom od 700 bara. U prošlim spremnicima je tlak iznosio 350 bara. Tako smo i produžili vrijeme vožnje jednim punjenjem. Istovremeno trebamo biti i izuzetno precizni, kod gorivih ćelija potrebno je sve isplanirati točno u milimetar.
Jeste li znali?

Iz vode dobivamo vodik koji čuvamo i koristimo za pokretanje gorivih ćelija. Tako dobivamo električnu energiju za pogon, a iz ispušnih cijevi, kao nusproizvod, vodu. Da bi dobili kilogram vodika elektrolizom, potrebno je osam kilograma vode i 162 megadžula energije. Vozila na gorive ćelije su danas barem još jednostruko učinkovitija od klasičnih motora s unutarnjim sagorijevanjem. Kilogram vodika je dovoljan za oko sto kilometara puta, a tržišna cijena vodika biće stvar svjetske politike. Nusproizvod vozila na gorive ćelije nije prljava čađa odnosno ugljični dioksid koji izaziva efekt staklenika, već vodena para. 

Kada možemo očekivati vozila na vodik na cestama u većem broju?
Počet ćemo s manjom proizvodnjom modela Mirai. S obzirom na to da godišnje u svijetu prodamo skoro 10 milijuna vozila, udio Mirai-a će u usporedbi s tim biti minimalan, kao i u usporedbi s hibridima, koje svake godine prodamo više od milijun.
Smatramo da će prodaja biti svake godine veća, jer je interes za vozilo izuzetan. Obično je potrebno barem pet godina, ako ne i deset, da se takvo vozilo ustali među kupcima. Pogledajmo hibride, prodajemo ih već 18 godina.
Kupci su konzervativni, tako da sličnu situaciju očekujemo i s vozilima na vodik. Korisnicima je važna i cijena. Ako kupimo telefon za nekoliko desetaka eura i pokvari se možemo ga baciti, međutim s automobilima je drugačije.
/
Mirai je opremljen sustavom TFCS koji ujedinjuje tehnologiju gorivih ćelija i hibridnu tehnologiju. Sustav nudi veću energetsku učinkovitost od motora s unutarnjim sagorijevanjem, bez emisije CO2 ili zagađivača tijekom vožnje, jednaku razinu udobnosti i autonomije kao kod vozila s benzinskim motorom, kao i vrijeme punjenja vodika koje traje oko svega tri minute.
Europa je vrlo privržena dizel motorima. Kako ćete uvjeriti Europljane da se odluče za vašu tehnologiju?
Najbolji način je probna vožnja.
Tehnologija vodika je vrlo skupa, skupa je i proizvodnja, a skupa je i izgradnja stanica za punjenje vodika.
Tehnologija vodika je visoka tehnologija. Ne slažem se da je ekstremno skupa, jer je malo već pojeftinila. Vodik koristimo već desetljećima, ne samo u auto industriji. To je vrlo dostupan izvor energije. U Toyoti smo primijenili brojne mjere kako bismo postigli cijenu koju Mirai ima danas. U dogledno vrijeme bi cijena vozila na gorive ćelije mogla biti izjednačena s cijenom modela sa suvremenim dizel agregatom.
/
Kućište Toyotinog sklopa gorivih ćelija je od nove termoplastične, ugljičnim vlaknima ojačane plastike, koja je laka i jaka i može se jednostavno proizvoditi. Tako je Toyotin sklop gorivih ćelija zaštićen od udaraca do kojih dolazi zbog neravnina i ostalih prepreka na putu.
Ali je zato skupa infrastruktura. Stručnjaci smatraju da izgradnja stanica za punjenje vodika košta 700.000 eura.
Infrastruktura je skupa zato što je na cestama malo vozila na gorive ćelije, pa se javlja pitanje isplativosti. Tj. pravi problem i ono što je neophodno za masovnije pokretanje proizvodnje. Onome tko će kupiti vozilo na gorive ćelije, bit će potrebna sva neophodna infrastruktura.
