Besplatno isprobajte Toyotu Cjenici i katalozi E-novosti Sastavite svoju Toyotu Moja Toyota

Toyota Gazoo Racing

na putu za Nürburgring

TOYOTA GAZOO Racing nastavlja svoju sezonu FIA Svjetskog prvenstva u utrkama izdržljivosti (WEC) 2017. kratkim izletom u Eifel ovaj vikend za utrku 6 sati Nürburgringa.

Unatoč dubokom razočaranju utrkom 24 sata Le Mansa prošli mjesec, ekipa ostaje u tijesnoj utrci s Porscheom za konstruktorsku i vozačku titulu u Svjetskom prvenstvu i cilja povratak u pobjedničku formu u Nürburgringu.

TOYOTA zaostaje 32,5 boda u poretku konstruktora, dok je posada bolida broj 8 u TS050 HYBRID u sastavu Sébastien Buemi, Anthony Davidson i Kazuki Nakajima druga u prvenstvu vozača, uz zaostatak od 17 bodova, nakon dvije pobjede u tri dosadašnje utrke.

U automobil TS050 HYBRID s natjecateljskim brojem 7 se vraća njegova uobičajena posada jer će se José María López ponovno pridružiti Mikeu Conwayu i Kamuiju Kobayashiju za ostatak sezone. Stéphane Sarrazin je vozio ovaj automobil u Le Mansu, a José María se natjecao u automobilu broj 9.
gazoo
Osvajanje mjesta na postolju je za oba automobila jasan cilj u Nürburgringu, stazi na kojoj je uspjeh izmicao ekipi TOYOTA GAZOO Racing u posljednje dvije godine, otkad je ova staza u kalendaru utrka u konkurenciji WEC. U Nürburgringu, koji je samo 90 km udaljen od sjedišta ekipe, najbolji je rezultat ekipa postigla osvajanjem petog mjesta 2015. i 2016. godine.

Staza u Nürburgringu za Grand Prix, dugačka 5.137 km sastoji se od sporih i srednje brzih zavoja i postavlja bitno drugačije tehničke zahtjeve u usporedbi s Le Mansom koji je poznat po svojim dugim ravnicama i brzim zavojima.

Zbog toga će se TS050 HYBRID natjecati s postavkama s velikim downforceom ovaj tjedan, radi ostvarivanja boljeg prianjanja kroz zahtjevne zavoje, na uštrb maksimalne brzine. Ovaj aerodinamički paket, jedan od dva dozvoljena tijekom sezone, je onaj s kojim su ostvarene pobjede u Silverstoneu i Spa.

Akcija počinje u petak s dva 90-minutna treninga prije subotnjeg kvalifikacijskog treninga koji određuje poredak na startu. Utrka, tijekom koje se očekuje da će automobili prijeći više od 1.000 km, počinje u nedjelju u 13 sati.
/
Toshio Sato, Predsjednik tima: “Tjedne nakon Le Mansa smo iskoristili za obnavljanje energije i usredotočili se u potpunosti na pripreme za preostale 6-satne utrke, počevši s Nürburgringom. Želim zahvaliti svim našim navijačima za njihovu veliku podršku koju su nam pružali tijekom i nakon Le Mansa; sada dajemo sve od sebe da vam pružimo uzbudljivu utrku u Nürburgringu. Bit će to zanimljiv tjedan jer ćemo po prvi put vidjeti Porscheov paket s velikim downforceom, pa ne znamo što točno možemo očekivati. Naš cilj je jasan; želimo osvojiti čim više bodova i ojačati našu poziciju u obje konkurencije u Svjetskom prvenstvu.”
Mike Conway (TS050 HYBRID broj 7): “Veselim se Nürburgringu i povratku za upravljač. Vratili smo se u automobil s paketom za veliki downforce koji je stvarno bio odličan u prve dvije utrke, pa vjerujem da ćemo biti dobri. Automobil broj 7 nije ove godine do sada imao puno sreće, ali smo pokazali da imamo brzinu, pa se nadam da se možemo natjecati za vrh poretka i osvojiti važne bodove za ekipu u Svjetskom prvenstvu.”

Kamui Kobayashi (TS050 HYBRID broj 7): “Nürburgring je lijepa staza, a za ekipu je to važna utrka jer je u blizini tvornice i svi želimo jak povratak nakon Le Mansa. Siguran sam da će mnoštvo suradnika posjetiti ovu utrku i dati nam snažnu podršku, pa se nadam da im možemo uzvratiti ishodom koji će moći slaviti u nedjelju. Znam da svatko od nas radi najbolje što može na ostvarenju ovog cilja.”
gazoo
José María López (TS050 HYBRID broj 7): “Dobro je ponovno voziti uz Mikea i Kamuija; nadam se da možemo po prvi put zajedno stajati na postolju. Učim o WEC korak po korak od početka ove sezone i osjećam da smo ostvarili stvarno veliki napredak i ne mogu čekati ponovno se utrkivati u Nürburgringu. To će biti moj prvi nastup u automobilu klase LMP1 tamo, pa se veselim tom novom iskustvu.”

