Nalazi istraživanja kažu da 10 najprodavanijih vozila modelne godine 2014. imaju prosječan rezultat od 134 PP100, što je značajno bolje od prosjeka za automobilsku industriju koji iznosi 156 PP100. Dva višegodišnja najprodavanija automobila - Ford F-150 i Toyota Camry—isto tako predvode svoje segmente u istraživanju VDS ove godine.
"Rezultati nam kazuju da kupci sve više izbjegavaju modele koje prati loš glas u pogledu pouzdanosti, pa si proizvođači ne mogu dopustiti pad kvalitete, posebno na svojim najprodavanijim modelima” kaže Dave Sargent, potpredsjednik globalnog odjela za automobilsku industriju u J.D. Power. “Iako se mnogi skupi automobili i oni u posebnim tržišnim nišama odlikuju odličnom kvalitetom, činjenica je da većina potrošača kupuje u srednjim segmentima velikih volumena. Dobra vijest je da potrošači ne moraju potrošiti puno novaca da bi dobili vrlo pouzdano vozilo.”
Prema J.D. Poweru, pored utjecaja na odluku o kupnji i vjernosti proizvođaču, bolja dugoročna kvaliteta je ključni čimbenik u zadržavanju višeg ostatka vrijednosti vozila. Na primjer, J.D. Power procjenjuje da Toyota—najviše rangirani proizvođač koji nije premium marka — zadržava ostatak vrijednosti veći za preko 750 USD po vozilu, u usporedbi s prosječnom markom. Preneseno samo na modelsku godinu 2014., to znači dodatak od preko 1,3 milijarde USD.
“U trenutnom okruženju automobilske industrije rekordnih razina leasinga i dugoročnih zajmova, viši ostatak vrijednosti omogućava proizvođačima automobila da osiguraju bolje poslovne uvjete kupcima,” kaže Jonathan Banks, potpredsjednik za analizu vozila i analitiku u J.D. Power. “Time se stvara prilika za postizanje većeg tržišnog udjela i/ili povećane dobiti.”