Na početku prodaje Priusa nismo morali razmišljati o infrastrukturi stanica za punjenje. Vlasnik je mogao jednostavno otići do klasične benzinske stanice, utočiti benzin i nastaviti voziti. Ali vozila na vodik imaju nekoliko puta veći domet nego električna vozila, tako da nam neće trebati toliko veliki broj stanica za punjenje kao za električna vozila.
Hoćete li tehnologiju sami razvijati, ili s nekom drugom markom automobila?
Sami.
Hoće li Prius u budućnosti ponuditi pogon na gorive ćelije?
Moje mišljenje je da hoće. Zato smo prvom serijskom vozilu dali ime Mirai, što znači budućnost.
Da li je Mirai novi Prius?
Pa usuđujem se reći da jest.
Hoćete li u bliskoj budućnosti predstaviti novo serijsko vozilo na gorive ćelije?
Sigurno. Koji tip karoserije će biti u pitanju, to ne znam. Sve je moguće, može biti terenac, limuzina ili sportsko vozilo.
/
Mirai je japanska riječ za budućnost. Prodaja će početi tamo gdje postoje stanice za punjenje vodika i u njihovoj okolici.
U Japanu već danas postoji više stanica za električno punjenje vozila, nego za vozila s motorima na unutarnje sagorijevanje. Zašto se Japan toliko razlikuje od Europe. Zašto razmišljate drugačije?
Teško mi je odgovoriti na to pitanje. Svijest da je čista sredina važna za dobar životni standard, u Japanu je na vrlo visokoj razini. Ljudi žele imati budućnost u svojim rukama. Još uvijek ima dosta konzervativnih Japanaca, a isto to vrijedi i za Europu. Drugi su opet spremni platiti više za visoku tehnologiju.
Kada govorimo o struji kao o izvoru energije budućnosti u auto industriji, brojni stručnjaci lijepu budućnost najavljuju vozilima na plin. Kako na to gledate u Toyoti?
Komprimirani zemni plin je jeftin, ali je to energent koji je omiljen samo u pojedinim zemljama u svijetu. Radi se o nekoliko milijuna vozila.

Pročitajte više o Toyota hibridima

Povijesni rezultat za Toyota Yaris WRC kod kuće Povijesni rezultat za Toyota Yaris WRC kod kuće Esapekka Lappi ostvario svoju prvu pobjedu, a Juho Hänninen završio kao treći, što je prvi put da je ova ekipa osvojila dva mjesta na postolju. Postolje u Nürburgringu za Toyota GAZOO Racing Postolje u Nürburgringu za Toyota GAZOO Racing Toyota GAZOO Racing je po prvi put u svojoj povijesti osvojio mjesto na postolju na utrci 6 sati Nürburgringa u teškom danu za ekipu u četvrtoj utrci FIA Svjetskog prvenstva u utrkama izdržljivosti (WEC) 2017. Toyota Gazoo Racing na putu za Nürburgring Toyota Gazoo Racing na putu za Nürburgring TOYOTA GAZOO Racing nastavlja svoju sezonu FIA Svjetskog prvenstva u utrkama izdržljivosti (WEC) 2017. kratkim izletom u Eifel ovaj vikend za utrku 6 sati Nürburgringa. Toyota Gazoo Racing spreman je za Le Mans Toyota Gazoo Racing spreman je za Le Mans Toyota Gazoo Racing se krajem ovog mjeseca vraća na poprište jednog od svojih najdramatičnijih trenutaka povodom 85. izdanja 24 sata Le Mansa, treće utrke FIA Svjetskog prvenstva utrka izdržljivosti sezone 2017 (WEC). Toyota Ichiban 2017 Toyota Ichiban 2017 Toyota Motor Europe nagradio 45 najboljih trgovaca Toyote u Europi na području zadovoljstva stranaka Snažan početak u Spa za Toyota Gazoo Racing Snažan početak u Spa za Toyota Gazoo Racing Toyota