Sébastien Buemi (TS050 HYBRID broj 8): “Strašno smo motivirani i potpuno spremni za ovu utrku. Nürburgring je sjajna staza, dobro sam je upoznao kroz svoju raniju karijeru. Nije to laka staza za vožnju, a vremenske prilike često mogu igrati veliku ulogu, pa moramo provjeriti i vremensku prognozu. Iskreno, nismo imali najbolje rezultate u Nürburgringu zadnje dvije godine, ali dat ćemo sve od sebe da to promijenimo.”

Anthony Davidson (TS050 HYBRID broj 8): “Naš cilj je sada osvojiti Svjetsko prvenstvo. Nakon Le Mansa malo zaostajemo, ali još je šest utrka pred nama pa imamo dobre izglede, a naš automobil je očito brz, kao što smo već pokazali. Stvarno uživam u Nürburgringu, u kojem su zavoji puno oštriji nego u Le Mansu i puno zahtjevniji. Osim toga, to je tradicionalna staza s odličnom atmosferom i entuzijastičnim navijačima.”

Kazuki Nakajima (TS050 HYBRID broj 8): “Dobro poznajem Nürburgring i veselim se ovoj utrci. Ovo je dobra prilika za osvajanje bodova za ekipu u poretku za Svjetsko prvenstvo, jer je osvajanje titule sada naš cilj za cijelu sezonu. Sébastien, Anthony i ja smo i dalje u dobroj poziciji u poretku vozača i zato želimo ostvariti dobar rezultat koji bi nam pomogao u osvajanju i te titule. Nadam se dobrom rezultatu.”
TOYOTA GAZOO Racing u utrci 6 sati Nürburgringa:

2015 broj 1: kvalifikacije 5.; utrka 5. broj 2: kvalifikacije 6.; utrka 6.

2016 broj 5: kvalifikacije 6.; utrka 5. broj 6: kvalifikacije 5.; utrka 6.

Njemački prijevod ove objave za tisak dostupan je na www.RacingByTMG.com. Fotografije visoke rezolucije, bez zaštite autorskih prava dostupne su za potrebe uređivanja na www.toyota-motorsport-photos.com.
gazoo
TOYOTA GAZOO Racing u Svjetskom prvenstvu u utrkama izdržljivosti:

TOYOTA se počela natjecati u Svjetskom prvenstvu u utrkama izdržljivosti (World Endurance Championship - WEC) 1983. godine, započevši dugo razdoblje sudjelovanje u utrkama izdržljivosti. Od 1985. godine, Toyotini automobili su se 19 puta natjecali u utrkama 24 sata Le Mansa, postigavši najbolji rezultat osvajanjem drugog mjesta u pet navrata. Toyota se priključila obnovljenom natjecanju WEC 2012. godine kombinirajući stručnost Tehničkog centra Toyota Higashi-Fuji, gdje se odvija razvoj hibridnog pogona, s podrškom i opremom Toyota Motorsport GmbH. 
Multinacionalna ekipa je smještena u Kölnu i uključuje inženjere iz Toyotinih odjela motorsporta i hibridnog pogona, koji prenose tehnologiju i znanje natrag u razvoj cestovnih vozila. Od 2012. godine Toyota je ostvarila 12 vodeći startnih mjesta i pobijedila u 13 utrka, završivši na postolju sveukupno 34 puta.
Godine 2014. ekipa je osvojila Svjetsko prvenstvo i u konkurenciji vozača i u konkurenciji konstruktora automobilom TS040 HYBRID dok je godinu kasnije proslavila 30 godina od prvog nastupa u Le Mansu. Toyota Morosport GmbH kombinira svoju ulogu u projektu WEC sa svojim drugim aktivnostima, kao što je dobava motora za Svjetsko reli prvenstvo u koje se Toyota vratila 2017. godine, te poslovanje u uslugama konstrukcije i aktivnosti u motorsportu za stranke.
Naša politika E-privatnosti

Kolačiče na našoj stranici koristimo kako bi vam osigurali bolju uslugu. Ako ste s time zadovoljni nastavite normalno koristiti ovu stranicu, ili saznajte kako upravljati kolačićima.