Besplatno isprobajte Toyotu Cjenici i katalozi E-novosti Sastavite svoju Toyotu Moja Toyota

Priče o Aurisu

Test: Toyota Auris 1.6 Sport

Prvi kontakt s drugom generacijom Toyote Auris imali smo krajem prošle godine u Lisabonu. Na pravi test nije trebalo dugo čekati pa vam u tekstu prenosimo utiske vezane za model 1.6 Sport.

Prvi kontakt s drugom generacijom Toyote Auris imali smo krajem prošle godine u Lisabonu. Na pravi test nije trebalo dugo čekati pa vam u tekstu prenosimo utiske vezane za model 1.6 Sport. U svim je detaljima evidentan napredak - od dizajna do tehnologije a nadamo se i skorom uvođenju DSG transmisije.
/
Ponuda prostora je odlična a isto se može ocijeniti i udobnost.
Na privlačno dizajniranom prednjem dijelu posebno se ističu moderna dnevna LED svjetla koja prave jasan odmak od prošle generacije. No uz lijep izgled razmišljalo se i o aerodinamici. Baš zahvaljujući novom prednjem dijelu vazduh se sječe znatno lakše-aerodinamičari su potvrdili da je Cd=0,28 što je rekordna vrijednost kompaktne klase. 
/
S boka se mogu primijetiti dobro postavljenje proporcije staklenih i limenih površina. Bez obzira na ugao gledanja novi Auris izgleda čvrst kao stijena. 
Nama se kao posebno upečatljiv čini zadnji dio. Interesantno oblikovane limene linije adekvatno nadopunjuju atraktivne svjetlosne grupe koje duboko prodiru u zadnje blatobrane. Mnoge zadnji dio snažno podsjeća na onaj koji krasi Lexus CT200. 
/
Baš kao i do sada hybridna se verzija u odnosu na klasične razlikuje u nekoliko detalja koji uz estetsku imaju i praktičnu funkciju.
Nema sumnje da je druga generacija Aurisa hrabro dizajnirana, baš po ukusu europskog kupca. uostalom tu činjenicu Japanci ni ne pokušavaju sakriti. Šta više stalno potenciraju činjenicu kako su  prilikom dizajniranja novog Aurisa detaljno analizirali želje kupaca na Starom kontinentu. Logično obzirom da kompaktna klasa automobila uzima najveći dio tržišnog kolača...
/
Baš kao vanjština i unutrašnjost obiluje novim dizajnerskim idejama. Već prilikom prvog sjedanja za upravljač odmah se vidi da je sve novo. Sjedište je postavljeno 4 cm niže nego u sada već starom Aurisu pa usprkos nižem krovu ima sasvim dovoljno prostora za glavu. Volan, ručica mjenjača i nožne pedale raspoređeni su ergonomski pa se može reći da vozač može naći gotovo sportsku poziciju za komandama.
/
Poslije prvog testa novog Toyotinog kompakta, koji dolazi iz britanskih pogona, možemo reći da se radi o automobilu stvorenim za prosječne kupce kojih je u ovoj klasi automobila najviše. Auris, izuzev Hybrida, ne odskače od prosjeka klase niti u jednom segmentu što je zapravo dobitna kombinacija.
A 5 godina garancije bez ikakvih ograničenja posebno je primamljivo svima. Ono što je najvažnije jeste činjenica da će se više nego solidno napravljen i bogato opremljen automobil nuditi po gotovo identičnim cijenama kao prva generacija. Kada se uračunaju bogatiji paketi opreme zapravo se može reći da je druga generacija Aurisa zapravo povoljnija.
/
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.