Gazoo Racing je dovršio naporan i pozitivan prvi dan postavljajući najbrže vrijeme kruga na treningu za 6 sati Spa-Francorchampsa, drugog natjecanja FIA Svjetskog prvenstva u utrkama izdržljivosti 2017. (WEC). Isporučeno 120 Rav4 hibrida u sklopu donacije Japana BiH Isporučeno 120 Rav4 hibrida u sklopu donacije Japana BiH U Toyota salonu Bunjo doo u Sarajevu, u srijedu 19.4. upriličena je svečana ceremonija na kojoj je Ambasador Japana u Bosni i Hercegovini uručio Ministru Civilnih poslova donaciju vrijednu 7,2 miliona konvertibilnih maraka. Toyota Gazoo World Rally Team u četvrtoj utrci WRCa Toyota Gazoo World Rally Team u četvrtoj utrci WRCa TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team i njihovi vozači, Jari-Matti Latvala i Juho Hänninen kreću na otok Korziku. Toyotin put do Relija Dakar 2017. Toyotin put do Relija Dakar 2017. Dakar s vratio po osmi uzastopni put u južnoj Americi, uključite se u akciju i pratite napredak Toyotinih ekipa. Meksički reli Meksički reli Toyota Gazoo Racing World Rally Team se zaputio na Meksički reli u dobrom raspoloženju zahvaljujući pobjedi Jari-Matti Latvale na prethodnoj utrci u Švedskoj. Toyota na Ženevskom sajmu automobila 2017. Toyota na Ženevskom sajmu automobila 2017. Prigodno, u jednom od najskupljih gradova u Europi, Toyota ima bogatstvo za pokazati posjetiteljima u ženevi. Već na prvi pogled od dinamičnog novog Yarisa, njegovog brata GRMN i radikalnog gradskog i-TRIL Concepta do predstavljanja najnovije mašinerije TOYOTA GAZOO Racing – Ženevski međunarodni sajam automobila je mjesto na koje bi trebao doći svaki ljubitelj Toyote. Toyota Gazoo Racing Toyota Gazoo Racing Tokom 2015. godine Toyota je sve svoje aktivnosti u trkama objedinila u TOYOTA GAZOO Racing i postavila automobilizam kao osnovu u svojoj posvećenosti konstruisanju sve boljih automobila. Toyota treća u svijetu po pouzdanosti Toyota treća u svijetu po pouzdanosti Modeli Toyota Motor Corporation dobili su nagrade u 10 segmenata; General Motors je dobio četiri Toyota Motor Europe (TME) Toyota Motor Europe (TME) Toyota Motor Europe (TME) je prodao 928.500 vozila u 2016. godini sa najboljom prodajom do sada Lexus i hibridnih vozila 2016 YUKÕ 2016 YUKÕ Toyota prva ekskluzivno nudi hibridna vozila u pilot projektu car sharinga Donacija Vlade Japana Donacija Vlade Japana 40 RAV4 vozila u Toyota salonu Bunjo – donacija Vlade Japana. Online Service Booking - online naručivanje na servis Online Service Booking - online naručivanje na servis Rezervirajte termin putem naše funkcije online naručivanja i dogovorite dolazak u vrijeme koje vam odgovara u samo 5 jednostavnih koraka. Toyota hibridi u voznom parku ProCredit banke Toyota hibridi u voznom parku ProCredit banke U četvrtak 6. oktobra u prostorijama Toyota salona u Mostaru – Auto Nuić, izvršena je primopredaja 10 modela Yaris hybrid ProCredit banci. U Tuzli otvoren novi Toyota salon U Tuzli otvoren novi Toyota salon U prisustvu brojnih zvanica, svečanim presijecanjem crvene vrpce u petak 2. septembra, otvoren je novi Toyota prodajno-servisni salon u Tuzli. Toyota EverTest ekspedicija: misija završena Toyota EverTest ekspedicija: misija završena Veliki i ambiciozni projekt Toyota EverTest uspješno je završen. Projekt se održavao od travnja do lipnja 2016. godine i okupio je legendarni SUV Toyota Land Cruiser, hrabre ljude i najviši svjetski vrh Mount Everest. WWF i Toyota - sporazum o ubrzanom globalnom prijelazu na održivost WWF i Toyota - sporazum o ubrzanom globalnom prijelazu na održivost WWF i Toyota Motor Corporation sklopile su petogodišnji sporazum sa ciljem ubrzanog globalnog prijelaza na održivost. Fedor Konjukov je uspješno dovršio svoj put oko svijeta u balonu na vrući zrak Fedor Konjukov je uspješno dovršio svoj put oko svijeta u balonu na vrući zrak Fedor Konjukov je uspješno dovršio svoj put oko svijeta u balonu na vrući zrak i 23. srpnja u 11:11 po moskovskom vremenu sletio u blizini gradića Bonnie Rock u Australiji. Novi Toyota salon u Tuzli Novi Toyota salon u Tuzli U Tuzli je 15. jula 2016. godine sa radom zvanično počeo novi Toyota salon – Expo Auto doo. Hilux kod kuće ili put na jug Hilux kod kuće ili put na jug Grupa novinara iz regiona krenula je u avanturu, na prvu vožnju nove generacije Hiluxa, u Afriku. Toyota Mirai: „World Green Car of the Year“ Toyota Mirai: „World Green Car of the Year“ Toyota Mirai izabran je od strane 73 stručna novinara iz 23 zemlje, „zelenim“ automobilom godine. Novi GT86 Novi GT86 Redizajnirani GT86 premijerno će biti predstavljen na Međunarodnom salonu automobila u New Yorku Toyota na sajmu automobila u Ženevi Toyota na sajmu automobila u Ženevi Ove godine u Ženevi otkrijte kako Toyota donosi budućnost na ceste – a jedan automobil posebno plijeni svu pažnju: novi model Toyota C-HR! Toyota je ponovno najuspješnija marka u TÜV izvještaju za 2016 Toyota je ponovno najuspješnija marka u TÜV izvještaju za 2016 14 Toyota modela zauzela su pozicije među prvih 10 u raznim kategorijama. Novi Avensis predstavljen u Sarajevu Novi Avensis predstavljen u Sarajevu Novi Toyota Avensis predstavljen je novinarima u Toyota salonu u Sarajevu. Odlikuju ga atraktivan dizajn, komfor i efikasnost. Toyota Mirai: inovacija desetljeća Toyota Mirai: inovacija desetljeća Toyota Mirai je izuzetna inovacija zadnjeg desetljeća: naše vozilo pogonjeno vodikovim ćelijama smjestilo se na sam vrh liste 100 najznačajnijih inovacija u automobilskoj industriji. Toyota zadržava titulu najvrjednije automobilske marke Toyota zadržava titulu najvrjednije automobilske marke Vrijednost Toyota marke porasla je za 16%, a time Toyota četvrti put zaredom zadržava titulu najvrjednije automobilske marke. Sajam automobila u Frankfurtu Sajam automobila u Frankfurtu Obzirom da je jedan od najprestižnijih sajmova automobila na svijetu, ako želite premijerno predstaviti nešto novo i uzbudljivo, Frankfurt je najbolje mjesto za to – a u 2015. imali smo zaista mnogo novosti za pokazati. Druženja uz novi Auris Druženja uz novi Auris Tokom augusta mjeseca organizovali smo niz predstavljanja novog Aurisa. Novi Prius - ponovno rođenje pionira Novi Prius - ponovno rođenje pionira Na predstojećem IAA sajmu automobila u Frankfurtu novi Prius imat će svoje premijerno prikazivanje javnosti. Budućnost je stigla u Europu Budućnost je stigla u Europu Europa je dočekala novu Toyotu Mirai, prvi u svijetu serijski automobil pogonjen vodikovim ćelijama. Arnold Schwarzenegger u Toyoti Mirai predvodio NASCAR utrku Arnold Schwarzenegger u Toyoti Mirai predvodio NASCAR utrku Holivudska zvijezda u vozilu na alternativna goriva Toyota Mirai. Land Cruiser s novim 2,8 D-4D motorom Land Cruiser s novim 2,8 D-4D motorom Dolazi Land Cruiser s novim 2,8 D-4D motorom i 6-stupanjskim automatskim mjenjačem. Nagrade „Ichiban“ Nagrade „Ichiban“ Toyota Motor Europe nagrađuje 45 najboljih partnera u Evropi zbog zadovoljstva kupaca. Toyota u Japanu poziva na kreativnost u razvojnom projektu i-Road Toyota u Japanu poziva na kreativnost u razvojnom projektu i-Road Toyota poduzima veliki korak prema konačnoj realizaciji projekta i-Road, ultra-kompaktnog konceptnog električnog automobila. Toyota je najvrjednija automobilska marka na svijetu Toyota je najvrjednija automobilska marka na svijetu Toyota je još jednom preuzela vrh ljestvice kao najvrjednija automobilska marka u BrandZ™ istraživanju Top 100 najvrjednijih globalnih marki. Priče o Aurisu Priče o Aurisu Test: Toyota Auris 1.6 Sport. Tražimo Auris s najviše prijeđenih km Tražimo Auris s najviše prijeđenih km Osvojite vikend s novim Aurisom. Priče o Aurisu Priče o Aurisu Toyotini aduti pod vrelim suncem Majorke. Rast prodaje Toyote u Europi Rast prodaje Toyote u Europi Rast prodaje Toyote u Europi nastavlja se i u prvom tromjesečju 2015. godine. Preventivna servisna akcija Preventivna servisna akcija U cilju postizanja potpune bezbjednosti i pouzdanosti svojih vozila, Toyota je odlučila da uputi poziv na preventivni servis, za vlasnike vozila koja su proizvedena između 2003. i 2007. godine. Graeme Calvin vozi Toyotu Corollu Deluxe iz 1977. godine Graeme Calvin vozi Toyotu Corollu Deluxe iz 1977. godine Toyotine priče. Kirobo je vlasnik dva Guinnessova rekorda Kirobo je vlasnik dva Guinnessova rekorda Čak dvije titule Guinnessovih rekorda pripale su Kirobu, robotu astronautu. Intervju Didier Leroy Intervju Didier Leroy Dosadašnji čelnik TME može postati prvi izvršni potpredsjednik Toyote koji nije Japanac. Nova era za svjetske prvake Nova era za svjetske prvake TOYOTA Racing započinje novu sezonu u Svjetskom prvenstvu utrka izdržljivosti spremna obraniti svoja dva naslova. Anthony Davidson i Sebastien Buemi podržavaju kampanju sigurnosti prometa Anthony Davidson i Sebastien Buemi podržavaju kampanju sigurnosti prometa Prvaci Svjetskog prvenstva utrka izdržljivosti podržavaju FIA-inu kampanju za očuvanje sigurnosti cestovnog prometa. GAZOO Racing GAZOO Racing Toyota Racing, Lexus Racing i GAZOO Racing ujedinjeni pod imenom GAZOO Racing. Toyota postala TOP partner Međunarodnog olimpijskog odbora Toyota postala TOP partner Međunarodnog olimpijskog odbora Toyota je objavila sponzorsku suradnju s Međunarodnim olimpijskim odborom, kao dio "The Olympic Partner (TOP)" programa. Toyota Safety Sense Toyota Safety Sense Toyota Safety Sense donosi niz novorazvijenih sigurnosnih tehnologija koje omogućuju sigurniju vožnju u svakodnevici. Toyota zauzima središnje mjesto u Ženevi Toyota zauzima središnje mjesto u Ženevi Za zaljubljenike u Toyotu, naš štand na 85. međunarodnom sajmu automobila u Ženevi ima sve: nove modele, inovativnu tehnologiju, trkaće automobile, pa čak i revolucionarni novi automobil koji emitira samo vodu! Novi Toyota Auris Novi Toyota Auris Novi Auris pridružuje se Avensisu na pozornici u Ženevi. Toyota Motor Europe želi natrag svoje baterije Toyota Motor Europe želi natrag svoje baterije Cilj je prikupiti apsolutno sve hibridne baterije (100%) Toyotinih i Lexusovih vozila na kraju životnog ciklusa ili u slučaju prometne nesreće i totalne štete. Dakar Rally 2015 Dakar Rally 2015 Istinski test čovjeka i stroja. Rast prodaje Toyote u Europi Rast prodaje Toyote u Europi Četvrtu godinu zaredom je Toyota Motor Europe ostvarila rast prodaje, uz rekordnu prodaju hibrida. Toyota daje više od 5.600 patenata Toyota daje više od 5.600 patenata Više od 5.600 patenata vezanih uz gorive ćelije postaju dostupni javnosti bez naknade. Toyota na vrhu izvješća o kvaliteti AutoBild Toyota na vrhu izvješća o kvaliteti AutoBild Po treći put zaredom Toyota na vrhu izvješća o kvaliteti AutoBild. Toyota će na tržištu ponuditi potpuno nove pakete aktivne sigurnosti Toyota će na tržištu ponuditi potpuno nove pakete aktivne sigurnosti 2015. tvrtka Toyota predstavit će novo razvijeni set tehnologija aktivne sigurnosti koje će pomoći u sprečavanju ili umanjivanju posljedica sudara. Toyotin tim planira u Brazilu osvojiti titulu Toyotin tim planira u Brazilu osvojiti titulu Tim TOYOTA Racing ovaj vikend putuje u Brazil, gdje ga samo korak dijeli od titule na Svjetskom prvenstvu. Unaprijeđeni sustavi za pomoć pri parkiranju Unaprijeđeni sustavi za pomoć pri parkiranju Toyota je unaprijedila svoju tehnologiju inteligentnog prostornog sonara, koja pomaže u sprečavanju ili umanjivanju posljedica sudara prilikom parkiranja ili kretanja. Pobjeda u Bahreinu i titula svjetskog prvaka Pobjeda u Bahreinu i titula svjetskog prvaka Tim TOYOTA Racing pobijedio je u utrci Šest sati Bahreina i osigurao titulu u kategoriji vozača, jer ostala je samo još jedna utrka do kraja prvenstva. Toyota i dalje najvrednija automobilska marka Toyota i dalje najvrednija automobilska marka Potvrđuje Interbrand 2014. godišnja lista najvrednijih svjetskih brendova. Toyota na Sajmu automobila u Parizu 2014. Toyota na Sajmu automobila u Parizu 2014. Svjetske premijere i vijesti sa Sajma automobila u Parizu. Toyotina vizija crossovera u C segmentu Toyotina vizija crossovera u C segmentu TOYOTA C-HR koncept je doživio svjetsku premijeru na ovogodišnjem Sajmu automobila u Parizu. AYGO ART CAR AYGO ART CAR Jedinstveni koncept koji omogućuje posjetiteljima pariškog auto salona, da sudjeluju u kreiranju izgleda Toyote AYGO. TS040 HYBRID TS040 HYBRID TOYOTA Racing je predstavila trkaći automobil TS040 HYBRID. Novi multimedijski sustav Toyota Touch® 2 Novi multimedijski sustav Toyota Touch® 2 Stigli su novi, napredniji i intuitivni multimedijski sustavi Toyota Touch® 2 i Toyota Touch® 2 with Go da bi pridonijeli još većem užitku vožnje. Često postavljana pitanja Često postavljana pitanja Ovdje možete pronaći neka često postavljana pitanja i odgovore koji će vam pomoći u odluci o prebacivanju na hibrid.
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.